Kawasaki Z1000 Z750 (S(X)) Plaza 60

Status
Niet open voor verdere reacties.
GnAvond :W

Tis vrij rustig de laatste dagen geloof ik? Iedereen vastgevroren? Sjonge jonge zeg, ik zag op de journaals een hoop gedoe over de winter! Het vriest weer eens een keertje, met wat sneeuw erbij.... Wat een gedramatiseer!!! Zag tijdens een journaal/weerbericht: "goed je neus bedekken..." _O- DE betutteling ten top... -5 vriesweer pffffff

Sorry, moest ik even kwijt ;)

Goed, lets talk motoren :P

Even een serieuse vraag: Iemand van de techneuten hier een idee hoe ik méér vermogen kan peuteren uit m'n Z? Luchtfilter/huis, PC, demper e.d. is al gedaan, been there, done that... 110 pk aan t achterwiel.

Het moet wel redelijk betaalbaar blijven anders kan ik net zo goed een Z1000 kopen :)

Ik kan er wel een heel uitlaat systeem onderknallen maar dat doet ook niet zo veel denk ik. Ik zou het leuk vinden als er nog zo'n 10 pk uit te halen is... Of 10-15 Nm koppel :Y

Maar zou een andere kop (van een 1000) erop passen en doet dat iets? Ik dacht al eens zoiets gehoord te hebben van iemand die iets dergelijks had gedaan...
 
Laatst bewerkt:
O ja, nog iemand interesse in een Linksys router
is de WRT54G V5 goed voor snelheden van 30 Mbps, zou theoretisch sneller moeten maar heb dit zelf nooit geprobeerd.

Is gratis op te halen , en na de Sint gaat ie mee naar spanje ( vuilnisbak dus)

Ziet er wel alien uit die PC van je ;)

Kan je er ook mee Home Phonen? :+
 
ik wil

515_eifel3.jpg


tijd voor dooi!
 
GnAvond :W

Tis vrij rustig de laatste dagen geloof ik? Iedereen vastgevroren? Sjonge jonge zeg, ik zag op de journaals een hoop gedoe over de winter! Het vriest weer eens een keertje, met wat sneeuw erbij.... Wat een gedramatiseer!!! Zag tijdens een journaal/weerbericht: "goed je neus bedekken..." _O- DE betutteling ten top... -5 vriesweer pffffff

Sorry, moest ik even kwijt ;)

Goed, lets talk motoren :P

Even een serieuse vraag: Iemand van de techneuten hier een idee hoe ik méér vermogen kan peuteren uit m'n Z? Luchtfilter/huis, PC, demper e.d. is al gedaan, been there, done that... 110 pk aan t achterwiel.

Het moet wel redelijk betaalbaar blijven anders kan ik net zo goed een Z1000 kopen :)

Ik kan er wel een heel uitlaat systeem onderknallen maar dat doet ook niet zo veel denk ik. Ik zou het leuk vinden als er nog zo'n 10 pk uit te halen is... Of 10-15 Nm koppel :Y

Maar zou een andere kop (van een 1000) erop passen en doet dat iets? Ik dacht al eens zoiets gehoord te hebben van iemand die iets dergelijks had gedaan...

amerikaans forum is er een topic over, ding rijd inmiddels heb ik begrepen.
Z750s engine upgrade with Z1000 parts - Done


zo, ben ik iig in dit topic ook even geweest.
 
Laatst bewerkt:
O ja, nog iemand interesse in een Linksys router
is de WRT54G V5 goed voor snelheden van 30 Mbps, zou theoretisch sneller moeten maar heb dit zelf nooit geprobeerd.

Is gratis op te halen , en na de Sint gaat ie mee naar spanje ( vuilnisbak dus)
Hey die hebben wij ook, effe vraagje aan jou af en toe doet ons wifi gedeelte raar (valt uit bij 1 laptop de ander niet en omgekeerd)

Ik heb zitten kijken naar een hele snelle met usb aansluiting voor de printer
 
Mogguh, altijd fijn een server die eruit ligt...weekend??
 
Laatst bewerkt:
Dagje vrij genomen *O*
Ga zo'n dagje vrij tussen door steeds meer waarderen, zal de leeftijd wel zijn O-)
Ik waardeer het nu al en ben 28. Heerlijk werkdagen van 10:00-14:00 en dan dan wel 40 u per maand betaald krijgen incluis 13,14 en 15 maand
 
Laatst bewerkt:
Het is maar net wat je gewend bent :+

Ik heb laatst in t buitenland gezeten om een baggergraafmachine te repareren. Dan werk je gewoon 15 uur per dag 7 dagen in de week :Z
Maarja, je salarisstrook aan het eind van de maand maakt t dan volkomen goed :+

En als hij eenmaal weer draait maakt dat je dag ook ineens een stuk beter :}

Wel een leuk machientje (ff posen)

IMG_2954.JPG


Even een foto om de schaal duidelijk te maken.
IMG_3200.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hey die hebben wij ook, effe vraagje aan jou af en toe doet ons wifi gedeelte raar (valt uit bij 1 laptop de ander niet en omgekeerd)

Ik heb zitten kijken naar een hele snelle met usb aansluiting voor de printer


Had ooit de bios geupdate en geen problemen meer gehad met disconnectie

Voor updates klik

Heb nu al een tijdje een Belkin N1 naar alle tevredenheid . Zit alleen geen usb aansluiting op voor een printer
 
Het is maar net wat je gewend bent :+

Ik heb laatst in t buitenland gezeten om een baggergraafmachine te repareren. Dan werk je gewoon 15 uur per dag 7 dagen in de week :Z
Maarja, je salarisstrook aan het eind van de maand maakt t dan volkomen goed :+

En als hij eenmaal weer draait maakt dat je dag ook ineens een stuk beter :}

Wel een leuk machientje (ff posen)

[afbeelding]

Even een foto om de schaal duidelijk te maken.
[afbeelding]
Tering das een best gravertje :}
Hoeveel kub pakt hij in 1 keer?
 
Het is maar net wat je gewend bent :+

Ik heb laatst in t buitenland gezeten om een baggergraafmachine te repareren. Dan werk je gewoon 15 uur per dag 7 dagen in de week :Z
Maarja, je salarisstrook aan het eind van de maand maakt t dan volkomen goed :+

En als hij eenmaal weer draait maakt dat je dag ook ineens een stuk beter :}

Wel een leuk machientje (ff posen)

[afbeelding]

Even een foto om de schaal duidelijk te maken.
[afbeelding]

het betere werk :Y leuk speelgoed, en ook een leuke baan lijkt me 8-)
 
Het is maar net wat je gewend bent :+

Ik heb laatst in t buitenland gezeten om een baggergraafmachine te repareren. Dan werk je gewoon 15 uur per dag 7 dagen in de week :Z
Maarja, je salarisstrook aan het eind van de maand maakt t dan volkomen goed :+

En als hij eenmaal weer draait maakt dat je dag ook ineens een stuk beter :}

Wel een leuk machientje (ff posen)

[afbeelding]

Even een foto om de schaal duidelijk te maken.
[afbeelding]

Das heavy gear :}
 
Tering das een best gravertje :}
Hoeveel kub pakt hij in 1 keer?


Met deze uitrusting pakt hij 40 kuub. Maar dat is dan echt alleen slib, als het rots of harde klei is dan pakt hij 25 kuub met een bucket met flinke tanden eraan.

Maar opzich heb ik de eerste keer dat ik het ding zag draaien mijn ogen ook wel uitgekeken.
Het ding heeft ook echt belachelijke specs: 2x1950 KW alleen om de hydrauliek aan te drijven :9~ olie tank van 32 kuub met 25 kuub reserve geloof ik 8-)
Ik zal straks wel eens een filmpje zoeken als ik thuis ben.

Het geluid is namelijk nog bruuter. De olie suist en giert echt oorverdovend :9
 
Laatst bewerkt:
Met deze uitrusting pakt hij 40 kuub. Maar dat is dan echt alleen slib, als het rots of harde klei is dan pakt hij 25 kuub met een bucket met flinke tanden eraan.

Maar opzich heb ik de eerste keer dat ik het ding zag draaien mijn ogen ook wel uitgekeken.
Het ding heeft ook echt belachelijke specs: 2x1950 KW alleen om de hydrauliek aan te drijven :9~ olie tank van 32 kuub met 25 kuub reserve geloof ik 8-)
Ik zal straks wel eens een filmpje zoeken als ik thuis ben.

Het geluid is namelijk nog bruuter. De olie suist en giert echt oorverdovend :9
Leuke tegenstelling tot het gravertje dat wij wel eens huurde om een uitbouw uit te graven.
Denk dat die net aan 20l pakt })
minigraver1.JPG

Ben benieuwd hoeveel van die kleine kraantje in de bak van die grote passen _O-
 
Dagje vrij genomen *O*
Ga zo'n dagje vrij tussen door steeds meer waarderen, zal de leeftijd wel zijn O-)2 uurtjes langer gelegen dat is meer dan genoeg :YThanks jij ook :W



Heb je dan nog niet de ouwe lullendagen, had ik het laatste jaar.


Iedere vrijdag vrij. :Y *O* *O* :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan