Te koop: Marchesini achterwiel + SKF lagers 299,-

Zijn het de gesmede uitvoering of gegoten. Je hebt er wel een sticker op geplakt met forged.
Eigenlijk heb ik alleen de achtervelg nodig.
 
hallo!

of de velgen gesmeed of gegoten zijn, dat weet ik niet. het zijn de OEM ducati velgen, niet de hele lichte velgen van 3000 euro de set. de stickers zijn inderdaad meer voor de looks!

indien je nog interesse hebt, dan wil er over nadenken. suz rgv800 heeft namelijk interesse in het voorwiel. als ik het zo kwijt kan, dan wil ik het best wel doen!
 
hallo!

of de velgen gesmeed of gegoten zijn, dat weet ik niet. het zijn de OEM ducati velgen, niet de hele lichte velgen van 3000 euro de set. de stickers zijn inderdaad meer voor de looks!

indien je nog interesse hebt, dan wil er over nadenken. suz rgv800 heeft namelijk interesse in het voorwiel. als ik het zo kwijt kan, dan wil ik het best wel doen!
Zo ja wat is dan je prijs?
En heb je nog een paar goede detail foto's van de achtervelg?
Ik wil niet lullig doen maar op ebay staan ze te koop voor 175 tot 250 dollar.
( 130-185euro)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Duca...4686198QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=200572741224

Aangezien ik er iets meer werk aan heb om zo'n een hier heen te laten komen en moet laten poedercoaten omdat ze grijs zwart of goudkleurig zijn ben ik benieuwd wat je vraagprijs is voor de achtervelg en de staat er van.
Groeten Prikmans.
 
Laatst bewerkt:
@prikkie: gezien dat ik 500 euro voor heel de set wil hebben en de achtervelg meer kost dan de voorvelg, wil ik er 300 euro voor hebben. samen met de 200 euro die suz rgv 800 biedt kom ik aan mijn prijs, die al heel laag is!

de links die jij geeft zijn aardig, maar als je bijv. naar de tweede kijkt, dan betaal je dus 250 dollar voor de velg, 145 dollar verzending en dan kom je uit op 395 dollar, oftewel 290 euro's. tel daarbij BTW en invoerrechten op (bij de douane) en je zult zien dat ze niet zo goedkoop zijn als je denkt!

laat maar staan dat je geen nieuwe lagers krijgt. vergis je niet, SKF lagers kosten ook bijna 15 euro per stuk, en die zul je nodig hebben na het poedercoaten. die krijg je bij mij wel (4 stuks), op ebay niet! wat het coaten betreft, dat hoeft niet per se, er zitten hier en daar een paar kleine krassen. voor de rest is de velg in prima staat!

de eerste die dus 300 euro biedt voor het achterwiel, mag het komen ophalen. voorwiel is verkocht aan suz rgv 800!
 
Heb nog even lopen zoeken en verzendkosten uit de V.S. liggen bij de verschillende aanbieders tussen de 30 en 85 euro. Velgen zijn dan rond de 250-260 USD.
Ik ben alleen op zoek naar een velg. Tandwieldrager en band heb ik niet nodig. Lagers misschien wel.
300 euro voor een velg die gefabriceerd is tussen 2003 en 2006 vindt ik aan de hoge kant aangezien ze nieuw zo'n 700 euro kosten.
Velg is dus tussen de 5 a 8 jaar oud. Weet jij hoe oud deze is toevallig?
In ieder geval zou ik incl. verzenden maximaal tussen de 200- 250 euro kwijt zijn ;)
Onderdelen zijn gebruikt dus invoerrechten hoef je niet te verwachten.
Ik heb vaker nieuwe en gebruikte items uit de V.S. laten komen en betaalde gewoon de prijsopgave bij ebay.
 
@prikkie: 300 euro is helemaal niet veel voor zo'n velg en ik kan je een ding vertellen dat "ze" nieuw geen 700 euro kosten. misschien per stuk, maar ook dat lijkt me sterk. verder heeft het betalen van invoerrechten niks te maken met gebruikt/ongebruikt, je bestelt iets buiten de EU dus je gaat dokken. laat maar staan dat BTW er altijd bij komt, ongeacht wat je koopt.

iiv, mijn prijs blijft 300 euro, dat is al een spot prijs voor zo'n velg!
 
@prikkie: 300 euro is helemaal niet veel voor zo'n velg en ik kan je een ding vertellen dat "ze" nieuw geen 700 euro kosten. misschien per stuk, maar ook dat lijkt me sterk. verder heeft het betalen van invoerrechten niks te maken met gebruikt/ongebruikt, je bestelt iets buiten de EU dus je gaat dokken. laat maar staan dat BTW er altijd bij komt, ongeacht wat je koopt.

iiv, mijn prijs blijft 300 euro, dat is al een spot prijs voor zo'n velg!
Met 700 bedoel per stuk nieuw !
Afschrijving 400 euro over minimaal 5 jaar voor gebruikte velgen vindt ik weinig.
Meestal schrijf je zeker de helft af binnen 1 -1,5 jaar.

Wat ik al aan gaf: ik heb vaker dingen uit de V.S. ingevoerd en geen cent extra betaald!

300 euro voor een velg waar ik de leeftijd niets eens van weet 5 jaar of 8 jaar! oud, is aan de hoge kant.
Dan maar niet.........
 
Laatst bewerkt:
de velg is van 2006, of dat nou toe doet... ipv naar het aantal gereden kilometers te kijken, blijf je staren naar een getalletje. en velgen schrijf je niet echt af. zolang ze schadevrij zijn, is er niks aan de hand. het zijn geen magnesium velgen die na een aantal jaar weg te gooien zijn.

wat betreft het invoeren, je hebt geluk gehad! maar ik ga de prijs niet verlagen omdat je evt. geluk zou kunnen hebben en tja, dan betaal je net iets minder.

dan maar niet ;)

kick
 
de velg is van 2006, of dat nou toe doet... ipv naar het aantal gereden kilometers te kijken, blijf je staren naar een getalletje. en velgen schrijf je niet echt af. zolang ze schadevrij zijn, is er niks aan de hand. het zijn geen magnesium velgen die na een aantal jaar weg te gooien zijn.

wat betreft het invoeren, je hebt geluk gehad! maar ik ga de prijs niet verlagen omdat je evt. geluk zou kunnen hebben en tja, dan betaal je net iets minder.

dan maar niet ;)

kick
Ik vindt 100 euro op een bedrag van 300 niet net iets minder.

Is wel 33% goedkoper ;) en zeker op een velg van 5 jaar oud. Heb je wel eens van afschrijving gehoord. Na 5 jaar nog zeker 40% vragen van de vraagprijs op accessoires is echt aan de hoge kant. Het eerste jaar schrijf je al bijna de helft af.

Zie maar dat je hem los verkoopt wat dat zal veel meer moeite kosten dan een setje. Die worden niet veel aangeboden. Losse velgen des temeer.
Succes er mee.

En er zijn trucjes om spullen zonder bijbetalen naar Nederland te krijgen, zeker als het om gebruikte 2e hands items gaat. Ik heb dit al vaker gedaan en is geen kwestie van geluk ;) .
Heb al een hele lading spullen gekocht voor mijn motor zonder bijbetalen.
 
De prijs van de lagers gebruiken bij de verkoop.... Zal nog eens iets leveren voor een 'vrienden'prijs aan je :/

15 euro per stuk * 4 = 60 euro. Jij hebt er bij mij volgens mij 20 euro totaal voor betaalt.. Kan ik het prijsverschil nog ergens opeisen?
 
Laatst bewerkt:
ik geef alleen maar aan wat ze normaal gesproken kosten, voor iemand die geen 'vrienden' heeft bij SKF. moet ik nou zeggen dat ik er 2 euro per stuk heb betaald? dat doet er echt niet toe, normaal gesproken krijg je ze niet voor dat geld.

wat als ik ze gratis had gehad?

bovendien, ik vraag geen geld voor de lagers, die krijg je er gratis bij! dat staat duidelijk in de advertentie. zie niet wat het probleem is ;)
 
ik geef alleen maar aan wat ze normaal gesproken kosten, voor iemand die geen 'vrienden' heeft bij SKF. moet ik nou zeggen dat ik er 2 euro per stuk heb betaald? dat doet er echt niet toe, normaal gesproken krijg je ze niet voor dat geld.

wat als ik ze gratis had gehad?

bovendien, ik vraag geen geld voor de lagers, die krijg je er gratis bij! dat staat duidelijk in de advertentie. zie niet wat het probleem is ;)
Daarom vraag je extra veel voor een losse velg.
Maak je ook vrienden mee zeker als er aangegeven wordt dat je vraagprijs te hoog is en je in de verdediging gaat.
Ga niet de wijsneus uithangen want men weet danzij internet wat er te koop is en laat mensen in hun waarde ;)
 
Daarom vraag je extra veel voor een losse velg.
Maak je ook vrienden mee zeker als er aangegeven wordt dat je vraagprijs te hoog is en je in de verdediging gaat.
Ga niet de wijsneus uithangen want men weet danzij internet wat er te koop is en laat mensen in hun waarde ;)

niet zo moeilijk doen, of je koopt hem of niet, dan zoek je verder..... klaar.

duffe gezannik.


trouwens....houd je nickname in dat je alles voor een prikkie wil hebben.....lijkt het wel op namelijk. B|
 
Laatst bewerkt:
ieder vraagt voor zn spullen wat ie wil, en deze is niet extreem hoog... toen ik n jaar geleden op zoek was, zou ik deze set zo gekocht hebben voor die prijs..

maar HOE je nou hele posts lang kan blijven zeiken dat je t elders goedkoper vind... nou, koop t daar gewoon dan TOCH, en laat n ander met zijn spullen aan de slag...

ooit kom je trouwens WEL ns het verhaaltje douane tegen hoor... been there, done that, alhoewel t alle keren ervoor wel goed ging.

en toen €185 mogen dokken wegens 'douaneformalitieiten".... waarde van de spullen was trouwens €200.


allen al omwille van hoe je blijft doordrammen in n ander zn topic zou ik t je ns gaan toewensen... :X

you made your point, we weten het nu wel al.


just my two cents.

skupje erbij voor de verkoop.
 
niet zo moeilijk doen, of je koopt hem of niet, dan zoek je verder..... klaar.

duffe gezannik.


trouwens....houd je nickname in dat je alles voor een prikkie wil hebben.....lijkt het wel op namelijk. B|

dat of die eerste r staat r teveel in... kan ook weer natuurlijk. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan