Excl. Streetfighter neus met ingebouwde LED's

Status
Niet open voor verdere reacties.

str(sp)eet(d)fighter

MF veteraan
31 okt 2003
2.295
312
Budel
Te koop : Excl. Streetfighter neus met ingebouwde LED knipperlichten en dagrij - / stads verlichting

Zoals te zien met 5 LED's knipperlichten incl. weerstanden, zodat de originele clignoteur/knipperlichtautomaat in gebruik kan blijven met normale knipper ritme.
De kleur is parelmoer oranje.

Op de 1e foto met dimlicht, en 2e met groot licht en knipperlicht aan.
De foto's zijn dichtbij genomen, maar op afstand is de verlichting en knippers ook goed zichtbaar omdat ze in de rijrichting zijn ingeboord/ - bouwd.





Onderstaand te zien hoe ze ingebouwd zijn.



En dan 's avonds.





Uploaded with ImageShack.us

De stadslicht LED's zijn per zijde nog verdeeld in 3 groepen.
Van boven naar onder gezien:
Groep 1 :LED1,2, 4, 5 en 7,
Groep 2 : LED 8, 10, 11, 13, en 14
Groep 3 : LED 3, 6, 9, 12, 15
Zodoende kun je eigenlijk ook groepjes van 2 maken, 2 aan 1 uit , 2 aan 1 uit enz.
Waarbij het dan ook nog mogelijk is om bijv. groep 3 bij de knippers te zetten.


Vraagprijs, compleet incl. weerstanden e.d. €95.

Er zitten 2 kleine ( bijgewerkte) steenslag putjes op de neus.1 voorop en 1 aan de linker zijkant. Verder in perfecte staat
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, ik heb een andere gekocht. :Y

Eentje vergelijkbaar met de neus van een Peugeot Speedfight 2 scooter. 8-)
Ik heb deze altijd best mooi gevonden, vandaar ook dat ik deze op mijn vorige Sf had gebouwd. :] 8-)





Uploaded with ImageShack.us


Ten tijde van de ombouw, 2 jaar geleden, kon ik nergens '( aan een dergelijke neus komen voor een redelijke prijs ( uiteraard ook heel belangrijk :Y ), daarom heb ik deze gekocht.
En aangezien ik een digitale KOSO tellerset voor een redelijke prijs op de kop heb kunnen tikken, en zodoende toch het hele front moet aanpassen/wijzigen, doe ik dus maar 2 in 1. :Y
En ik heb nog een restje lak staan, dus die hoef ik ook al niet bij te kopen, en blijft het geheel toch redelijk binnen de perken voor wat de kosten betreft. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan