XT 600 1987 2KF in onderdelen

Senf

Die hard MF'er
15 mrt 2004
576
0
Veenendaal
Hallo,

Na bijna 2 jaar met veel plezier op mn XT600 met SM wielen te hebben gereden ligt de koppakking eruit en is 1 schoefdraad (in cilinder) van een cilinderkopbout kapot.. Vorige eigenaar heeft hier al eens 2 helicoils ingezet waarvan er nu dus 1 gesneuveld is.

Ik heb besloten om de XT in onderdelen te gaan verkopen omdat ik simpelweg geen tijd en ruimte meer heb -O-

Dus, te koop XT 600 1987 2KF in onderdelen.

Alle onderdelen aanwezig waaronder:
-Omgespaakte supermotard wielen met Michelin Pilot power banden, ongeveer 1000 km mee gereden!
-RVS uitlaatbochten
-Voorvork met verse keerringen en olie
-Meeste stalen delen zijn donkergrijs gecoat (zoals frame, olietankje en voetsteunen etc)
-Plastic delen + tank zijn matzwart

Wat motorblok betreft is 1 schoefdraad in de cilinder kapot, verder in prima staat.
Kop is wel los van rest van het blok.


896701694_6_Y17m.jpeg


Heb je wat nodig laat het even weten, heb op het moment alles nog liggen, af te halen in Veenendaal of op te sturen na betaling.
Post hier een bericht of mail me neonstikkie (monkeytail) gmail punt com

GRoeten Paul
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, verkoop hem liever in onderdelen, zal wat meer opleveren.
Maar zou ook wel mooi zijn als alles in 1 keer weg zou zijn..

Een bod is altijd welkom!
 
Ik wil toch wel weten wat het in 1 geheel kost. Onderdelen zal je tegenvallen, de helft ben je zo kwijt, met de rest blijf je zitten.
 
Doe een bod zou ik zeggen dan kan ik erover denken. Heb op dit moment even geen idee wat het geheel mag kosten.
 
Laatst bewerkt:
Hoi! Ik heb misschien interesse in je wielen. Heb je misschien wat betere fotootjes? Wat zijn de maten? Zou je me dat even willen mailen/PMmen?

Thanks!
 
wat voor uitlaat zit erop?

en is t op te halen bij een motorzaak toevallig?

De demper is een andere als op de foto, namelijk een ingekorte laser hotcam.
Niet de mooiste omdat deze van een schade afkwam en die heb ik pas gemaakt voor de xt.
Zie je verder niks van omdat hij toch achter het kapje zit.

Niet af te halen bij een motorzaak, vanwaar die vraag? :)
 
Hoi! Ik heb misschien interesse in je wielen. Heb je misschien wat betere fotootjes? Wat zijn de maten? Zou je me dat even willen mailen/PMmen?

Thanks!

Foto's moet ik even maken, heb de spullen bij een vriend in de schuur staan dus moet even wachten tot hij thuis is (heeft vaak avond dienst)

Wielen zijn 17 inch, 120/70-17 en 150/70-17 zijn de banden die erop liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan