Honda CB1300 Super (part) 4,Welkom Grand Pa Big 1 (cb1000)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Medic-XX

MF veteraan
10 mrt 2008
7.115
1
Haarlemmermeer
Op verzoek omdat deel 3 helemaal vol is. Open ik hierbij deel vier.
Ook in deel 4 is iedere CB1300 rijder en een ieder die de CB1300 een warm hart toedraagt welkom.
 
CB130010okt5.jpg


Met natuurlijk even een openingfoto.

En een linkje naar deel 3
Honda CB1300 Topic Deel III

Linkje naar het duitse CB1300 forum.
Forum - Forum der CB1300.de
 
Laatst bewerkt:
Zowhee! Die laatste posts in deel III gingen ineens wel errug hard zeg! En ze gingen ook vooral helemaal nergens over............... _O-

Gaan we het nu weer over on-topiczaken hebben? Dus bv. een CB1300 met accesoires die we dan met zijn allen kunnen bekijken en beoordelen? :]

Zoals deze en ik wil maar direct zeggen dat ik dit een hèle fraaie uitvoering vind?! *O*
full
 
Nu we toch over een serieus onderwerp willen praten, wil ik aan alle leden die verstand en ervaring met aangepaste vering hebben, een paar vragen stellen.
Ik ben circa 80 kg, met leren kleding aan natuurlijk meer, zal dan 86 of zoiets zijn.
In welke stand kan ik dan mijn achter en voorvering het beste zetten.
De 2e vraag is wie ervaring heeft vervangende vering voor de CB1300 (zonder kuip). Mijn rijstijl is sportief.
 
Ik kan je dan eigenlijk 1 aanbeveling geven die ik zelf ook nog moet doen. Rij is langs bij een Hyperpro vestiging. Hun kunnen je vering precies afstellen op jouw gewicht en rijstijl. Hun hebben ook vervangende veren. Deze progessieve vering systemen zorgen ervoor dat je een beter rijdende CB krijgt. Hyperpro zit in Alphen a/d rijn, Werkendam en Wijchen.

Ik rijd zelf nog met standaard vering voor heb ik nog niets veranderd achter staat ie op de 2 na hoogste stand en het wieltje voor de demping staat vanuit de standaard stand een klik harder.
 
full


hier nog een foto waar het allemaal mee begon :Y
de eerste cb 1300 uit 2003 van mijn vader,
hij heeft nu die zwarte met de goudkleurige velgen,
en de andere zwarte is sinds een maand de mijne *O*
 
Dan nog maar een piccie van mijn zwarte Honda.... Oeps de verkeerde dit is de 4wieler.
Civic17okt20108.jpg


Deze is het....... Nee dit is zijn OVDG (officier van dienst geneeskundig) jasje.
12102010057.jpg


Deze is het wel.
CB130010okt5.jpg
 
Laatst bewerkt:
O ja idd doppies passen precies. Loopt net niet tegen de las van de achterbrug aan. Zal van de week ff piccie posten helemaal nog niet aan gedacht. Heb hem net schoon en getankt afgedekt.
 
Nou ben ik redelijk nieuw op M-F dus ik snap iets niet......... :?

1) Er staat in de eerste post een linkje "terug" naar deel III, :Y
2) als ik daarop klik krijg ik te zien dat die is afgesloten en kan ik ook verder niets meer zien van de oude posts :N ? Of doe ik iets verkeerd/te weinig? :?
3) En nu gaan we dit topic weer vullen met dezelfde foto's of foto's van dezelfde fietsen? :Z

Begrijp me niet verkeerd maar ik zal nogmaals iets nieuws proberen te vinden om met jullie te delen! *O*

Laat ik eens een pic van de SC40 plaatsen, die zie ik hier niet vaak voorbijkomen! Maar ja, er zijn er dan ook maar een handje vol van in NL. Wèl een 4-in-2........... :}
full
 
Dat is nog is een mooie SC40. Toch blijgt het wat hebben die 2 pijpen.
Ik kan wel gewoon alle posts terug lezen van deel 3.
Daarom had ik ook een linkie geplaatst om dat eventueel ff terug te kijken indien nodig.
En het is natuurlijk de bedoeling dat je hier alle nieuws en nieuwe piccies plaatst. Maar het is ook wel leuk om oude plaatjes hier weer te zetten om bepaalde dingen te kunnen laten zien. hoe en wat of zo.
Kortom deel 4 komt ook weer vol.
 
Mijn CB ergens in Zuid Ierland tijdens mijn End - to - End vorig jaar

beladen.jpg


EgbertO
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan