Ducati Monster 900 compleet in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZIEKE NINJA

MF veteraan
27 mei 2003
4.585
40
Apeldoorn
Beste MF'ers,

Aangeboden wordt een complete Ducati Monster 900 van 1999 in onderdelen.
De motor is door mij ongeveer 2 jaar geleden geïmporteerd uit België. Motor heeft zeer weinig gereden (17.000 km, maar ik kijk het nog even precies na). Locatie is Apeldoorn en kleinere onderdelen kunnen uiteraard tegen betaling worden verstuurd.

Motor verkeert in algemeenheid in zeer nette staat. De meeste onderdelen zijn als nieuw. De velgen zijn bijv. in perfecte staat en uitgevoerd met z.g.a.n. banden. Alle onderdelen zijn los beschikbaar, maar bijv. de velgen probeer ik samen te verkopen. Frame is beschikbaar inclusief NL kenteken.

Blok wilde ik vorig jaar een beurt geven. Echter heb ik de carburateurs uit elkaar gehaald en schoon gemaakt, maar daarna heb ik de motor niet meer goed aan het lopen gekregen.

Omdat ik geen zin heb om extra kosten te maken en inmiddels zelf een Ducati Monster S4 heb aangeschaft bied ik de motor in onderdelen aan. Het blok is dus compleet te koop, maar er zal wel wat aandacht moeten worden besteed aan de afstelling van de carburateurs. LET OP! Ik heb geen onderhoudshistorie bij de motor.

Mocht je interesse hebben in bepaalde onderdelen, stuur dan svp een mail naar:
s.bredewout@live.nl

We kunnen dan overleggen waar je interesse in hebt en wat de prijs is.
Motor is ook compleet te koop voor: 2.500,--

Vaste prijs Eur. 2.000,-- voor alles, hij is nog compleet.




Met vriendelijke groet,


Sander Bredewout

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
'Ducatie Monster 900 compleet in onderdelen' > 'Ducati Monster 900 compleet in onderdelen'
 
De motor is nog 1 geheel. Carbs zijn momenteel wel los, maar dat is niet echt relevant. verder nog wat kleine zaken los, maar dat is echt heel erg beperkt. Hij is sowieso geheel compleet.

Gr. Sander

P.s. is wellicht ook zonde om los weg te doen, maar bij 2000 euro verlies ik heeeeel veel geld, dus onderdelen is waarschijnlijk interessanter voor mij
 
@Hendrik.

Toen liep de motor prima. De koppeling moest gereviseerd worden ivm een ingeslagen koppelingshuis wat veel bij Ducati's voorkomt (is aluminium).

Ik wilde op dat moment de motor meteen een beurt geven en heb dus een nieuw benzinefilter, K&N luchtfilter en koppelingskorf gekocht. Dat had ik echter beter niet kunnen doen, want de carburateurs heb ik na demontage niet meer goed op de motor gekregen.

Vanwege tijdgebrek (lees ondernemerschap) heb ik de motor in de schuur geparkeerd met de gedachte hem weg te brengen naar Startwin in Loenen. Op een bepaald moment liep ik echter een mooie Monster S4 tegen het lijf en heb ik besloten deze aan te schaffen. Met name, omdat ik in mijn beperkte tijd gewoon wil rijden.

Mocht je meer vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Gr. Sander
 
@Hendrik.

Toen liep de motor prima. De koppeling moest gereviseerd worden ivm een ingeslagen koppelingshuis wat veel bij Ducati's voorkomt (is aluminium).

Ik wilde op dat moment de motor meteen een beurt geven en heb dus een nieuw benzinefilter, K&N luchtfilter en koppelingskorf gekocht. Dat had ik echter beter niet kunnen doen, want de carburateurs heb ik na demontage niet meer goed op de motor gekregen.

Vanwege tijdgebrek (lees ondernemerschap) heb ik de motor in de schuur geparkeerd met de gedachte hem weg te brengen naar Startwin in Loenen. Op een bepaald moment liep ik echter een mooie Monster S4 tegen het lijf en heb ik besloten deze aan te schaffen. Met name, omdat ik in mijn beperkte tijd gewoon wil rijden.

Mocht je meer vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Gr. Sander

PB ontvangen en bel je morgen voor een afspraak...
 
Hey sander,

Ik heb in ieder geval de info die ik wil alleen ik zie dat een ed mij voor was met je nr vragen.
ach... als je mij je nummer ff pbt of het anders even laat weten hoe het met ed afloopt stel ik dat in ieder geval op prijs.

gr hendrik
 
Hey sander,

Ik heb in ieder geval de info die ik wil alleen ik zie dat een ed mij voor was met je nr vragen.
ach... als je mij je nummer ff pbt of het anders even laat weten hoe het met ed afloopt stel ik dat in ieder geval op prijs.

gr hendrik


Hoi Hendrik,

Mijn nummer is (06) 811 324 12.

Groeten,

Sander
 
Als de motor niet als 1 geheel verkocht wordt heb ik interesse in de velgen!

Is goed. Ik ga eerst nog even proberen de motor als geheel te verkopen. Je mag me altijd een pbtje sturen met een bod voor de velgen. Wie weet ga ik overstag :-)

De motor zal ik in de loop van volgende week ook op marktplaats zetten.

Gr. Sander
 
Ik heb wel interesse in de voorkant (vork + wiel, remmerij) en tank + pomp.

Maar ik heb ook wel interesse in de hele moto. Ik ben alleen mijn huis aan het verkopen en moet ff geld apart houden voor de afhandeling.

Ik houd het topic wel in de gaten. Wie weet gaat het sneller dan verwacht.
 
Ik zou het doen, als jij nou mijn motor eens overneemt om er eh...mee te doen waar je ook maar zin in hebt én we het eens kunnen worden over het verschil, dán lijkt het me prima!

Maar ja... je hebt al een S4...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan