VholdR ContourHD (bulletcam)

Status
Niet open voor verdere reacties.

The DanMan

MF veteraan
25 jun 2005
8.588
1.910
Rotterdam
Tekoop aangeboden wegens impulsaankoop.

VholdR ContourHD 720p,

1x gebruikt om te testen, wordt geleverd in orginele verpakking met de volgende accesoires;

Standaard sd kaartje + extra 16gig sd kaart. (t.w.v. €59,95)

2 accu's. (t.w.v. €24,95)

Fietsstuurhouder, nieuw in orginele Contour verpakking. (t.w.v. €34,95)

Netstroomadapter + autolader (t.w.v. €19,95)

Alle orginele bevestigingsmaterialen.


Nieuwprijs €335.

Vraagprijs €235
 
Laatst bewerkt:
Plaatje;
full
 

En als je niet verder kan kijken dan je neus lang is moet je gewoon niet reageren.

sd kaartje 16 gig (€59,95)
extra accu (€24,95)
fietsstuurhouder (€34,95)
12v + lichtnetoplader (€19,95)

:W

Note: prijzen stonden al in de OP, dus snap eigenlijk uberhaubt niet waarom je op die manier reageert in mijn topic. Je doet je nickname wel eer aan op zo'n manier.
 
Laatst bewerkt:
DanMan, hoezo alleen gebruikt om te testen?beviel toch niet, of iets anders?
ik ben in de markt voor EEN helmet/otherwise-cam en voorlopig favoriet is de gopro, omdat deze ook waterdicht is. De contour is weer heel klein, net iets handzamer. vandaar dat ik het vraag!
 
DanMan, hoezo alleen gebruikt om te testen?beviel toch niet, of iets anders?
ik ben in de markt voor EEN helmet/otherwise-cam en voorlopig favoriet is de gopro, omdat deze ook waterdicht is. De contour is weer heel klein, net iets handzamer. vandaar dat ik het vraag!
Ik ben zelf cameraman en werk regelmatig met de Vholds als effectshots. Die dingen zijn standaard behoorlijk spatdicht. Onder een bobslee geplakt die uiteindelijk vol in de sneeuw belandde. No problemo. Er zijn trouwens onderwaterhuisies te krijgen voor die dingen. Bij de Go-Pro zit die er standaard bij.

Voordeel van de Vhold is toch wel het gemak waarmee ze in te bouwen zijn...


edit: Linkie onderwaterhuis: http://www.v-nix.nl/waterproof-case
 
Laatst bewerkt:
En het beeld van de contour is beter ik rij er nu een jaar mee maar het geluid is ku-------t
Kijk en luister maar hier
 
bedankt! er staan op die pagina voordeelpaketten, het valt mij op dat er contourHD en contourHD 1080p geleverd wordt. lijkt me dat je die laatste wil hebben! welke zou jij persoonlijk kiezen en waarom?
 
Zal je een PBtje sturen om dit topic niet te verkloten...

Geluid is beter te krijgen door op de Vholdr-site in je tools de audiosetting naar beneden te slepen tot ongeveer 10 en een tapie over de mic. Die bobs gaan op sommige banen toch dik 140 't uur en geen windgeruis meer :N
 
Zozo, een hoop reactie's in een paar minuten tijd!

Deze 720p is evenals de 1080 ook instelbaar qua belichting.

Waarom je zou kiezen voor de 720? goede prijs/kwaliteit verhouding, niks mis met de beeldkwaliteit (check google maar)

Waarom zou je kiezen voor de 1080? nóg scherpere beelden, voor de pro's.
 
Zal je een PBtje sturen om dit topic niet te verkloten...

Geluid is beter te krijgen door op de Vholdr-site in je tools de audiosetting naar beneden te slepen tot ongeveer 10 en een tapie over de mic. Die bobs gaan op sommige banen toch dik 140 't uur en geen windgeruis meer :N

Mijn audiosetting staat op 5 en de mic is standaard afgeplakt met een waarschuwings tapje
je hoeft het niet beter te maken dan dat het is ik ben heel tevreden maar het geluid blijft kkk
 
Mijn audiosetting staat op 5 en de mic is standaard afgeplakt met een waarschuwings tapje
je hoeft het niet beter te maken dan dat het is ik ben heel tevreden maar het geluid blijft kkk
Viel me al op dat het geluid bij jou heel zacht stond. Kennelijk vangt ie zo aan de helm toch zoveel wind dat het er niet beter op gaat worden. Zal bij de GoPro niet veel beter zijn op dezelfde plek lijkt me...

Zal me er eens in verdiepen...





edit: wat me onlangs opviel is dat de nieuwe Vhold geen mic-opening meer heeft. De oudere versie van de 1080p heeft er nog wel een. Dat is degene die wij gebruiken en die is makkelijk af te tapen. Wellicht dat ze het zelf hebben proberen op te lossen wat ze dus kennelijk niet gelukt is... Geluid blijf idd erg matig. Go pro lijkt dat onder dezelfde omstandigheden toch wel beter te doen. Maar ja die is weer erg lomp om aan je helm te prakken...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan