Het Kawasaki Z1000SX topic deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoorde vandaag dat belasting 2011 voor bepaalde auto's geweldig omhoog gaat...
Vooral kleinere auto met grotere motor...
ZUllen de motoren ook wel weer flink aangepakt gaan worden... ;(

Dat achterlijke co2 verhaal... :W
 
heb vamiddag maar weer eens gebeld maar het is erg onduidelijk wanneer ze hem krijgen, ze hopen hem nog voor de feestdagen te hebben, moet ook wel want anders wordt het pas januari (ze zijn dicht tussen kerst en oud op nieuw.( dat doet ook maar)) en ik wil hem nog wel op dit boekjaar kunnen zettten! :?
 
vreemd verhaal over de zx10r maar ze zullen het vast niet voor niets doen, als je kijk hoeveel het toyota aan reputatie gekost heeft toen ze terug moesten roepen in amerika, kan je het maar beter voor zijn.
 
De z1000sx is qua techniek bijna identiek aan de z1000 2010 het enige wat er veranderd is, is de versnellingsbak en het stuur (en kuip en comfort natuurlijk)
 
De z1000sx is qua techniek bijna identiek aan de z1000 2010 het enige wat er veranderd is, is de versnellingsbak en het stuur (en kuip en comfort natuurlijk)

Waar baseer je dat op? Dat heb ik nog nergens gelezen.

Volgens de kawasaki informatie zijn de overbrengingsverhoudingen van alle 6 versnellingen en de primaire overbrenging identiek, enkel de eindreductie is verschillend:

Z1000: Eindreductie 2.800 (43/15)
Z1000SX: Eindreductie 2.733 (41/15)

Bron:
http://www.kawasaki.nl/Z1000
http://www.kawasaki.nl/Z1000SX
 
Er zijn al diverse tests (performance bikes, etc.) gepubliceert van de Z1000SX. De test in MotoPlus komt uit Motorrad....
 
Bijna alle testen uit Motoplus komen uit het zusterblad Motorrad...

De testen die ik her en der gelezen heb tot nu toe, zijn unaniem positief :Y

Klopt, het is ook een prachtig ding. Als ik opnieuw moest kiezen stond hij in januari bij mij in de garage... :} :]
 
Motoplus is binnen. 't is geen echte test, een beknopte bespreking van 2 pagina's waarvan 3/4 foto's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan