Speed Triple topic deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe vaker je hem ziet hoe beter hij wordt. Ik vind hem zo errug mooi zeker met stuurkuip en een 3 in 1. Misschien dat akrapovic nog iets moois gaat maken en kan ik me ook als trippeler aanmelden over misschien een jaar............ O-)

De tijd zal het leren.

Oh ja Pina de shock is binnen en ga hem monteren zodra zoef haar motor weer wordt terug bezorgd op 4 dec. a.s.
Nog tips voor de montage?
Ik moet in mijn schuur nog een bevestiging aan het plafond maken zodat ik de motor iig aan de achterkant kan optakelen ( aan de duovoetsteunen dacht ik )
Heb je ook zoiets gedaan ? Evt. nog tips van andere S3-ers met betrekking tot het vervangen van de achtershock?
Zal niet heel moeilijk zijn lijkt me.

Vind dat deze ook wel in de OP past. ;)


[afbeelding]
Velgen nog rood poedercoaten misschien?
:9~ Ik vind hem megavet zoals op dit plaatje !
 
Laatst bewerkt:
Vind dat deze ook wel in de OP past. ;)


[afbeelding]
:Y :Y :Y ........de hier gemonteerde accessoires komen er bij mij ook allemaal op! *O*
:N :N

Die moet hier in de schuur staan :+
Doe eerst maar bij The Patman en Pina
full


Is toch wel errug mooi he' :Y
Eg wel!!!
full


Hoe vaker je hem ziet hoe beter hij wordt. Ik vind hem zo errug mooi zeker met stuurkuip en een 3 in 1. Misschien dat akrapovic nog iets moois gaat maken en kan ik me ook als trippeler aanmelden over misschien een jaar............ O-)

De tijd zal het leren.
't Feit dat je twijfelt zegt al genoeg! *D
Oh ja Pina de shock is binnen en ga hem monteren zodra zoef haar motor weer wordt terug bezorgd op 4 dec. a.s.
*O* *O* *O*
Nog tips voor de montage?
Ik moet in mijn schuur nog een bevestiging aan het plafond maken zodat ik de motor iig aan de achterkant kan optakelen ( aan de duovoetsteunen dacht ik )
Heb je ook zoiets gedaan ? Evt. nog tips van andere S3-ers met betrekking tot het vervangen van de achtershock?
Zal niet heel moeilijk zijn lijkt me.
't Grootste probleem is het demonteren van de standaard shock: Ik heb zowel tank als warmtewisselaar moeten verwijderen om 't reservoir van de standaard shock te kunnen verwijderen.......kost wat tijd! :X
Daarna 't spul via de onderkant van de swingarm er uit halen :Y
De nieuwe shock plaatsen gaat een stuk makkelijker :Y : shock + reservoir van onderen door de swingarm, en dan 't reservoir al een beetje op z'n plek plaatsen, en dan de shock monteren, en al laatste 't reservoir definitief vastzetten......is eventjes goochelen met de juiste plaatsing van de rubbers en de klemmen :/

Velgen nog rood poedercoaten misschien?
Misschien ook wel een leuk idee! *D
:9~ Ik vind hem megavet zoals op dit plaatje !
:Y :Y :Y
 
En bovenaan!
Ben het met iedereen eens dat hij zo het allermooist is,
ik vind het zelfs de mooiste motor van het moment.
Ik denk dat ik me (als hij rijdt zoals ik hoop) vreselijk in moet gaan houden :+
full



Toch gek hè, dat we ons in eerste instantie kapot schrokken bij de aanblik van de nieuwe Speed! :+
 
[afbeelding]


Toch gek hè, dat we ons in eerste instantie kapot schrokken bij de aanblik van de nieuwe Speed! :+

Dat oude beeld is er door de jaren heen ook zo ingeramd en deze
veranderingen zijn qua uiterlijk ook nog eens redelijk drastisch dus
het was eigenlijk wel te verwachten dat niet iedereen meteen happy zou zijn.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik het zonder Flyscreen echt 1 van de lelijkste
motoren vind die ik ooit gezien heb.
Dit zal ook echt niet veranderen bij mij, wat een draak :+
 
Dat oude beeld is er door de jaren heen ook zo ingeramd en deze
veranderingen zijn qua uiterlijk ook nog eens redelijk drastisch dus
het was eigenlijk wel te verwachten dat niet iedereen meteen happy zou zijn.
Dat klopt :Y , maar je moest eens weten hoeveel journalisten er wel niet over vielen toen de Speed voor modeljaar '97 met de dubbele koplampen uit kwam, ze vonden het allemaal afgrijselijk :/ ........terwijl ik bij de eerste aanblik al wist dat ook deze de mijne zou worden :Y
Moet wel eerlijk zeggen dat ik het zonder Flyscreen echt 1 van de lelijkste
motoren vind die ik ooit gezien heb.
Dit zal ook echt niet veranderen bij mij, wat een draak :+
Flyscreen is inderdaad een must :Y :Y :Y
 
Dat klopt :Y , maar je moest eens weten hoeveel journalisten er wel niet over vielen toen de Speed voor modeljaar '97 met de dubbele koplampen uit kwam, ze vonden het allemaal afgrijselijk :/ ........terwijl ik bij de eerste aanblik al wist dat ook deze de mijne zou worden :YFlyscreen is inderdaad een must :Y :Y :Y
you hate it or love it , maar een beetje eigenzinnig zijn ze altijd al geweest
tenminste vanaf de dubbele koplamp modelen :Y
 
Hoe vaker je hem ziet hoe beter hij wordt. Ik vind hem zo errug mooi zeker met stuurkuip en een 3 in 1. Misschien dat akrapovic nog iets moois gaat maken en kan ik me ook als trippeler aanmelden over misschien een jaar............ O-)

De tijd zal het leren.
tjonge... _O-
 
woont u er ook *D
ik rijd met geel licht :} en een phil reed arial helm,
oops niet te hard zeggen, ben en paar keer geflits van voren op de kanaalstraat :)
waar staat hij is sassenheim?? niet op de hoofdstraat of herenweg toch??
Nee, ik woon een stukje zuidelijker, maar reed er door naar Kat toe. Ik gok dat het een mobiele flits was, maar ik ben geflitst op de Teylingerlaan ter hoogte van pand 55 :P

En totaal offtopic: Risotto is de bom!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan