Suzuki GS500 E bj 91 onderdelen + 25 kw set

Even een vraagje,
wat vraag je voor de toerenteller?
en werkt hij ook? die van mij doet alleen de snelheids meter het, en het licht doet het ook niet meer
en is het makkelijk te installeren?
Ben namelijk een vrouw, en ik kan nog wel wat maar het moet niet al te moeilijk worden;)
 
Even een vraagje,
wat vraag je voor de toerenteller?
en werkt hij ook? die van mij doet alleen de snelheids meter het, en het licht doet het ook niet meer
en is het makkelijk te installeren?
Ben namelijk een vrouw, en ik kan nog wel wat maar het moet niet al te moeilijk worden;)

Haha hoi Kloin-moidje,

allereerst zal ik even kijken naar de teller voor je. Als het goed is heb ik deze nog liggen en is hij in orde.
Hij zit nog wel in de huidige cockpit dus ik kan even foto's voor je maken over hoe je de teller eruit haalt en overhangt.
Het is een kwestie van een paar schroefjes en kabeltjes loshalen, teller overhangen, aansluiten en klaar.
Als je even laat weten welk lampje precies kapot is (zijn) dan zorg ik dat deze erbij zitten.

De toerenteller + eventuele lampjes mag je hebben voor 10 euro exclusief verzendkosten. Je kan het uiteraard ook ophalen, ik ben regelmatig in Hilversum en Leiden te vinden.

Ik hoor het wel van je
 
Laatst bewerkt:
Bij mij doet geen enkel lampje het, dus in het donker zie ik niet hoe hard ik rijd,
Als het zo makkelijk is als je het beschrijft dan moet het me nog lukken ook!
10 euro plus verzend kosten vind ik een leuke prijs!
Als je hem nog hebt dan hoor ik dat graag, pm ik m'n adres en dan maak ik het geld naar je over!
Thanks!!
 
Bij mij doet geen enkel lampje het, dus in het donker zie ik niet hoe hard ik rijd,
Als het zo makkelijk is als je het beschrijft dan moet het me nog lukken ook!
10 euro plus verzend kosten vind ik een leuke prijs!
Als je hem nog hebt dan hoor ik dat graag, pm ik m'n adres en dan maak ik het geld naar je over!
Thanks!!

Doen de andere lichtjes, zoals die van je toerenteller en van je richtingaanwijzers e.d. het wel? Anders kan het zijn dat je stekkertje misschien los zit of er misschien een zekering stuk is.
 
richting aanwijzers doen het wel, maar groot licht doet het niet, en m'n waarschuwingslampje doet het wel geloof ik, maar toeren teller doet het zelf niet en het licht ook niet, en achter m'n snelheidsmeter doet m'n licht het ook niet.
 
Voorwiel heb ik inderdaad nog liggen en de voorvork ook.
Achterwiel heb ik helaas niet meer.

De voorvork is niet de mooiste meer, beetje pitting in het chroom, hoe de rubbers er nu aan toe zijn weet ik niet maar kan ik uiteraard even controleren als je het wilt weten.
Het wiel inclusief de band is 25 euro en de vork mag voor 30 euro weg.
Als het allebei wilt hebben is het 50 euro.

Prijzen zijn exclusief eventuele verzendkosten.

Zit de schijf en kilometeropnemer enz er ook bij?
En de vork is helemaal compleet met t-stuk en kronplaat en stuur etc?

Ik hoor je wel weer,

Gr Boy *D
 
Zit de schijf en kilometeropnemer enz er ook bij?
En de vork is helemaal compleet met t-stuk en kronplaat en stuur etc?

Ik hoor je wel weer,

Gr Boy *D

Ik zal morgen even voor je kijken. Ben momenteel al een tijdje ziek dus weet niet zeker of het lukt.
De schijf zit erbij maar zal ik als ik jou was niet gebruiken. De km-opnemer is volgens mij wel goed maar dat controleer ik even. De voorvork is als het goed is inclusief T-stuk en kroonplaat. Het kan zijn dat er geen stuur bij zit maar dat zal ik dus ook even voor je cheken. Uiteraard maak ik er ook even foto's van.
 
richting aanwijzers doen het wel, maar groot licht doet het niet, en m'n waarschuwingslampje doet het wel geloof ik, maar toeren teller doet het zelf niet en het licht ook niet, en achter m'n snelheidsmeter doet m'n licht het ook niet.

Oke vreemde zaak, durf zo niet te zeggen wat het is. Maar ik zal dus nog even de spullen voor je pakken en fotograferen maar zoals gezegd ben ik momenteel ziek dus kan het wat langer duren.
 
Kloin-moidje je hebt een mailtje ontvangen. Verstuurd naar het mail-adres van je MF profiel. Zitten foto's bij.

BaveR je hebt PM
 
Laatst bewerkt:
Me knippers wel. de koplamp moet er nog op. Moet eerst nog even wat elektrisch spul netjes weg werken achter de koplamp:).

Weer even een kickje.
 
hee casper,

heb je toevallig nog een complete uitlaat liggen (dus vanaf het motorblok) en is deze in goede staat??
zo ja wat vraag je er voor??

m.v.g.
john
 
hee casper,

heb je toevallig nog een complete uitlaat liggen (dus vanaf het motorblok) en is deze in goede staat??
zo ja wat vraag je er voor??

m.v.g.
john

Hoi John,

helaas is de uitlaat al weg. Deze is als 1 van de eerste dingen verkocht.

Ik zie dat dit niet in de openings post staat dus zal het gelijk even aanpassen.
 
pre-weekend duw...

Grootste wat ik nog heb liggen zijn de 2 frames waarvan 1 met kenteken en nog mooie voorvorkpoten. En vergeet het zadel en voorwiel niet.
 
frame of voorvork heb'k niet nodig, maar wel de houder aan het stuur waar de rechterspiegel op zit(dus dat stukje aan de voorkant van het stuur die ook het voorremvloeistofreservoir op zijn plaast houd).. ?
Schroefdraad afgebroken..
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie, was even een lang weekendje weg.
Ik zal vanavond gelijk even kijken of ik het nog heb liggen voor je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan