MF Gooi en Vechtstreek deel * 88 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ JJ
klinkt goed, hoop dat het de oplossing voor je is

@ X
lama (lees ik net) :P


Ik ga is sportief doen,
squashen. :W
 
Laatst bewerkt:
En wat ga jij morgen doen????
Swalmen????
De !@#$ van 't Gooi gaan toch naar dingus... uhmmm boven Lelijkstad. Wordt allemaal anders even net wat te laat voor deze keer.

Hopelijk snel weer wel allemaal ergens rijden. Scheelt wel... nu heb ik weer 1 persoon(tje) minder die sneller is dan ik :+
 
Laatst bewerkt:
De !@#$ van 't Gooi gaan toch naar dingus... uhmmm boven Lelijkstad. Wordt allemaal anders even net wat te laat voor deze keer.

Hopelijk snel weer wel allemaal ergens rijden. Scheelt wel... nu heb ik weer 1 persoon(tje) minder die sneller is dan mij :+
dan ik

Staat zo knullig als je dat de rest van je leven verkeerd blijft doen en niemand zegt wat. Net of je met je rok in je panty de WC uitkomt.
 
dan ik

Staat zo knullig als je dat de rest van je leven verkeerd blijft doen en niemand zegt wat. Net of je met je rok in je panty de WC uitkomt.
ach.... heb wel eens ergere dingen mee gemaakt :')


Maare is aangepast en meteen even de regeltjes van de NL taal erbij gepakt :P Weet ik meteen waarom dat zo is ;)
 
JollyJopster schreef op 27 november 2010 @ 12:26:~[/b]
Goedemorgen!!

Wat heb ik heeerlijk geslapen zeg!!

Achilleos, heel veel plezier op je nieuwe fiets :Y Als ik mensen zie rijden op zo'n ding, zie je aan hun rug al dat ze plezier hebben!


Gisteren voor de eerste keer bij de acupuncturist geweest. Dat is een nieuwe (goede) ervaring zeg! Hij prikte een punt aan in mijn oor en mijn hartkloppingen stopten meteen. Kon ook weer de trap normaal opkomen, was helemaal blij *O* is wel een hipje waard dacht ik zo.
Ik heb nu 5 verblijfsnaaldjes in mijn oor.
Binnenkort ga ik weer terug.
Vanavond sinterklaas vieren met de MotorBabes in Voorburg, dat wordt gezellig *O*
Acupunctuur heb ik ook goeie ervaringen mee ondanks mijn scepsis op voorhand. Pas wel op met eventuele chinese medicijnen die ze voor schrijven/mee willen geven. Schijnen nog wel eens vol zware metalen te zitten
 
Kan me daar ook weinig bij voorstellen eigenlijk.

Naaldje in je oor en je problemen zijn weg :?
Misschien helpt het wel tussen de oren, ook dan is't goed natuurlijk :P











2½ uur nog te gaan tot het weekend :z
 
Slaapt iedereen :?




Zelfs het uitzwaaien van het topic gebeurt niet :/














:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan