MF Gooi en Vechtstreek deel * 88 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ook ff € 700,00 armer Balou de hond had een ontsteking aan haar teen een week of 5 behandeld maar dat hielp niet dus teen moest eraf. Ze is gelukkig weer thuis maar nog zo duf als een konijn, Ik had het er moeilijker mee als de hond zelf denk ik maar ja je houd van je hond dus heb er alles voor over om haar weer gezond te krijgen.
 
Zo ook ff € 700,00 armer Balou de hond had een ontsteking aan haar teen een week of 5 behandeld maar dat hielp niet dus teen moest eraf. Ze is gelukkig weer thuis maar nog zo duf als een konijn, Ik had het er moeilijker mee als de hond zelf denk ik maar ja je houd van je hond dus heb er alles voor over om haar weer gezond te krijgen.
Sterkte met het hondje Don :/
Fijn als mensen veel voor dieren over hebben.

Dieren kosten geld en als je dat niet wil moet je geen dier nemen.
 
Wie gaat er mee naar de nieuwe Harry Potterfilm​
'Harry Potter and the Deathly Hallows part 1'​
In Utopolis in Almere​
Voorstelling van 22:00 uur op vrijdag 19 november​

Even je naam erbij zetten enzo (je weet hoe het werkt)

* Jollyjopster
Combineren met de Flevolandse/Almeerse MF-ers? :?
 
Zo ook ff € 700,00 armer Balou de hond had een ontsteking aan haar teen een week of 5 behandeld maar dat hielp niet dus teen moest eraf. Ze is gelukkig weer thuis maar nog zo duf als een konijn, Ik had het er moeilijker mee als de hond zelf denk ik maar ja je houd van je hond dus heb er alles voor over om haar weer gezond te krijgen.
Goed bezig, succes :Y
 
Minimeet met de Flevolanders op de 19e wegens:
Harry-Potter-and-the-Deathly-Hallows.jpg
 
Bedankt voor jullie medeleven allemaal.

Frisco: gatver, zijn de mensen die vermist worden bekenden van jou?

Mies: gefeliciteerd *O* *O*

Er was een Kapitein mee om daar aan boord te oefenen op dit type schip, twee maanden terug meegehad op een trip naar Noorwegen/St. petersburg/Rotterdam. Die trip dus behoorlijk wat tijd met 'm doorgebracht, na het omslaan is hij er als laatste uit gekomen. De Nederlandse leerling kende ik niet, de Poolse matroos vorig jaar nog een paar maanden mee aan boord gezeten. De drie overlevenden zijn natuurlijk flink onderkoeld.
De HWTK kende ik van gezicht en is vanochtend op 't strand bij 's Gravenhage aangespoeld. De Kapitein was een hele leuke man, van Belgische afkomst dus altijd goed voor wat spraakverwarringen tijdens de koffietijd ;) zelf ook nog mee in 't rond gevaren. Altijd vrolijk en in voor een geintje.
't Komt dus behoorlijk dichterbij als 't zoals nu een schip is waar ik vorig jaar nog drie maanden zelf opgezeten heb.


Goeiemoggeuh :W

Vervelende berichten Frisco... Is er nu al iets bekend ? heb het nieuws nog niet aan gehad deze morgen.

Michel whoehoeeee..... gefeliciteerd man. Lekker daggie vrij op je verjaardag ook. Maak er wat leuks van vandaag.

En dan is het nu tijd voor koffie :)

Laatste nieuws is dat er dus drie mensen in 't ziekienhuis liggen na (zware) onderkoeling.
De machinist is dus aangespoeld op 't strand vanochtend. De Kapitein zit vermoedelijk nog in 't wrak, maar is mogelijk ook onopgemerkt naar zee gespoeld.

't wrak is een uurtje of 4 geleden omhoog gehesen en nu onderweg naar een haven in R'dam zelf om verder te zoeken naar de laatste vermiste en technisch onderzoek.


Mogguh allemaal!

*O* *O* Michel: gefeliciteerd! *O* *O*

@Frisco: hoorde het gisteren idd, moest wel aan jou denken.. Was toch wel dichtbij jou dan. Qua werk dan.
Een collega van mij heeft zijn zoon voor 't werk op een ferry van de Stena Line zitten, maar die zit op de Hollandica en hier is voor zover ik weet de Britannica bij betrokken. Voor hem scheelde dat weer. Maar leuk blijft het niet :N

@Filmkijkerts: fijn dat het genieten was! :Y Volgende werd HP toch?? :P

Klopt, de Stena Hollandica was 1a2 uurtjes ervoor naar buiten vertrokken met assistentie van een van de 2 sleepers die bij de assistentie betrokken waren toen 't mis ging.


Owja, en michel gefeli ;)
 
Even grof bijgelezen....

@Don: beterschap voor de hond
@Frisco: -O- wat verschrikkelijke situatie zeg, sterkte!
@Michel: gefeliciteerd
 
Don: :j voor de hond

Minimotorpakkie: *O*

Lankho: Weej to go! *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
HET IS WEEEEEEEEKEND!!! *O* *O*

@ Lankho: Goed gedaan man en gefeliciteerd met je promotie! *D

@ Doggie: Beterschap, toch je beste maatje he :)

@ Filmmeet, kan t echt niet donderdag? Zaterdag moet ik er veels te vroeg uit en n beetje helder zijn zoals de planning nu is. :$
 
@ Don Beterschap met Baloe.
Kosten zijn pittig, maar zouden hier ook uitgegeven worden ;)
Hond is vaak toch een gezinslid :Y

@ Frisco Sterkte zeg...
 
Laatst bewerkt:
Zo ook ff € 700,00 armer Balou de hond had een ontsteking aan haar teen een week of 5 behandeld maar dat hielp niet dus teen moest eraf. Ze is gelukkig weer thuis maar nog zo duf als een konijn, Ik had het er moeilijker mee als de hond zelf denk ik maar ja je houd van je hond dus heb er alles voor over om haar weer gezond te krijgen.

:}
Sterkte met je hond :Y

@Lankho: gefeliciteerd *O*
@WB: mooi pakkie, ook wel tijd voor een nieuwe telefoon of een gewoon foto toestel :+
 
@Frisco: dan komt het inderdaad ineens heel dichtbij :/ Nogmaals sterkte
@WB: Jammer van die broek. Snap ik het nou goed dat die niet in een achtbaan wil, maar wel bij jou achterop :? Het blijft een bijzonder mannetje hoor :P

Aai voor Balou!


Ik duik mijn bed maar eens in, lig al een uur op de bank te snurken en daar krijg ik een beetje een stijve nek van :X :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan