Koppelingsplaten Diversion 600 '92

21 aug 2004
139
0
Breukelen
Dacht dat mijn platen versleten waren dus een compleet setje besteld bij Louis. Maar na controle bleek het probleem in de veren te zitten, en de originele platen waren nog als nieuw. In ieder geval even dik als de nieuwe.

Dus nieuwe niet gemonteerd en dus over. Zijn wel in de olie geweekt, dus uit de verpakking en lekker vet :-)

Gekocht voor 84,95 bij Louis.de excl. verzendkosten. Merk Lucas. type MCC 419-8, art. nr. 10045081

Nu te koop voor 50 euro, en dus al gratis en voor niets voorgeweekt in de motorolie, zijn dus echt nieuw en niet eens gemonteerd geweest. Ga hier echt niet proberen mijn oude platen weer aan iemand te slijten.

Af te halen in Breukelen evt verzenden in overleg.

Herman
 
Hoe schuin ie moet staan ligt er ook een beetje aan hoeveel olie erin zit. Mijnes was redelijk op het normale nive. Heb hem op de zijstandaard gezet en onder beide wielen een plank van zo'n 2cm dik gedaan.

Je ziet het eigenlijk redelijk goed in het peilglas, want dat zit aardig op het onderste punt.

En je merkt het vanzelf bij het loshalen van het deksel :-)
Een pan of een bak erbij houden voor de zekerheid, maar mijnes stond ruimschoots schuin genoeg.

Herman
 
zijn dit de zelfde platen voor een div 600 (uit 1997) zo ja dan heb ik evt ook wel intresse
moet uiteraard eerst weten of ze passen (heb je evt een foto van je eigen div) ?
of een link van louis (zie je vaak de bj bij staan)
 
Terug
Bovenaan Onderaan