2 MD 80 camera's + 2 gig geheugen Euro 30,-

kiwihoofd

MF'er
11 mei 2010
114
0
Nijmegen
omdat ik een Go pro camera wil kopen bied ik mijn 2 MD 80's te koop aan.
ik zag dat er nog intresse voor was in een ander topic dus ik dacht dan kan ik die van mij ook verkopen.
het gaat dus om 2 camera's die tegelijk weg moeten omdat ik er nog maar 1 cd ervoor heb.
verder zitten er een paar bevestiging clips bij en 2 geheugen kaartjes van 2 gig.
ze mogen weg voor Euro 30,- ze werken gewoon prima mocht je in de buurt wonen mag je ze ook gewoon even uitproberen en controleren.
hier een paar foto's
ilovepudding005Large.jpg

ilovepudding006Large.jpg

ilovepudding004Large.jpg
 
Wat zijn de kosten voor het opsturen
Verzending naar Veendam
Wil; ze ook overnemen als het opsturen normale prijs is

Ga ondertussen even kijken wat de kwaliteit is

En waar kan je de camera's allemaal op vast maken??

Serieuse intresse
 
Laatst bewerkt:
ligt eraan hoe je ze verstuurd wil hebben?
het kan via een bubbelenveloppe en het kan in een pakje verzekerd of rembours?
nou je kunt ze vastmaken aan je jas door de clips, maar ik heb ze altijd op me helm geducttaped.
je moet ze een beetje creatief vastmaken zeg maar haha het zijn dan ook geen echte helm camera's.
ik hoor het wel van je :)
 
ligt eraan hoe je ze verstuurd wil hebben?
het kan via een bubbelenveloppe en het kan in een pakje verzekerd of rembours?
nou je kunt ze vastmaken aan je jas door de clips, maar ik heb ze altijd op me helm geducttaped.
je moet ze een beetje creatief vastmaken zeg maar haha het zijn dan ook geen echte helm camera's.
ik hoor het wel van je :)


Gewoon een normale verzending via de post (pakketje denk ik??)
Met een track& trace nummer

Maar wat wordt de prijs vanwege overname?
35 euro inclusief verzenden?
Via gewone briefpost??
 
Laatst bewerkt:
35 euro incl. moet wel lukken :)

Neem ook aan dat het gewoon goed werkt en niets beschadigd is?
2x MD 80 Camera's + 2x 2gig geheugen
Je kan alleen geen prive berichten ontvangen want anders konden we het via die weg afhandelen

Of anders mail me maar op xxxx

Is dus om het af te handelen!!!
 
Laatst bewerkt:
Neem ook aan dat het gewoon goed werkt en niets beschadigd is?
2x MD 80 Camera's + 2x 2gig geheugen
Je kan alleen geen prive berichten ontvangen want anders konden we het via die weg afhandelen

Of anders mail me maar op xxxx

Is dus om het af te handelen!!!

...
 
Laatst bewerkt:
haha dat is wel erg weinig
ik heb ze trouwens niet via ebay maar marktplaats dus heb er zelf ook meer voor betaald.
 
vaak is het of 14 euro en gratis verzenden.
of 1 euro en 13 euro verzendkosten. komt gewoon op hetzelfde neer :')

Daarom mag Kiwihoofd ze ook gewoon opsturen naar mij ;)
Adres heeft ie al en het geld is ook al binnen of nog onderweg ;)

*O*

Als ik de filmpjes zie op internet onder MD80 dan ben ik wel tevreden waar voor ik ze wil gebruiken *O*
 
vaak is het of 14 euro en gratis verzenden.
of 1 euro en 13 euro verzendkosten. komt gewoon op hetzelfde neer :')


Dan altijd die met gratis verzending pakken!!! Mocht je gezeik krijgen (niet geleverd, kapot, wat dan ook) dan krijg je tenminste al je geld terug, anders geven ze je het bedrag ex. verzending en dan ben je dus de sjaak.


Camera's zijn idd zeer goedkoop uit China te halen. Enige irritante is dat sommige alleen een Chinese handleiding hebben, is soms wat geklooi (vooral met de auto-unlocker versie).
 
Software en dergelijke kan je overigens downloaden, heb je op zich de CD niet voor nodig. Even googlen en je hebt het. Mocht iemand geen zin hebben in e-bay, heb hier ook nog een cameraatje liggen, pb maar.
 
Software en dergelijke kan je overigens downloaden, heb je op zich de CD niet voor nodig. Even googlen en je hebt het. Mocht iemand geen zin hebben in e-bay, heb hier ook nog een cameraatje liggen, pb maar.
Ook voor € 15 ????
 
Terug
Bovenaan Onderaan