Links voor shop & repairmanuals CB's

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
Even een constructieve bijdrage :

op de volgende link www.honda4fun.com vind je shop en repairmanuals van :

CB 350-400
CB 500
CB 750
van verschillende jaartypes...

Het is een italiaanse site, dus moet je even zoeken, maar ze staan er in engelse versie in pdf-file..

veel plezier ermee

Tri
 
Bedankt voor de link!
De 550F staat er alleen helaas weer niet bij :-(, maar zo kom ik iig al een heel eind
 
550f komt behoorlijk over 1 met de 400 en de 500. Ik heb anders wel een handboek over deze types, dus als je iets specifieks zoekt geef je maar een brul. Als er dingen zijn die regelmatig voorkomen zet ik ze wel op mijn site.
Staat ook het electrisch schema. met dank aan backfire
 
Ik wil er ook nog alle aandraai momenten en afstelmaten opzetten, die info raak je altijd kwijt. En Geert jij hebt al ondekt wat er gebeurt als je iets met het verkeerde moment vastzet (nokkenaslager?). Nu moeten ze wel zelf zorgen voor een goede momentsleutel. :9
 
 
Laatst bewerkt:


Op het internet heb ik van old bike barn een aantal zeer slechte recensies gelezen.
Er is ook een engels SOHC forum hier staan ook een aantal goede adressen in.
 
Okay, ken die toko verder niet, maar wellicht wel erg aardig om hier een specifiek CB webshop overzicht neer te zetten
 
Staat erbij, en ik hoorde gisteren ook redelijk veel reclame, van een adres waar ik zelf geen ervaring mee heb. Iemand een link daarvan??
 
Moet je ook je carbs anders gaan afstellen,handig om te weten,anders loopt tie knap rottig..

Dus ook je sproeiers vervangen o.a.
 
Klopt, maar dat spreekt natuurlijk wel voor zich ;) Net als met een aangepaste uitlaat, ook weer iets om rekening mee te houden
 
Terug
Bovenaan Onderaan