Het Kawasaki Z1000SX topic deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
sinds wanneer bestaat de motor alleen uit kleur ? en ook nog nieteens dezelfde kleur rood (al kan het mij niet fel genoeg zijn :P )

Als ik ducati-rood zeg, is het dan ineens wel goed ? O-)

Een motor bestaat uiteraard niet alleen uit kleur, maar als je toch kan kiezen (tussen mooi groen-zwart, neutraal zwart, en lelijk bordeaux)...

En Ducati-rood is uiteraard altijd goed ;)
 
epk schreef dat ie van de zomer al had gereden!
Ja, van de zomer op gereden om te testen voor mijn werk.

Heerlijke fiets, wel eentje die graag steigert. Verder eentje die snel vertrouwen geeft, lekkere rechtop-zitpositie. prima degelijk geluidje ook!
 
Vanmiddag voor het eerst sinds de Intermot oog in oog gestaan met mijn volgende motor. Hij is mooi!
Foto is van matige kwaliteit, genomen met mijn mobiel.......

Groeten Knoetsoer
full
 
Laatst bewerkt:
Allemaal een gezond en gelukkig 2011 en een Z1000SX :] gewenst.

Groeten Knoetsoer
 
nog een paar nachies slapen en dan is het eindelijk zo ver, dan kan ik hem eindelijk defenitief gaan bestellen *O* , wat duurd zo'n weekend toch lang!!! -O-
 
vandaag helaas nog niet ;( zelfstandig ondernemer hè kan je werkdag ineens roet in het eten gooien |( , morgen maar ff de prioriteiten opnieuw stellen en ff eerder stoppen!!!!

wat betreft het niet eerder bestellen de dealert was dicht laatste week december.
 
:} :} :} Proficiat slangendokter! :} :} :}

Knoetoer is er zo van ondersteboven dat hij vergeet af te sluiten met

Groeten Knoetsoer

_O- _O- _O- _O- _O-

:W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Dacht net toen ik langs de dealert reed...ff kijken... :9
Maar toen zag ik weer die naakte in de nieuwe kleuren... :? ...wel erg vet... :P

DSCF6372.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan