Xenon verlichting HB4 8000K

Status
Niet open voor verdere reacties.

Medic-XX

MF veteraan
10 mrt 2008
7.115
1
Haarlemmermeer
Beste mede Motorrijders.

Ik heb een nieuwe set 2 lampen met 2 Ballastkastjes HB4 xenon over.
Ik heb deze afgelopen zondag ingebouwd en nu blijkt dat ik een ander voertuig krijg.
Dus weer uitgebouwd en maar 3 dagen gebruikt.
Het is een complete set van Xenonlamp.nl
De set is nieuw en koste me vorige week 109 euro.
Ik wil er 75 euro voor hebben.

Als ik hem opstuur naar de koper komt er 6,75 verzendkosten bij.

De set is geschikt voor auto en motor.
Er zit 3 jaar garantie op de set.
Wil je meer info kijk even op hun website www.xenonlamp.nl hier vind je alles wat je over deze set wil weten en ook de afbeeldingen.

Het gaat dus om een complete set HB4 8000K. Mocht er intresse zijn in 1 lamp omdat je motor er maar 1 heeft vind ik dat geen probleem.
Ik wil de lampen best apart verkopen zodat ik 2 motorrijders blij kan maken.
De lamp kost dan natuurlijk maar 37,50 euro per stuk ex 6,75 euro verzendkosten.
Ophalen mag ook. Wil het zelfs wel voor je inbouwen.
Heel verhaal. ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken.

Heb je intresse en wil je ook een lekkere bak licht op je auto of motor kun je me bellen op 0655 77 39 56 of via mail of PM ben ik ook bereikbaar.
Mocht je het voor de auto willen gebruiken houd er rekening mee dat je vanaf bouwjaar 1 jan 2007 hoogteverstelling automatisch of handmatig met reiniging moet hebben voor dit bouwjaar mag je gewoon inbouwen zonder problemen. Motoren hebben geen beperkingen.

gr Martin
 
Hoi Medic,ik heb interesse in de set voor mijn FJ1200 uit '88 en FZ750 '92,kan deze verlichting in deze motoren geplaatst worden?,graag ga ik in op het plaatsen v/d verlichting :)

Groet, Rob
 
Hoi Medic,ik heb interesse in de set voor mijn FJ1200 uit '88 en FZ750 '92,kan deze verlichting in deze motoren geplaatst worden?,graag ga ik in op het plaatsen v/d verlichting :)

Groet, Rob

Hallo Rob ik weet niet voor lampen de FJ1200 en FZ750 voeren standaard. Als daar een HB4 fitting inzit geeft dat zeker geen problemen. Zal is kijken voor je.
 
Id FJ zit H4 dus dat past niet en de FZ volgens mij blaadje ook.
Sorry.

Ik weet bv dat de Bandit 1200 van 2001 HB4 heeft
Verder Honda auto's de meeste teminste.
En er zijn nog veel meer auto's en motoren waar deze fitting in past.
Dus wie o wie neemt deze mooie nieuwe set HB4 met reserve lamp van me over.
 
Laatst bewerkt:
Zo hier even de foto's.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan