Diverse onderdelen Honda SLR 650

patje1972

MF'er
31 mrt 2008
144
0
Houten
Te koop; Diverse onderdelen van een Honda SLR 650. Toen ik destijds een Honda Slr kocht kreeg ik deze onderdelen erbij en aangezien ik deze motor niet meer heb liggen ze in de weg.
Set wielen
Stuur
Koplamp met knipperlichten en stuurschakelaars
Remklauw met handel
Voor eventuele fotos of maten o.i.d stuur me even een mailtje
 
Hier nog even de maten van de wielen.
Voorwiel AKRONT 19" 2.15-36-TC 997-E-DOT-SPAIN
Achterwiel D.I.D. Japan J 17X2.50 800 DOT, hier zit nog een band op maar deze is versleten. De maat van de band is 120/90-17 64S
 
Hoi, het zit allemaal nog aan elkaar vast qua bedrading. Misschien een beetje zonde om dit los te knippen, misschien heeft er iemand interesse om hem compleet te kopen. Voor 40 euro mag je hem compleet hebben.
 
Da's een beetje boven budget, heb 25 euro over voor de spullen...
Moet het ook nog halen, en mijn motorbudget is eigenlijk al op voor dit seizoen .....

Jan
 
bedieningselementen zijn er gewoon af te schroeven toch?
Stuur heb ik niet nodig, heb er een tijdje geleden al een andere opgezet.

Ik wil de twee bedieningselementen (met de knoppen erop) graag van je overnemen...., dan kan Rob het stuur overnemen ;-)

Thanx,

Jan
 
bedieningselementen zijn er gewoon af te schroeven toch?
Stuur heb ik niet nodig, heb er een tijdje geleden al een andere opgezet.

Ik wil de twee bedieningselementen (met de knoppen erop) graag van je overnemen...., dan kan Rob het stuur overnemen ;-)

Thanx,

Jan
Ben bang dat jullie er samen uit moeten komen, heb de foto van het stuur inmiddels ontvangen maar het is helaas niet wat ik zoek.
Bedankt Patrick en succes met de verkoop !
 
Wielen zijn inmiddels ook verkocht, wie maakt me los van de overige spullen!
Koplamp met richtingaanwijzers, stuur, 2 uitlaatbochten, remklauw met handel.
 
update koplamp ook verkocht, wie o wie heeft er nog interesse in de remklauw compleet met remslang en handel
 
Hoi, ik heb nog 2 uitlaatbochten liggen maar volgens zit hier verder niets op waaraan je een hitteschild vast kan maken. het voorspatbord is inmiddels al verkocht.
 
Sorry er zitten wel 2 bevestigingspunten op, stuur anders even een pm met je e mail adres dan kan ik je een foto sturen
 
Terug
Bovenaan Onderaan