Het Kawasaki Z1000SX topic deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt overal redelijk positief uit de testen.(meestal korte rijindrukken in Spanje)

Groeten Knoetsoer
Die de winter nu al moe is.........
 
Ja, ik heb een zwarte besteld. Wanneer hij geleverd wordt weet ik nog niet. volgens Kawasaki, die ik een paar weken geleden belde, worden de demo's nog voor het einde van het jaar geleverd. De verkochtte modellen worden volgend jaar uitgeleverd.

Groeten Knoetsoer
 
2011, waarom zou je nu nog een motor op naam zetten een paar dagen voor het nieuwe jaar?

Groeten Knoetsoer
 
ga morgen toch maar weer eens bellen en als ie er deze week nog niet is, dan toch van de week maar bestellen (als ze een mooi prijsje maken natuurlijk)
 
Kom me ook ff melden in dit topic.

Zelf ben ik blij dat Kawasaki weer iets aanbied in de sport/toer kant met kuipwerk er bij. Niet dat ik ook maar enige centen er voor heb maar mijn volgende Kawa moet weer een sport/toer zijn met kuipwerk. Daar slaat dit natuurlijk ideaal voor aan.
 
net bij dealer bij ons in de buurt langs geweest die had hem net binnen!!! stond erbij dat ie uitgekrat werd en daarna ff proef gezeten, en nu weet ik het zeker dit wordt hem!!!
 
In principe krijgen alle officiële kawa dealers hen vandaag of vrijdag nog binnen het gaat Hierbij om de zwarte deze worden als eerste uitgeleverd
 
nou de kwaliteit van me foto's viel dus niet helemaal mee, |( (mobieltje he krijg je dat)dus daar zal ik jullie dan ook maar niet mee vervelen, maar geloof me hij was in het echt nog mooier als op de foto's :9~ :9~
 
Vind je deze niet zo mooi dan? })

Groeten Knoetsoer
full
 
dat zijn ook aparte kleuren, heb je die zelf geshopt? maar toch, ik ga voor de groene!!!!

ga hem 4 jan. bestellen!!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan