Gereedschap karren Gedore / Wurth

Bluesoes

MF veteraan
25 mrt 2007
1.614
0
Ik heb nog 3 gereedschap karren staan waar ik vast wel wat mférs gelukkig mee kan maken.

Ze zijn op te halen in Rhoon (Omg. Rotterdam) en nee ik stuur ze niet op ...

contact via Paul apestaart Fidego punt nl of 0624578049

Kar 1 :

Wurth, in gebruikte maar goede staat. Ene kan zit wel een deuk(je) in de onderkant waardoor de ene schuif niet heel soepel naar beneden valt, werkt met een klein zetje wel gewoon normaal. Kar moet wel even schoon gemaakt worden

€85,-
VERKOCHT

full
 
Laatst bewerkt:
Kar 2 : Gedorde Adjutant , is goed gebruikt en heeft wat rondslingerende verf opgevangen :P maar is technisch wel in orde , schuiven gaan goed op en neer maar niet meer zo soepel als nieuw ... moet even goed schoon gemaakt worden , meeste verf krijg je er met beetje thinner ook nog wel af denk ik

€50,-

full
 
Laatst bewerkt:
Kar 3 : Gedore , kar is goed gebruikt maar tijdje geleden opgeknapt opnieuw geverd en alle schuiven en lades weer perfect werkend gemaakt. Alle vakken zijn voorzien van rubberen matjes. simpele goede kar !

€65,-

full
 
Laatst bewerkt:
jij hoort even van mij morgen.

M'n pa is op zoek naar een karretje en aangezien ik uit Hoogvliet kom, moet er wel iets te regelen zijn :)
 
Kar 2 : Gedorde Adjust , is goed gebruikt en heeft wat rondslingerende verf opgevangen :P maar is technisch wel in orde , schuiven gaan goed op en neer maar niet meer zo soepel als nieuw ... moet even goed schoon gemaakt worden , meeste verf krijg je er met beetje thinner ook nog wel af denk ik

€50,-

[afbeelding]

Staat toch echt Adjutant...

CHINESE KNOCK-OFF troep! :P ;) :+
 
Nou het was een beetje stil hier ;) Maareh is tie er nog of niet?
Voor een aangepast prijsje wil ik hem wel op komen pikken :)

PM me anders maar ff,

Michel
 
Nou het was een beetje stil hier ;) Maareh is tie er nog of niet?
Voor een aangepast prijsje wil ik hem wel op komen pikken :)

PM me anders maar ff,

Michel

De prijs is al aangepast en is een erg mooie prijs hoor ... :Y

Maar je kan me bellen of mailen , ik hoor het wel !
 
Terug
Bovenaan Onderaan