Akrapovic carbon demper € 140,00

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Ik heb hier een carbon akrapovic uitlaat met ophangbeugel. Ik wilde deze op mijn motor zetten maar de aansluitdiameter is niet helemaal juist.

Aansluitdiameter is 60/61 mm.

Vaste prijs: €140 (excl. eventuele verzendkosten)

full
 
Laatst bewerkt:
Nog even de lengte van de demper opgemeten.

Lengte van de carbon huls (incl. de popnagelranden) is 43 cm.
 
ik ben geen kenner mou zou toch wel willen weten wat je er voor hebben wilt (ik denk meerdere met mij)

vraagprijs is toch altijd een stuk toegankelijker
 
Mooi prijsje hoor :Y. Jammer van die aansluitdiameter, als die 52 mm was dan had ik zeker wel interesse :) maar dan had jij hem volgens mij gewoon gehouden ;).
 
Mooi prijsje hoor :Y. Jammer van die aansluitdiameter, als die 52 mm was dan had ik zeker wel interesse :) maar dan had jij hem volgens mij gewoon gehouden ;).

Ik heb zelf helaas 54 mm nodig. Ik had een verloopstukje maar dat werkte ook niet helemaal.....
 
van 60 naar 54 is 6mm. Dat is een ring van 3mm dik. Moet toch wel te draaien zijn?

Kun je er niet een flens in zetten met een kraag zodat ie er niet verder in schuift. En dan in de flens een binnenkraag zodat de pijp die je er in schuift ook niet verder kan.

Is volgens mij zo gemaakt.


owja....en dat kan natuurlijk ook naar 50mm. ;)
 
Laatst bewerkt:
Die Max ook altijd met zijn dempertjes...

Heb nog zo'n tiet demper liggen, maar dan met 54mm aansluiting :P
 
Alles is idd pas te maken maar ik ben niet zo handig en heb daar ook geen zin in.

Komt ook nog bij dat de tussenpijp die ik heb niet precies in de hoek staat zodat de demper onder het ophangpunt komt. Hij steekt dan teveel naar buiten.
 
'Akrapovic carbon uitlaat' > 'Akrapovic carbon demper € 140,00'
 
hey,

zie zojuist je posting. Ik heb wel interesse in de demper. Kan jij voor mij opmeten wat diameter van de eindopening is (ivm het plaatsen van een db-killer)?

Ik moet alleen mijn huidige (beschadigde) demper nog ff opmeten om te zien of de lengte ongeveer gelijk is.

groeten,
Raymond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan