Minibike racing

Gevaarlijke sport man! ;)
Ik had een chinees helemaal onder handen genomen, dus nieuwe lager keerringen, alles gespoten, remmen aangepast ander carbje, PMT bandjes en koppeling enzo dr op, erg leuke om aan te klussen!
Maar na 1 ochtend op de baan in Enschede had ik mn sleutelbeen al uit de kom geholpen met een operatie waarbij ze alle banden weer vast mochten zetten tot gevolg :p
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn serieuze apparaten :Y

Jr mag blij zijn met zo'n pa. Ik mocht vroeger nauwelijks in de Opel Ascona rijden, zelfs al had ik een rbw :/


Het is ook een serieuze sport zeker op topniveau, en als de man goed is dan moet hij ook iets goeds hebben om voorin te kunnen rijden.
Maar jou zal ik ook niet in een oude ascona laten rijden hoor O-) .
Kom een keertje kijken zal ik zeggen. :Y
 
Vast wel haha.
De clou is net voor de top even gas los.
Maar gezellig.
Oja zit te denken om voor Kevin deze te gaan kopen *O* [afbeelding]
Pfoe he! Das een vet ding!

Ja ik weet wat ik WEL moet doen (en ook ondertussen wat ik niet moet doen), maarja... het doen is een tweede. Je wilt toch steeds harder en sneller gaan :Y Heb nu een groter achter tandwiel en koppeling staat beter... geen zin in vliegen dit keer :P
 
Pfoe he! Das een vet ding!

Ja ik weet wat ik WEL moet doen (en ook ondertussen wat ik niet moet doen), maarja... het doen is een tweede. Je wilt toch steeds harder en sneller gaan :Y Heb nu een groter achter tandwiel en koppeling staat beter... geen zin in vliegen dit keer :P


Ik zal het morgen wel zien hoe je gaat vliegen Michiel :]
 
_O- Niet gevlogen *O* Wel heerlijk gereden :] Thnx voor de ketting! Enne waarom rijdt dat zoontje van jouw zo belachelijk hard :X :/

Haha, die vraag werd in Echt altijd gesteld over ene Max. Alleen jammer dat vader lief altijd dacht dat hij een voorkeursbehandeling kon krijgen, waardoor hij vaak bonje had en misschien heeft.
 
Laatst bewerkt:
Haha, die vraag werd in Echt altijd gesteld over ene Max. Alleen jammer dat vader lief altijd dacht dat hij een voorkeursbehandeling kon krijgen, waardoor hij vaak bonje had en misschien heeft.
Vind het geweldig om te zien dat er van die "kleine kids" zijn die echt goed kunnen rijden. Ik heb de grootste moeite met de korte langzame bochten, daar verlies ik dikke secondes mee -O- Maarja, dat mag de pret voor mij niet drukken... echt super leuk om dit zo nu en dan eens te doen :]
 
Vind het geweldig om te zien dat er van die "kleine kids" zijn die echt goed kunnen rijden. Ik heb de grootste moeite met de korte langzame bochten, daar verlies ik dikke secondes mee -O- Maarja, dat mag de pret voor mij niet drukken... echt super leuk om dit zo nu en dan eens te doen :]

Ja vond ik ook. Was alleen niet echt getalenteerd zeg maar. (lees: stijve hark :) )Maar wel heel leuk om te doen. Wel apart om zo'n klein mannetje al die oude mannen in te zien halen :Y
 
Laatst bewerkt:
_O- Niet gevlogen *O* Wel heerlijk gereden :] Thnx voor de ketting! Enne waarom rijdt dat zoontje van jouw zo belachelijk hard :X :/


Gewoon omdat hij een zaadje van zijn vader is O-) .
Maar graag gedaan, ik zal even een paar goede kettingen scoren .
Maar was wel leuk en gezellig vandaag en natuurlijk trots om dat kleine mannetje daar 1.12 min zag rijden en 2e zag worden met de wedstrijd. *O* *O* *O*
 
foto,tje
full
 
Nieuwe motor aangeschaft voor mijn zoon.
Een Blata Elite 14 WRS watergekoeld en rond de 12 pk ( ??????).
Zondag gaan we naar Swalmen de motor afstellen en aanpassen aan de rijder.
Gaan we kijken met welke hij sneller is, hebben we meteen een reserve motor. :/
full
 
hallo daar,

nu jullie toch allemaal dicht bij het spreekwoordelijke vuur zitten:

oke het is geen echte maar hij is er toch nog te klein voor *D

ik heb een minibike in de ouwe kleuren van rossi gespoten (toen reed hij nog gewoon yamaha hoor)

maar ik mis een hoop stickers zoals zijn hondjes/packard bell/pb en de zon en de maan.

weet iemand van jullie een adres die dat in minibike formaat kan leveren?

ik hoor het graag,

groet, roel
 
Vanmorgen even in grootebroek aan het kijken geweest.
Best lachen dat minibiken op een kartbaan :Y
Misschien maar eens kijken voor zo`n minibike.
Mooie optie voor in de winter als de circuits dichtgaan en het raceseizoen over is :Y
 
Vanmorgen even in grootebroek aan het kijken geweest.
Best lachen dat minibiken op een kartbaan :Y
Misschien maar eens kijken voor zo`n minibike.
Mooie optie voor in de winter als de circuits dichtgaan en het raceseizoen over is :Y
:W

wij waren daar ook met 3 minibikes :] Eerste keer, maar wat mij betreft niet de laatste; leuke baan :]
 
:W

wij waren daar ook met 3 minibikes :] Eerste keer, maar wat mij betreft niet de laatste; leuke baan :]


En wij zijn in Swalmen geweest en dat is echt een leuke baan.
Grootebroek is echt de minst leuke baan waar we hebben gereden, hobbelig en slordige organisatie.
Volgende week gaan we weer naar vd Ende in Poeldijk voor de junior wintercup wedstrijd.
Komt als het goed is ook op de regionale tv daar.
Maar Kevin is lekker bezig geweest met zijn nieuwe Blata WRS, hij moest wel even wennen.
 
En wij zijn in Swalmen geweest en dat is echt een leuke baan.
Grootebroek is echt de minst leuke baan waar we hebben gereden, hobbelig en slordige organisatie.
Volgende week gaan we weer naar vd Ende in Poeldijk voor de junior wintercup wedstrijd.
Komt als het goed is ook op de regionale tv daar.
Maar Kevin is lekker bezig geweest met zijn nieuwe Blata WRS, hij moest wel even wennen.
Tja... organisatie heb ik ook wel eens beter gezien, hier en daar wel wat hobbels, maar toch heb ik hier echt het lekkerst gereden :]

Zal wast nog wel even wennen zijn voor Kevin, maar als hij dat ook onder de knie heeft is hij niet meer te stoppen! :] *D Leuk van komende week! Wel ff z'n haar goed doen voor de tv he :+
 
:W

wij waren daar ook met 3 minibikes :] Eerste keer, maar wat mij betreft niet de laatste; leuke baan :]

Dan heb ik jullie vast wel zien rijden :Y :W

@kevinblade
Organisatie is klein en gewoon meer voor de fun.
Nu weet ik niet hoe het op andere banen is geregeld,maar ik had geen enorm proffesionele organisatie verwacht.
Zo te zien had iedereen plezier op een klein mannetje na,die was onderuit gegaan en nadat zijn vader hem een zoen op zijn zere hand had gegeven ging hij weer lachend de baan op :Y

Nu heb ik even een beetje rondgekeken voor zo`n fietsje,maar er staan veel replica`s van blata,pollini e.d.
Ik neem aan dat dit chinese fietsjes zijn.
Als ik er 1 zou kopen wordt er misschien een keer of 5/6 per jaar mee gereden in de winter,houden die chinezen dat vol of kan ik die beter laten staan?
 
Dan heb ik jullie vast wel zien rijden :Y :W

@kevinblade
Organisatie is klein en gewoon meer voor de fun.
Nu weet ik niet hoe het op andere banen is geregeld,maar ik had geen enorm proffesionele organisatie verwacht.
Zo te zien had iedereen plezier op een klein mannetje na,die was onderuit gegaan en nadat zijn vader hem een zoen op zijn zere hand had gegeven ging hij weer lachend de baan op :Y

Nu heb ik even een beetje rondgekeken voor zo`n fietsje,maar er staan veel replica`s van blata,pollini e.d.
Ik neem aan dat dit chinese fietsjes zijn.
Als ik er 1 zou kopen wordt er misschien een keer of 5/6 per jaar mee gereden in de winter,houden die chinezen dat vol of kan ik die beter laten staan?


Als je veel wilt sleutelen doe dan ee chineesje, maar een fabrieksmotor rijden toch wel een stuk beter, dat voel je al gewoon los in de hand.
Maar ook met een chinees kan je lol hebben maar dan ga ik toch voor een luchtgekoelde ipv een waterkoeler.
Die geven vaak behoorlijk wat problemen.
Overal is de organisatie wel wat losjes, maar in Grootebroek weet je als nieuweling niet eens de man te vinden waarbij je moet betalen.
Is daar wel lekker goedkoop.
Maar ook Kevin gaat daar nog wel weer rijden hoor, die houden we gewoon als reserve baan.
Poeldijk, Swalmen, Huizen, Nijmegen, Roosendaal en Nijverdal zijn wel echt leuker, zeker qua sfeer onder de rijders.
 
Als je veel wilt sleutelen doe dan ee chineesje, maar een fabrieksmotor rijden toch wel een stuk beter, dat voel je al gewoon los in de hand.
Maar ook met een chinees kan je lol hebben maar dan ga ik toch voor een luchtgekoelde ipv een waterkoeler.
Die geven vaak behoorlijk wat problemen.
Overal is de organisatie wel wat losjes, maar in Grootebroek weet je als nieuweling niet eens de man te vinden waarbij je moet betalen.
Is daar wel lekker goedkoop.
Maar ook Kevin gaat daar nog wel weer rijden hoor, die houden we gewoon als reserve baan.
Poeldijk, Swalmen, Huizen, Nijmegen, Roosendaal en Nijverdal zijn wel echt leuker, zeker qua sfeer onder de rijders.
Nijverdal ook goede dingen over gehoord :Y Ook maar eens bezoeken binnenkort :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan