TRAIL TECH VAPOR uni digitale teller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cervo

MF veteraan
23 jan 2005
4.547
1
Noord-Holland
Hoi,

Ik heb een digitale teller gekocht bij Mototronix in Purmerend, alleen ga ik deze toch niet monteren. Heb er 159,50- voor betaald. Tevens heb ik een extra heel mooi dashboard erbij aangeschaft, wat een losse accessoire is, maar een mooier beeld geeft op je kroonplaat. Hierin zitten tevens extra knipperlicht indicators verwerkt of overige lichtjes naar wens. 57,95.


Totaalprijs nu geen 217,45 maar slechts 140,- (helemaal nieuw dus, zit nog in originele verpakking!!!!!!)

Ik verkoop de teller + dashboard alleen als combi. Heb er niets aan om met losse onderdelen te blijven zitten.

Zelf te installeren, en anders te laten in/opbouwen. Alle gevraagde functies geeft deze teller weer.

full


0650521715
 
Laatst bewerkt:
kheb wel interesse........wat zit er allemaal bij?
Snelheidssensor? Temp. meter?

SVP foto van alles bij elkaar......
 
http://www.trailtech.net/protectors_dashboards.html

Wat verkoop ik nu precies?

De digitale Trail Tech Vapor Speedometer / Tachometer (nieuw 159,50)

Inclusief Trail Tech Dashboard + indicator lights 57,50
Dit is een mooie behuizing voor de digiteller waarbij je extra knipperlichten monteert
(óók volledig nieuw)

Dus i.p.v. 159,50 + 57,95 = 217, 45 nieuw in de winkel
Nu 140,- volledig nieuw maar dan particulier

Winst: 77,45 euro


Ik heb deze teller gekocht bij Mototronix in Purmerend. Je kunt er hier ook voor kiezen om het zéér vakkundig te laten monteren indien je zelfs niet zo'n electricien bent. Zij zijn expert op het gebied van motorelectronica
 
Laatst bewerkt:
zeuren om tientjes.

kopen die teller, heb hem zelf ook, geweldig ding!, zeker voor dit geld!

eigenlijk gewoon een kick...
 
indien deze nog beschikbaar is heb ik wel interesse .

Van waar ben je?
want waarschijnlijk moet dit via de post gaan gebeuren
;)

nog even checken op de site en dan definitief beslissen (vandaag nog ;) )


Laat maar weten, West Vlaanderen is idd. niet bij mij om de hoek......opsturen, geen probleem. 6 Euri's ofzo geloof ik......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan