Kawasaki Z1000 Z750 (S(X)) Plaza 60

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo!
Gevonden... :9

Ik ben M.to.the.Z aka Michael uit Vlaardingen!
En ik ben sinds 06-11-'10 in het bezit van een Z750:

f8332301.jpg


Sommige van jullie kennen deze fiets misschien al omdat het de ex is van mrsubz. (als ik dat zo goed schrijf)
De fiets staat nu even stil vanwege een verplichte winterstop, niet vanwege het weer, maar vanwege een gebroken hand... :')

Vandaar ook meteen mijn eerste vraag: Waar kan ik het beste een goede buiten hoes voor mijn fiets kopen?
Heb al op motozoom gekeken, maar daar werd ik ook niet echt wijzer van...

ps: FfTzz, Nogmaals hartelijk dank voor de achterbok! :9
 
En hoe is het met de thermo???????????


In het voorjaar???? bloed gaat waar het niet kruipen kan merk ik :P
Balen. Het kreng doet het. Netjes op de temperatuur waarop hij volgens het boekje open moet gaan. Heb hem weer ingebouwd, motor gestart, warm laten draaien en ja hoor....hij pompt prachtig rond. Nu heb ik 2 mogelijkheden: de thermostaat zat eerst vast en is nu losgekomen. Of er zit ergens anders een obstructie. En dat kan ik me haast niet voorstellen.

Wat zou er gebeuren als ik de thermostaat er uit hou? (behalve dat het langer duurt voor alles op temperatuur is).

En over dat voorjaar: racen gaat het niet meer worden vrees ik ....er zijn nl. 2 dure grappen die ik in één jaar wil doen: auto en naar de Himalaya......

Hopelijk kan daar nog net iets bij..... O-)
 
Laatst bewerkt:
kwam net op weg naar huis ook nog zo'n bikkel tegen. :} :}
hopelijk was ie snel thuis 5 min. later begon het hier met sneeuwen.
Collega van m'n dochter was ook op de motor. Op weg naar huis lag hij na 25 meter op straat met z'n motor. Tot zover nog niet veel aan de hand. Maar toen wilde hij zijn motor optillen.
Nu zit hij thuis. Is lichtelijk door zijn rug gegaan....
 
070 heeft ff een steekie laten vallen, ook niet zo gek meeste supporters stonden nog op de A13 :+
Ik heb de ME zien staan ter hoogte van Zestienhoven. Moest er gewoon tussen de busjes door rijden.... Ze waren op heel wat voorbereid.

En dat terwijl de ADO en Feyenoord supporters de laatste tijd zo rustig zijn. (die van ADO zelfs al een aantal jaren geloof ik....)
 
Zo!
Gevonden... :9

Ik ben M.to.the.Z aka Michael uit Vlaardingen!
En ik ben sinds 06-11-'10 in het bezit van een Z750:

[afbeelding]

Sommige van jullie kennen deze fiets misschien al omdat het de ex is van mrsubz. (als ik dat zo goed schrijf)
De fiets staat nu even stil vanwege een verplichte winterstop, niet vanwege het weer, maar vanwege een gebroken hand... :')

Vandaar ook meteen mijn eerste vraag: Waar kan ik het beste een goede buiten hoes voor mijn fiets kopen?
Heb al op motozoom gekeken, maar daar werd ik ook niet echt wijzer van...

ps: FfTzz, Nogmaals hartelijk dank voor de achterbok! :9
Motoport heeft een hoes voor iets van € 54,- met een zachte binnenkant zodat de lak niet beschadigt.

O, enne: eindelijk officieel welkom hier.... :)
 
Laatst bewerkt:
En dat was het weer voor vandaag. Nu de schuur weer in voor de ZX6. Heb daarnet de kachel iets opgeschroefd dus moet de temperatuur wat aangenamer zijn.....

mazzel,.

:W
 
Zo!
Gevonden... :9

Ik ben M.to.the.Z aka Michael uit Vlaardingen!
En ik ben sinds 06-11-'10 in het bezit van een Z750:

[afbeelding]


Vandaar ook meteen mijn eerste vraag: Waar kan ik het beste een goede buiten hoes voor mijn fiets kopen?
Heb al op motozoom gekeken, maar daar werd ik ook niet echt wijzer van...

ps: FfTzz, Nogmaals hartelijk dank voor de achterbok! :9
Mooie fiets man!! Ook die akra })

Maar zo'n fiets buiten kan echt niet! Denk dat je ffe een goed schuurtje stallinkje moet regelen
 
Balen. Het kreng doet het. Netjes op de temperatuur waarop hij volgens het boekje open moet gaan. Heb hem weer ingebouwd, motor gestart, warm laten draaien en ja hoor....hij pompt prachtig rond. Nu heb ik 2 mogelijkheden: de thermostaat zat eerst vast en is nu losgekomen. Of er zit ergens anders een obstructie. En dat kan ik me haast niet voorstellen.

Wat zou er gebeuren als ik de thermostaat er uit hou? (behalve dat het langer duurt voor alles op temperatuur is).

En over dat voorjaar: racen gaat het niet meer worden vrees ik ....er zijn nl. 2 dure grappen die ik in één jaar wil doen: auto en naar de Himalaya......

Hopelijk kan daar nog net iets bij..... O-)
Kan ook een luchtbel zijn geweest, heb je hem al eens zonder de radiateur dop laten draaien????
Bij de circuitfietsen halen we hem eruit maakt dan niet zoveel uit, voor een pekelfiets zou ik dat absoluut NIET doen.
 
Laatst bewerkt:
Kan ook een luchtbel zijn geweest, heb je hem al eens zonder de radiateur dop laten draaien????
Bij de circuitfietsen halen we hem eruit maakt dan niet zoveel uit, voor een pekelfiets zou ik dat absoluut NIET doen.
Het probleem doet zich al een paar jaar voor. Ik heb er in de loop van de jaren koelvloeistof in gehad, daarna water (moest toen van de Belgen), daarna weer een periode koelvloeistof. Daarna weer water. Het probleem is nl. dat steeds als de vloeistof te warm werd deze er via het overloopslangetje aan de achterkant van de motor uitgeblazen werd. En dat vonden de rijders achter me dan weer niet leuk. En het water voorkwam in elk geval dat die anderen of ik zelf onderuit zou glijden.
Dacht eerst dat het aan de fan lag maar na het doorverbinden van de bedrading (en installatie van een schakelaar) bleef het probleem.

Aan de weerberichten te zien heb ik nog wel een paar dagen de tijd........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan