Speed Triple topic deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou als we het toch over spulletjes in de aanbieding hebben :)

in de aanbieding,
setje orginele stuur gewichtjes €10
voor en achtervelg 2005/2007 met 2 schijver €450
beugel duo-passagier / grab rail €45
radiaal gouden nissin remklauwen links rechts €150 (steek 108mm)
nissin voorem cilinder + remhendel + plastickpotje €125
komplete kont 2005/2007 kleur zwart
en nog wat kont onderdelen zoals stalen plaat en omkapping achterlicht
orginele achter knippers ovaal
zo dat wat het ff :)
kompleet leuk bod is ook welkom
oja vergeet nog
van 2005/2007 spiegels + rem/koppelhendel
dit soort zaken raak je moeilijk kwijt in nl.
als ik je een tip mag geven, duitse ebay.
als je inpakken en verzenden geen bezwaar vind.
vb. orginele spiegels die ik er bij aanschaf direkt afgehaald had, zonder moeite 50 euro.
de remklauwen was ik voor 150 euro kwijt en kocht daar nieuwe ongebruikte zwarte nissins voor 50 minder, voorremcylinder heb ik daar ook 125 voor gevangen enz enz enz.
even wat meer moeite maar dan krijg je je geld terug ...

jou tankset zou ik daar in onderdelen op zetten, ben je volgens mij zo kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Hee makker ,
ik zoek eigenlijk de verstellertjes int zilver kleur ;) heb ook al een mailtje gedaan naar Ten Kate . had m,n pazzo,s ook daar vandaan , eens kijken wat die dingetjes kosten :?
dus dan heb ik straks evengoed de gouwe over . ik laat het wel weten :W

Dat van het zilver had ik ook gelezen :') maar dacht wie weet. Heb helaas geen interesse (en geld) voor twee setjes. Dus verkopen aan mijn ga nie.
Trouwens de koffer komt alweer aardig vol. Moet ook nog naar Pina toe :9~

En pimpput staat alweer droog, nee is alweer een eind uitgebaggerd -O-


:W
 
Net even de risers omgedraaid , zag dat ze bij jou anders stonden als bij mij.
Moest wel even zoeken naar een foto van jou brommer om te kijken hoe ze er bij jou opzaten. :Y
Remleiding klappen ook uit de klemmetjes als de voorvork omhoog gaat. B|

Maar het kan niet kwaad zo dus lekker laten zitten die hap ;)


je moet ook geen wheelies maken, stoutert
 
Dat van het zilver had ik ook gelezen :') maar dacht wie weet. Heb helaas geen interesse (en geld) voor twee setjes. Dus verkopen aan mijn ga nie.
Trouwens de koffer komt alweer aardig vol. Moet ook nog naar Pina toe :9~

En pimpput staat alweer droog, nee is alweer een eind uitgebaggerd -O-


:W


een halve motorfiets in je koffer... als het vliegtuig nog maar omhoog komt
 
ach, ze zijn in ieder geval niet aan m'n brommer geweest!

en mijn beste vrienden waren er ook snel, dus die digitale aangifte hoeft niet

Gelukkig dat ze daar niet met hun pootjes aangezeten hebben. Spreek je over geluk :(

Geluk is als ze je hokkie voorbij lopen en met rust laten en nergens aankomen

Ben ook al twee motoren kwijt geraakt. Een weer gevonden, ik had ook geluk volgens de politie. En 2000€ schade. Alle plastiek en zadel kwijt en kabelboom aan gort geknipt en door verbonden. Motor 1 jaar jong en stond te koop (nadat er een auto achterop was gerden toen ik wat afremde voor stoplicht) Toen maar een Speed Triple besteld

Voor als je ze weer tegen komt
hammersmiley.gif


hebben ze verdiend! })

B|
 
een halve motorfiets in je koffer... als het vliegtuig nog maar omhoog komt

_O- moet lukken, American Airlines kon het ook. Koffer met drie onderbroeken en een t-shirt en de rest van de 30 kg MODJES. Hoop niet dat het weer zoveel wordt. Zal wel leuk zijn :X
Oh en dan moeten we de douane weer voor de gek houden om minder invoerheffing te betalen.

PINA ! ik heb een bon nodig voor tweede handse afdankertjes _O- Kun je er ook remhandels bij zetten :?

:+
 
Laatst bewerkt:
Dat van het zilver had ik ook gelezen :') maar dacht wie weet. Heb helaas geen interesse (en geld) voor twee setjes. Dus verkopen aan mijn ga nie.
Trouwens de koffer komt alweer aardig vol. Moet ook nog naar Pina toe :9~

En pimpput staat alweer droog, nee is alweer een eind uitgebaggerd -O-


:W
is goed joh , no problemo ;)
:W
 
vandaag de mijn eerste meters gemaakt op de s3, wat is dat geluid toch super en wat was het koud :+ vind maar weinig pimp accesoires vor model t509 zoek ik verkeerd?
 
rustig maar, rustig maar heb ik al gedaan
Afgelopen zomer bij de zaak ingebroken, en daar is ongeveer €60,-- buit gemaakt. Schade loopt in de honderden euro's. Zitten we de volgende dag op het bureau om aangifte te doen, hebben ze ook nog een vermoedelijk dader gepakt *O* Hij had ongeveer €60,-- op zak en zat onder het bloed. Bij ons in de zaak waren ook allemaal bloedsporen, dus in mijn naïviteit dacht ik uitgemaakte zaak, en geef ons die €60,-- maar terug. Zegt de dienstdoende agent: "Nee meneer, daar moet de verdachte eerst afstand voor tekenen"

Nou vraag ik je: "Waar gaat dit heen" :( |(
 
Laatst bewerkt:
vandaag de mijn eerste meters gemaakt op de s3, wat is dat geluid toch super en wat was het koud :+ vind maar weinig pimp accesoires vor model t509 zoek ik verkeerd?
Gister gereden, dan heb je het niet warm gehad :}

Sorry, ik kan je niet verder helpen -O-
 
vandaag de mijn eerste meters gemaakt op de s3, wat is dat geluid toch super en wat was het koud :+ vind maar weinig pimp accesoires vor model t509 zoek ik verkeerd?


ik heb misschien nog een setje (4st) gebruikte rizoma zero knipperlichten en een gebruikte rizoma kentekenplaathouder voor je liggen
De plaat is voorzien van een KTM grondplaat maar is ook universeel te gebruiken.

Ben de brommer aan het 'verorginelen'. de meeste pimp gaat er weer af.
 
Laatst bewerkt:
ik heb misschien nog een setje (4st) gebruikte rizoma zero knipperlichten en een gebruikte rizoma kentekenplaathouder voor je liggen
De plaat is voorzien van een KTM grondplaat maar is ook universeel te gebruiken.

Ben de brommer aan het 'verorginelen'. de meeste pimp gaat er weer af.

hoezo :?

of ga je eindelijk toch een speed kopen :o

vandaag de mijn eerste meters gemaakt op de s3, wat is dat geluid toch super en wat was het koud :+ vind maar weinig pimp accesoires vor model t509 zoek ik verkeerd?


met de 'standaard' accessoires moet je wel een tijdje vooruit kunnen: knippers, stuur, spiegels, hendeltjes etc. etc. zag bij brabantmotors.nl nog wel een hele lijst, ook undertrays en bellypans en dat soort spul ;)
 
Was niet grappig bedoeld maar meer medelevend ;)
full
:+

Net even de risers omgedraaid , zag dat ze bij jou anders stonden als bij mij.
Moest wel even zoeken naar een foto van jou brommer om te kijken hoe ze er bij jou opzaten. :Y
Remleiding klappen ook uit de klemmetjes als de voorvork omhoog gaat. B|

Maar het kan niet kwaad zo dus lekker laten zitten die hap ;)
Ja, ik had ze inderdaad zo staan dat 't stuur zo dicht mogelijk naar me toe staat, maar andersom kan ook :Y .......kwestie van persoonlijke voorkeur *D

Heb jij de originele rempomp nog op je Speed :? Ik had toen geen probleem met de lengte van mijn remleiding :N , dat kreeg ik pas toen ik de radiale rempomp er op zette :Y ........en had toen ook maar een langere remleiding laten maken :)
Ik zie een beetje weinig carbon daar _O-
Had je die motor van Pina niet gewoon kunnen ruilen en goud heelplates erop zetten? _O- _O-
_O- _O- _O-
Vandaag ff naar een beursje hier in de buurt geweest.

Wat me op valt is dat er erg veel Speed Triple's bij de handelaren staan, met bij behorende prijzen.
KTM SDs trouwens ook.
Was het 5 jaar terug nog een bijna bezienswaardigheid om een Speed Triple ergens te zien staan word het nu al bijna gewoontjes. -O-
Da's een droeve constatering ;( ..........echter, misschien zijn velen hem in aan 't ruilen voor de nieuwe! :+
Toch stond deze er ook

[afbeelding]

En krijg je te horen dat de menigte toch de ronde koplampen mooier vind.
De menige moet gewoon nog even wennen! *D
nou als we het toch over spulletjes in de aanbieding hebben :)

in de aanbieding,
setje orginele stuur gewichtjes €10
voor en achtervelg 2005/2007 met 2 schijver €450
beugel duo-passagier / grab rail €45
radiaal gouden nissin remklauwen links rechts €150 (steek 108mm)
nissin voorem cilinder + remhendel + plastickpotje €125
komplete kont 2005/2007 kleur zwart
en nog wat kont onderdelen zoals stalen plaat en omkapping achterlicht
orginele achter knippers ovaal
zo dat wat het ff :)
kompleet leuk bod is ook welkom
oja vergeet nog
van 2005/2007 spiegels + rem/koppelhendel
Doe mij die originele stuur gewichtjes maar :Y ..........ik kreeg ze namelijk niet van m'n stuur af, dus heb ik ze er maar op laten zitten :$
Hi C. :W , hoe is 't met Tim? :?

maybe :X _O- _O- _O-



ach Pina heeft gewoon een goeie smaak O-)
*O* *O* *O* ..........en dan heb je m'n koffiedame nog niet eens gezien! _O-
_O- moet lukken, American Airlines kon het ook. Koffer met drie onderbroeken en een t-shirt en de rest van de 30 kg MODJES. Hoop niet dat het weer zoveel wordt. Zal wel leuk zijn :X
Oh en dan moeten we de douane weer voor de gek houden om minder invoerheffing te betalen.

PINA ! ik heb een bon nodig voor tweede handse afdankertjes _O- Kun je er ook remhandels bij zetten :?

:+
Is goed hoor :Y , ik maak in overleg met jou wel een keurig bonnetje! })
vandaag de mijn eerste meters gemaakt op de s3, wat is dat geluid toch super en wat was het koud :+ vind maar weinig pimp accesoires vor model t509 zoek ik verkeerd?
*O* *O* *O*

Kwestie van zoeken op de tweedehandsmarkt (Marktplaats, Ebay) :Y , want veel leveranciers hebben over 't algemeen meestal alleen spulletjes staan voor de huidige model of het model daar net voor :/
Afgelopen zomer bij de zaak ingebroken, en daar is ongeveer €60,-- buit gemaakt. Schade loopt in de honderden euro's. Zitten we de volgende dag op het bureau om aangifte te doen, hebben ze ook nog een vermoedelijk dader gepakt *O* Hij had ongeveer €60,-- op zak en zat onder het bloed. Bij ons in de zaak waren ook allemaal bloedsporen, dus in mijn naïviteit dacht ik uitgemaakte zaak, en geef ons die €60,-- maar terug. Zegt de dienstdoende agent: "Nee meneer, daar moet de verdachte eerst afstand voor tekenen"

Nou vraag ik je: "Waar gaat dit heen" :( |(
't Moet ook niet gekker worden!!! :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan