gooi en vechtstreek deel 89

moet utrecht ook in de topic titel?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 1 2,9%
  • Ben je Zot?

    Stemmen: 15 42,9%
  • Alleen als dat meer vrijgezelle vrouwelijke posters oplevert

    Stemmen: 18 51,4%
  • Alleen als dat meer vrijgezelle mannelijke posters oplevert

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Achi; -O- moet indrukwekkend geweest zijn
@Poes; *D


:W Hier zo ook maar eens de lichten uit doen, ben echt gaar. Morgenochtend weer vroeg op om te minibiken met de andere 2 heren :]
 
Gevonden! *O*

Achi! heavy shit man, maar de politie weet het wel cachet te geven.. :$ Eer is ook troost! '( Een keer mee geweest met de uitvaart van een collega van je uit G&V. De route naar het crematorium (A27) was ff stilgelegd en op elke overgang stonden collega's in de houding. Brrr, kippevel! :}
 
kids hebben hoofdluis @#$%

Alles wassen e.d.

Nachtmerrie zeg. Vorige school nergens last van, nieuwe school 2x in 3 maanden :(
 
Oe! [me="Nocer"]heeft vandaag een GS gewassen![/me]
Ik zat me nog te bedenken of ik deze zal bewaren voor een speciale gelegenheid... maar ik denk dat het niet zoals wijn is... dat hij na een tijdje beter wordt.

Dus:

Ik denk niet dat een GS(A) off-road (of uberhaubt wat ruiger werk)wat gaat worden. Na een wasbeurt valt hij al uit elkaar. O-)

De GS staat half in de ACF-50, dus hij kan er iig weer tegen aan (tot de andere helft (die nu onder de vaseline zit) onder de ACF-50 gespoten kan worden). Ze hebben hier trouwens gestrooid..... het leek wel of de hele laadbak per ongeluk open is gegaan. :')

En over 3 maanden weer zeuren dat het op is zeker. ;)
 
Laatst bewerkt:
Nieuw topic alweer....

Jeetje Achi... maar idd wel mooi hoe het respect getoont word. Sterkte ermee.

Leuk dat poezen filmpie.... En Sam... das echt een lekkere dikke knappert... Hele mooie kater.
 
Home *D

Je moet de zin af kunnen maken volgens mij:

Hij is beter dan ik BEN.
Alleen laten wij dan BEN meestal weg.


gelijk aan = als

Hij is even goed als/dan ik.
Hij is beter/ slechter als/dan ik.
Beide helemaal juist :Y

Ola :W

Vandaag een collega de laatste eer bewezen met 60 andere collega's in de erehaag -O- 37 jaar en een beroerte krijgen.... damn dat is fucked B|
Damn..... Sterkte!

Heftig man :/



Wel 't soort dingen om rekening mee te houden. Voor je 't weer kan alles voorbij zijn.
:^ Helemaal ook met motorrijden.... Niet echt een onderwerp wat ik met m'n ouders durf te bespreken, maar m'n beste maatje weet t wel. Mocht er iets met mij gebeuren, zou ik graag een haag met moteren hebben.... Laten we hopen dat t niet nodig is, maar je weet t nooit -O-
 
:^True story. Gespot! :W


@Achi, dat is inderdaad fucked up. Sterkte.

Heb het al wel eens met m'n ouders besproken, maar ben nog altijd van plan om hen te overleven, hoop gewoon dat ze niets hoeven te doen met mijn plannen. :)
 
morregguh :z

Bikers: veel plezier vandaag :]
Zot: De verkoudheid gaat wel snel over van dat anti luizen goedje, wat een lucht :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan