Honda MB 50

Status
Niet open voor verdere reacties.

hggf

MF'er
5 mrt 2010
238
0
Westervoort
Hallo,

Na veel twijfelen heb ik toch besloten om mijn Honda weg te doen.Want ik heb nu een snorbrommertje dat ik veel meer gebruik.

Het gaat dus om een Honda MB5 uit 1983.

Ik heb er recent redelijk veel geld in geinvesteerd.

Ongeveer 1000 Km geleden is er een gereviseerd blok onder gekomen,en is de cilinder gehoond en er is toen een nieuwe zuiger in gekomen.

Ook heb ik de complete kabelboom vervangen en is er een spanningsregelaar in gekomen, dus nu branden de lampjes niet meer door.
Ik heb er een ander achterlicht op gezet, 2 kleine ronde, deze vind ik mooier.
Ik heb het originele achterlicht er ook nog bij.
En er is onlangs een MB8 remklauw en een ander rempomp op gekomen dus nu remt hij heel goed.

Dit zijn de meest recente dingen die zijn vervangen.

Daarnaast heb ik vorig jaar het volgende gedaan :
-Nieuw zadeldekje
-Nieuw achterwiel, met goede lagerpassingen en remvoering
-Nieuwe voetsteunen
-Nieuwe accu-Nieuwe tandwielen en kettingen nog meer.

De banden die er onder zitten zijn nog goed

De brommer loopt ongeveer 85 km per uur op de teller, wat ongeveer 70 km per uur echte kilometers zijn.

De prijs is 600,- of een passend bod.
MF prijs 500,- daarvoor mag hij meteen mee!

Als je nog vragen hebt kan je altijd mailen.

Bij serieuze interesse is de brommer te zien in Hilversum.


Gr. Kasper

O ja, brommer is geschikt voor mini rijbewijs (AM) :+
04052009376.jpg

04052009371.jpg

imag0155t.jpg
 
Laatst bewerkt:
idd doe eens aardig
hij heeft zich niet appart aangemeld om deze te verkopen dus hij is wel een soort van familie
de grote MF familie

dus suc6 met de verkoop :)
 
Van mij mag je je playstation hier ook verkopen, maar daar ga ik niet over.

En dit is ook een gemotoriseerde 2 wieler, mist alleen wat cilinder inhoud.

En misschien iets leuks nostalgie's voor in de stad oid. voor sommige motorrijders.
 
Van mij mag je je playstation hier ook verkopen, maar daar ga ik niet over.

En dit is ook een gemotoriseerde 2 wieler, mist alleen wat cilinder inhoud.

En misschien iets leuks nostalgie's voor in de stad oid. voor sommige motorrijders.



heb maanden terug op een ps3 gevraagd hiero :P

maar idd nostalgie. heb ook zo'n ding gehad. Met snelle 50 oa.
Later een mbx80 met 110 malossi... en 28 mm carb, ding ging als de brandweer 8-) succes met verkoop..stoer hoor ;)

En laat focker maar....hij snapt dit gewoon niet ;)..resterende hersencellen hbeb ie er al uit gestoppied ;)
 
Laatst bewerkt:
heb maanden terug op een ps3 gevraagd hiero :P

maar idd nostalgie. heb ook zo'n ding gehad. Met snelle 50 oa.
Later een mbx80 met 110 malossi... en 28 mm carb, ding ging als de brandweer 8-) succes met verkoop..stoer hoor ;)

En laat focker maar....hij snapt dit gewoon niet ;)..resterende hersencellen hbeb ie er al uit gestoppied ;)


Meteen maar weer beledigen :N
als je iemand af wil zeiken doe je dat maar op je mokkel :W

maargoed genoeg topic verziekt dus back ontopic en deze is nu wel genoeg gekicked de laatste paar uurtjes :Y
 
Laatst bewerkt:
Meteen maar weer beledigen :N
als je iemand af wil zeiken doe je dat maar op je mokkel :W

maargoed genoeg topic verziekt dus back ontopic en deze is nu wel genoeg gekicked de laatste paar uurtjes :Y


beledigen :? Zeker niet goed opgelet op school denk ik mbt onderwerp sarcasme..
En ik zeik je moeder wel af..vond ze gisteravond ook lekker 8-)
gozer probeert zn nostalgiebrommer te verkopen en dan kom jij heel mans ff vertelle dat ie op het scooterforum moet zijn..man..je komt net zelf kijken bij motoren.
ga buiten spele ;).
 
beledigen :? Zeker niet goed opgelet op school denk ik mbt onderwerp sarcasme..
En ik zeik je moeder wel af..vond ze gisteravond ook lekker 8-)
gozer probeert zn nostalgiebrommer te verkopen en dan kom jij heel mans ff vertelle dat ie op het scooterforum moet zijn..man..je komt net zelf kijken bij motoren.
ga buiten spele ;).
Nee, die reactie is volwassen :Z
 
beledigen :? Zeker niet goed opgelet op school denk ik mbt onderwerp sarcasme..
En ik zeik je moeder wel af..vond ze gisteravond ook lekker 8-)
gozer probeert zn nostalgiebrommer te verkopen en dan kom jij heel mans ff vertelle dat ie op het scooterforum moet zijn..man..je komt net zelf kijken bij motoren.
ga buiten spele ;).


:') :W

geweldig dit :')

ontopic :W
 
Nee...heb je gelijk in..aan de andere kant..wat is volwassen ;)
In mijn ogen heeft ie gewoon ff geen respect voor die mooie moped (zelf ook gehad) en word ie door meerdere al terechtgewezen. Ik bracht alleen een grapje/sarcasme met de kick mee.....dat ie dan mn vriendin erbij haalt....gaat ff te ver ;) Maar bemoei me alweer teveel ermee.....dat terwijl de brommer hier te koop staat en wegmoet ;)
Vond het alleen zo een 2e klasser grap....net brugpieper af en dan mans gaan doen.....op middelbare school ook al zo een hekel aan gehad ;)
 
Nee...heb je gelijk in..aan de andere kant..wat is volwassen ;)
In mijn ogen heeft ie gewoon ff geen respect voor die mooie moped (zelf ook gehad) en word ie door meerdere al terechtgewezen. Ik bracht alleen een grapje/sarcasme met de kick mee.....dat ie dan mn vriendin erbij haalt....gaat ff te ver ;) Maar bemoei me alweer teveel ermee.....dat terwijl de brommer hier te koop staat en wegmoet ;)
Vond het alleen zo een 2e klasser grap....net brugpieper af en dan mans gaan doen.....op middelbare school ook al zo een hekel aan gehad ;)
Mooi hersteld :)

Maar stop met knipogen, nu. Je maakt me bang :/
 
Kickje

en hij is gehoond dus geen 49,9 CC en dus een motor met een brommer kenteken _O-

Leuk ding heb er ook nog 1 staan. wel met 125cc blokje van de ONK van vroeger. Alleen nog steeds opzoek naar een goede complete MET kenteken. Je mist nog een kapje bij de koplamp namelijk.

Maar tis een goede prijs voor een MB met MBX wielen en kenteken!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan