Kawasaki Z1000 Z750 (S(X)) Plaza 60

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo!
Gevonden... :9

Ik ben M.to.the.Z aka Michael uit Vlaardingen!
En ik ben sinds 06-11-'10 in het bezit van een Z750:

[afbeelding]

Sommige van jullie kennen deze fiets misschien al omdat het de ex is van mrsubz. (als ik dat zo goed schrijf)
De fiets staat nu even stil vanwege een verplichte winterstop, niet vanwege het weer, maar vanwege een gebroken hand... :')

Vandaar ook meteen mijn eerste vraag: Waar kan ik het beste een goede buiten hoes voor mijn fiets kopen?
Heb al op motozoom gekeken, maar daar werd ik ook niet echt wijzer van...

ps: FfTzz, Nogmaals hartelijk dank voor de achterbok! :9



He he, dat heb wel ff geduurd ;)
 
Zoooooooo ik kom hier ook weer eens rondneuzen :+

EN.... wie heeft hem hier al besteld? De SX? Ik vind hem stiekem wel mooi :X

Maar echt naakt kan je hem niet meer noemen :N

;)
 
Nee hoor, niet zo vroeg thuis. Ben gewoon niet weggeweest. Had gisteren en vandaag vrij.
Gisterenavond naar Lady GaGa geweest.....wereldoptreden gezien van een topartieste.
:} :}


Zeker een gemis aan opvoeding maar Lady GaGa zegt me ff niks,
dus maar even wat gegoogled en volgens mij is het meer een artiestje en doet ze er van alles aan om op te vallen *D
 
Zeker een gemis aan opvoeding maar Lady GaGa zegt me ff niks,
dus maar even wat gegoogled en volgens mij is het meer een artiestje en doet ze er van alles aan om op te vallen *D
'Radio Gaga' zegt U wel wat ??
 
Zo!
Gevonden... :9

Ik ben M.to.the.Z aka Michael uit Vlaardingen!
En ik ben sinds 06-11-'10 in het bezit van een Z750:

[afbeelding]

Sommige van jullie kennen deze fiets misschien al omdat het de ex is van mrsubz. (als ik dat zo goed schrijf)
De fiets staat nu even stil vanwege een verplichte winterstop, niet vanwege het weer, maar vanwege een gebroken hand... :')

Vandaar ook meteen mijn eerste vraag: Waar kan ik het beste een goede buiten hoes voor mijn fiets kopen?
Heb al op motozoom gekeken, maar daar werd ik ook niet echt wijzer van...

ps: FfTzz, Nogmaals hartelijk dank voor de achterbok! :9





Welkom bij de Zetters. :Y :W
 
Zoooooooo ik kom hier ook weer eens rondneuzen :+

EN.... wie heeft hem hier al besteld? De SX? Ik vind hem stiekem wel mooi :X

Maar echt naakt kan je hem niet meer noemen :N

;)

ik zou nog steeds eerder kiezen voor de 2007-2009 Z1000 geloof ik, maar de SX staat nog op het lijstje voor proefrijden :Y
 
ik zou nog steeds eerder kiezen voor de 2007-2009 Z1000 geloof ik, maar de SX staat nog op het lijstje voor proefrijden :Y

Wat ik zo in de testen heb gelezen tot nu toe (duitse motorbladen) is dat ie niet wezenlijk anders rijdt dan de naakte. Je kan er nog steeds sportief mee sturen. Hij is wel comfortabeler afgeveerd. En de bak schakelt veel beter, daar hadden ze vorig jaar bij de naakte over lopen mekkeren. En 9 kilo zwaarder maar dat zou je tijdens het rijden eigenlijk niet merken...

Dussss......

;)
 
en hoe is het met jou.... al weer op de lange latten gestaan.


:W

Nope :N Voor de kerst wil ik dat nog wel doen. Meeste gebieden gaan rond deze tijd officieel open. En met skien ben ik net als met motorrijden: een mooi weer glijder/rijder 8-)

Ik hoef niet zo nodig ieder weekend te skien. Als het mooi weer is besluit ik te gaan. 20 min. rijden en ik ben er :Y
 
:W

Over 25 jaar? Wil je er dan je rollator mee motoriseren?





:+
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan