Universele Stereo Schokdempers 335mm H-O-H (Nieuw)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hornix

MF veteraan
5 sep 2005
4.321
1
Nieuwe stereodempers met een hart-op-hart afstand van 335mm. Veervoorspanning is 5voudig verstelbaar. Progressieve veren. Heb destijds 2 sets aangeschaft en heb er nu 1 over.
Vaste prijs: €75,- €70,-
full
 
Laatst bewerkt:
Staat er niet op. Maar ze doen het prima (heb ze ook op m'n andere brommert zitten).
 
Geen lasapparaat? :P
Dank voor de kick, hier nog 1, prijs wat naar beneden bijgesteld :Y
 
Jammer ze zijn te lang voor mijn XS750 ;(

De huidige veren zijn 320 mm hoh. En 15 mm langer durf ik niet te gokken :N

Maar wel gelijk een vraagje waar heb je destijds vandaan gehaald ? Want de huidige veren zijn niet echt je van het.

BVD Wim
 
Ik zou daar niet te moeilijk over doen Wim. Zie die foto van m'n XS400, die is er 2 cm hoger van geworden. Komt alleen maar het sturen ten goede :]
Je kan altijd langskomen en ze even passen. :W
 
Jammer ze zijn te lang voor mijn XS750 ;(

De huidige veren zijn 320 mm hoh. En 15 mm langer durf ik niet te gokken :N

BVD Wim
En ik vind deze nog niet lang genoeg voor mijn XS750 :) ben op zoek naar ca 350mm, kunnen ze makkelijk hebben volgens mij. De koni's die er nu onder zitten zijn 325mm, dus die ene cm van deze bling dempers gaat echt geen probleem vormen imho.
 
Ik ga het proberen. Kan ik ze monteren als ik toch niet kan rijden. Ik durf niet te rijden met deze zooi :X :X heb namelijk geen drie wielen.

Zag wel een leuke clip met motoren op het ijs. Alleen hadden deze motoren wel heel grote spijkers in de banden :+ :+ Dan is gladheid geen probleem.............

Dus Hornix hoe moet eea geregeld worden ?

Mijn email is @hotmail.com en daarvoor staat wimvlis.

Ik zie je email wel verschijnen.

Het enige probleem is dan dat deze schokbrekers wel heel erg gaan blinken op één van mijn XS-en. Moet ik de rest ook gaan poetsen............ *:) Maar gezien de sneeuw is daar wel tijd voor.


Wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan