gooi en vechtstreek deel 89

moet utrecht ook in de topic titel?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 1 2,9%
  • Ben je Zot?

    Stemmen: 15 42,9%
  • Alleen als dat meer vrijgezelle vrouwelijke posters oplevert

    Stemmen: 18 51,4%
  • Alleen als dat meer vrijgezelle mannelijke posters oplevert

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Status
Niet open voor verdere reacties.
Very, very interesting and scientifically proven by SNOPES



Six Truths in Life

1. You cannot stick your tongue out and look up at the ceiling at the same time. . . a physical impossibility.
2. All idiots, after reading #1, will try it.
3. And discover #1 is a lie.
4. You are smiling now because you are an idiot.
5. You soon will forward this to another idiot.
6. There is still a stupid smile on your face .
I sincerely apologize about this but I'm an idiot and I needed company.
You now have 2 options... delete it, or send it along to put a smile on someone's face today

Hij's leuk :Y


Zelf weer compleet brak terug uit Voorburg.. Vanacht om 3:00 uur in slaap gevallen in een slaapzak op een luchtbed, vanmorgen door de politie gewekt om 8:00 uur :P

(Gastvrouw is politie, had collega's gevraagd om ons wakker te maken, wat wij dus niet wisten :P )
Wel een paar mooie cadeautjes te pakken gekregen, post later wel een foto..
 
Laatst bewerkt:
Hij's leuk :Y


Zelf weer compleet brak terug uit Voorburg.. Vanacht om 3:00 uur in slaap gevallen in een slaapzak op een luchtbed, vanmorgen door de politie gewekt om 8:00 uur :P

(Gastvrouw is politie, had collega's gevraagd om ons wakker te maken, wat wij dus niet wisten :P )
Wel een paar mooie cadeautjes te pakken gekregen, post later wel een foto..

Haha, dat is wel een leuke. Die politie toch.... hé Chris. ;)
 
Laatst bewerkt:
*O* Was weer een lekker ochtendje scheuren :] Verhalen over de baan waren niet al te best, maar moet zeggen dat dit wel mijn favo baan is tot nu toe. Eindelijk lekker hard rijden zonder gekloot met al die korte bochten :')


Heren en dame; was weer gezellig! *O* :W
 
Ook weer thuis na een goede besteding van de zondagmorgen.
Heb iets minder gereden dan normaal, beetje last van wat denk ik mijn lies is.
Maar dat trok na een tijdje weer weg, en heb nog lekker gereden *D

En de ochtend afgesloten met een mooie klapper :P
degene voor me ging onderuit op het snelle gedeelte van de baan.
Die kon ik niet meer ontwijken en heb mezelf ook onderuit geremd.
Uiteindelijk lagen we daar met ze 4e :P
Zelf niks aan over gehouden, minibike heeft wel wat aandacht nodig.


Noor, Rene en Michiel,
Bedankt voor de gezelligheid *D
*O* Was weer een lekker ochtendje scheuren :] Verhalen over de baan waren niet al te best, maar moet zeggen dat dit wel mijn favo baan is tot nu toe. Eindelijk lekker hard rijden zonder gekloot met al die korte bochten :')
Klinkt weer goed *O* Ik kom binnenkort weer een keertje kijken :Y
 
Spook, ik heb die alarmclock geinstalleerd, maar om hem goed te kunnen laten werken moet je het beeldscherm niet op standby zetten snachts toch?! Weet jij waar ik dat uit kan zetten, want hij gaat namelijk nu wel automatisch op stand-by en daardoor werkt die app niet...

Ga naar Settings -> Application -> Development en dan Stay Awake aanvinken. Moet je hem wel aan de oplader hangen :)

Programma houd het volgens mij ook niet langer dan 8 uur bij dat is wel jammer.

Stond net in het zonnetje motor te wassen, zonnetje weg ineens laagje ijs op het parkeerterrein :o
 
Laatst bewerkt:
Ga naar Settings -> Application -> Development en dan Stay Awake aanvinken. Moet je hem wel aan de oplader hangen :)

Programma houd het volgens mij ook niet langer dan 8 uur bij dat is wel jammer.

Stond net in het zonnetje motor te wassen, zonnetje weg ineens laagje ijs op het parkeerterrein :o
:X
Het is echt stervenskoud :P En zag al weer dikke lagen pekel liggen -O-

Motor staat er lekker warmpjes bij... Moet alleen even een nieuwe paddockstand kopen, want de universele die ik heb doet t niet zo goed bij deze R. Erg instabiel geheel :)
Mooie garagemat er bij en misschien een acculader en dan is ie winterklaar :P
Is een acculader trouwens echt nodig als hij in een ruimte staat waar het altijd minimaal 10 graden is?
 
Ga naar Settings -> Application -> Development en dan Stay Awake aanvinken. Moet je hem wel aan de oplader hangen :)

Programma houd het volgens mij ook niet langer dan 8 uur bij dat is wel jammer.

Stond net in het zonnetje motor te wassen, zonnetje weg ineens laagje ijs op het parkeerterrein :o

Staat je motor in een verwarmde garage?
Anders hoop ik dat hij droog is voor je hem in de schuur zet :P
 
Heb hem droog gemaakt en in de garage vriest het niet iig. Rest van de week alles maar in de polish zetten en smeren.

Was idd aardig koud in het zonnetje ging het wel toen die weg was werd het snel minder :/

Moet ook nog een paddockstand regelen voor de voorkant even kijken welke handig is :)
 
:W

Tonguitsteek-geintje: _O-

En voordat ik verder had gelezen, liet ik m'n vriendin al lezen. :P Helaas was zij geen idioot... -O-

Minibikers: Klinkt goed, jammer van de schuiver, weer een ervaring rijker zeg maar! :P

Heb hem droog gemaakt en in de garage vriest het niet iig. Rest van de week alles maar in de polish zetten en smeren.

Was idd aardig koud in het zonnetje ging het wel toen die weg was werd het snel minder :/

Moet ook nog een paddockstand regelen voor de voorkant even kijken welke handig is :)
Voorkant vind ik een beetje onzin, 4 bar int bandje en die blijft ook lekker rond! :)
Als je dan toch wat wil kopen, doe dan eentje die onder je balhoofd zit. Makkelijk als je bijv. je voorvork eruit moet hebben.

Wat die accu betreft, bedankt voor de herinnering. ;) Zal bij beide brommers die ff eruit trekken.
 
Zat idd er naar te kijken om er een te halen voor onder het balhoofd. Alleen nog even een stevige vinden.
 
Vorige winter heb ik met -6 de Hornet eens afgespoeld in zo'n wasbox bij de pomp. Ja, dat was niet zo'n beste. :')

Al ging het toen wel beter dan nu met de Kawasaki. Die heb ik al tijden niet gewassen, ik wou vandaag wegrijden en alles was vastgevroren. Gas zat vast, koppeling zat muurvast. Heb een kwartier met de föhn bij de koppeling gestaan. :')
 
Heb geloof ik al een maand niet gereden, morgen ook maar weer eens een blokkie om.
Of voorspelden ze nou de hele dag sneeuw? Dan maar niet denk ik.... :N

Als het niet hoeft, dan hoeft het ook niet toch?
 
Vorige winter heb ik met -6 de Hornet eens afgespoeld in zo'n wasbox bij de pomp. Ja, dat was niet zo'n beste. :')

Al ging het toen wel beter dan nu met de Kawasaki. Die heb ik al tijden niet gewassen, ik wou vandaag wegrijden en alles was vastgevroren. Gas zat vast, koppeling zat muurvast. Heb een kwartier met de föhn bij de koppeling gestaan. :')

:')
 
Vorige winter heb ik met -6 de Hornet eens afgespoeld in zo'n wasbox bij de pomp. Ja, dat was niet zo'n beste. :')

Al ging het toen wel beter dan nu met de Kawasaki. Die heb ik al tijden niet gewassen, ik wou vandaag wegrijden en alles was vastgevroren. Gas zat vast, koppeling zat muurvast. Heb een kwartier met de föhn bij de koppeling gestaan. :')
_O-
 
Ga naar Settings -> Application -> Development en dan Stay Awake aanvinken. Moet je hem wel aan de oplader hangen :)

Programma houd het volgens mij ook niet langer dan 8 uur bij dat is wel jammer.

Stond net in het zonnetje motor te wassen, zonnetje weg ineens laagje ijs op het parkeerterrein :o

Noorus even hier, wat bedoel je met dat het programma het niet langer dan 8 uur bijhoudt? Wat ik me nog afvraag hè, werkt het programma ook goed als je met z'n tweeën in een bed slaapt?
 
*O*Achja, ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk.
Dat soort dingen horen erbij.
En gelukkig kosten onderdelen niet zo veel. ;)
Kun je beter neerleggen dan je Kwaak ;)


Mooi dat het weer goed bevallen is :Y
 
overschot chili van vrijdag is ook op, maar geeft wat druk
feiertag-smiley-018.gif
 
Noorus even hier, wat bedoel je met dat het programma het niet langer dan 8 uur bijhoudt? Wat ik me nog afvraag hè, werkt het programma ook goed als je met z'n tweeën in een bed slaapt?

De history van hoe je hebt geslapen. Weet niet of het ook werkt als je met zijn tweeën slaapt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan