Suzuki GS500 E bj 91 onderdelen + 25 kw set

Taxi-86

MF'er
26 okt 2010
36
0
Hilversum
Hallo,

een jaar geleden heb ik met circa 50 km/h (binnen de bebouwde kom) een schuiver gemaakt met mijn GS 500. Dit kwam doordat de schijfrem voor vast sloeg. Heb de motor gewoon naar huis gereden. Ik wilde de motor compleet uit elkaar halen en restaureren, dus heb hem vrij kort daarna gedeeltelijk uit elkaar gehaald. Helaas heb ik geen tijd meer om de klus af te maken. Hij staat in onderdelen in mijn schuur en vind het een beetje zonde om hem ongebruikt te laten

De motor is qua uiterlijk niet mooi, hij was voor dagelijks gebruik en is dus het beste te gebruiken als donor motor.

Onderdelen:

* 1 voorwiel + band
* Frame + kenteken
* 1x kabelboom (kaal) (andere is al verkocht)
* Frame zonder kenteken (mag niet meer de weg op, wel bruikbaar voor racerij of zelfbouw)
* 1x T-stuk + knipperlicht-oren
* 1x spatbord voor (rood)
* 1x spatbord achter
* 1x Zadel (netjes, geen scheuren oid)
* 1x knipperlichten voor
* 1 knipperlicht voor (andere is gebroken)
* 1 knipperlicht achter(ander is gebroken)

* 2x achterlicht
* 1x zilveren cockpit plaat
* 2x kilometertellerkabel
* 1x stuur
* 1x startrelais
* Zoek je iets wat niet op de lijst staat? Mail of bel en ik zoek het voor je op.


25Kw set = verkocht
Blok = verkocht
Kabelboom = verkocht
Bobines = verkocht
Tank = verkocht
2 sets voorvorkpoten = verkocht
1x uitlaat origineel, lichte kras-schade = verkocht
1x achterspatbord + knippers = verkocht
1 set wielen (voor en achter) = verkocht
2x set schakelaars = verkocht
achterband + velg + schijf = verkocht
1x compleet sleutelset = verkocht
1 compleet stuur = verkocht
accu = verkocht
1 zadel = verkocht
1 tellerbehuizing/cockpit = verkocht
1 tellerhouder = verkocht
1 tellerset = verkocht
1 toerenteller= verkocht
2x kappenset = verkocht
Carburateurs en 25kw set = verkocht
Koplamp = verkocht
1 spatbord = verkocht


Alles mag weg in 1 koop of losse verkoop. Mag weg tegen elk aannemelijk bod. Hoef er niet de hoofdprijs voor. Hoop dat ik er iemand blij mee kan maken.
 
Laatst bewerkt:
hoi,

ik heb eventueel wel intresse in het stuur met toebehoren(schakelaars, hendels enzo)
en ook in een zadel
wat wil je daar voor hebben??

grt jepee
 
Hej Jepee,

voor het stuur met toebehoren (schakelaars, hendels, kabels, etc) maar zonder spiegels vraag ik 20 euro excl verzendkosten.
Het zadel is in top staat en mag ook voor 20 euro excl verzendkosten weg.

Lijkt me een kleine prijs toch?
 
wat wil je voor de tank? en wat bedoel je met:

* Tank (tectyl aan de onderkant, zelf gespoten (noodoplossing)) wel goed bruikbaar.

en zit er roest in?
 
Cas! Ik rijd alweer een paar dagen met de tank! Hij's prima!

Heb je toevallig de achterkappen links / rechts nog?
 
Cas! Ik rijd alweer een paar dagen met de tank! Hij's prima!

Heb je toevallig de achterkappen links / rechts nog?

Hoi Erik,

goed om te horen dat hij prima is. Alleen zou het het mooiste zijn als ie even gespoten word ;) Maar daar had ik zelf ook nooit het geld of de tijd voor haha.

De paarse kappen heb ik inderdaad ook nog liggen en dan in de originele kleur. Het enige is dat het kapje voor in het midden gebroken is. Daar is iemand ooit op gaan staan toen die in m'n schuur lag.....
Ow en vergeet niet dat de tank iets blauwer is dan de kappen (verschil zie je goed rond de letters op de tank)

Maar als je de kappen wilt mag je ze voor 20 euro hebben excl verzendkosten of je moet ze op komen halen ;)
 
Als het goed is heb ik die nog wel liggen. Heb 1 complete kabelboom al verkocht en op het 2e frame zit ook nog een kabelboom. Zal even controleren of hij daar nog op zit. Alleen ik dit op zijn vroegst zaterdag doen voor je.
Je hoort dus nog van me!
 
Het frame met kenteken mag voor 75 euro (excl verzendkosten) weg en dat is inclusief de stepjes e.d. en de achterbrug.
 
Heb je de koplamp + oren en bevestegings materiaal nog?
En de spiegels?
En knippers voor.

Hoeveel wil je ervoor hebben?

Zou je me een pb willen sturen met het antwoord?
 
Voorwieltje, prijs? En mogelijk ook een achterwiel? En voorvork?

Voorwiel heb ik inderdaad nog liggen en de voorvork ook.
Achterwiel heb ik helaas niet meer.

De voorvork is niet de mooiste meer, beetje pitting in het chroom, hoe de rubbers er nu aan toe zijn weet ik niet maar kan ik uiteraard even controleren als je het wilt weten.
Het wiel inclusief de band is 25 euro en de vork mag voor 30 euro weg.
Als het allebei wilt hebben is het 50 euro.

Prijzen zijn exclusief eventuele verzendkosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan