Nijmegen e.o. Kartdag!

Motor Forum Nijmegen Kart Race

  • Vrijdag 10 December, avond

    Stemmen: 2 18,2%
  • Zaterdag 11 December, dag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 11 December, avond

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 12 December, dag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 12 December, avond

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrijdag 17 December, avond

    Stemmen: 9 81,8%
  • Zaterdag 18 December, dag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 18 December, avond

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 19 December, dag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 19 December, avond

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11

j0rDy

MF veteraan
3 apr 2008
5.837
44
Nijmegen-Zuid
Motor Forum Nijmegen en omstreken Kart Race


Zoals elk jaar, wanneer de winter in ons land neerdaalt, en het te koud is voor buiten vermaak, besluiten het "zooitje ongeregeld" uit nijmegen na een seizoen motorvermaak op de nederlandse wegen, met af en toe een circuitje, besloten diit voort te zetten met binnen vermaak. Omdat deze nog steeds angst hebben voor de kou, wat leidt tot verminderd grip van rubber op het asfalt, is besloten dit op veilig te spelen en te kiezen voor vier wielen, wat resulteert in het niet kunnen omvallen. Daarbij is de afwezigheid van stoeprandjes ook wenselijk in verband met het voorkomen van eerdere voorvallen.

Gezien er het gehele jaar "hard" gewerkt moet worden om de zomerse hobby te onderhouden is besloten om een polletje op te zetten waar gestemd kan worden wanneer dit evenement het beste kan plaatsvinden.

Het doel is om twee heats te rijden. De eerste heat is qualificatie, oftewel warming up. Hier kan men wennen aan fenomenen als stuur en het 4 wielen concept. Daarna zal de finale gereden worden, die de uiteindelijke winnaar zal bepalen aan de hand van de snelste rondetijd.

Tot slot een eervolle vermelding voor *O* j0rDy *O* , die al 3 maal op rij de winnaar is van de alom bekende MotorForum Nijmegen Kart Race. De (wissel)troffee bestaat uit de verplichting dit evenement bestaansrecht te geven in combinatie met het organiseren van de volgende race.

Openinstijden Anac karten:
vrijdag 16.00 - 24.00 uur
zaterdag 12.00 - 24.00 uur
zondag 12.00 - 22.00 uur

Wie Wat Waar?
*O* ANAC 17 December 20:00 *O*

Deelnemers:
1. j0rDy
2. Gwennyyy
 
Laatst bewerkt:
Moet ik nou meerdere keren stemmen als ik meerdere keren kan?!
Of alleen mn eerste voorkeur...

Heb nu op de 17e gestemd want dat is nog een gehele vrije avond die ik dan aan jullie uhh het karten kan besteden :) :) :)
 
damn.. het is zo net een puzzel ;)

heb gekozen voor de 10e, kan de 17e ook al moet ik wel om 2200u weg zijn ivm werken om 2230. Ik kom iig
 
ja, gvd...ik pik een datum en niemand kan, nu geef ik de optie is het ook niet goed...ik denk dat ik dit jaar express verlies zodat ik het volgend jaar niet meer hoef te regelen :P
 
is denk ik wel een geschikt moment om jullie ook eens in het echt te ontmoeten dus denk we dat ik kom hou het even in gaten en dan laat ik het even weten. Ik bob mezelf wel even als er meer vanuit richting eindhoven komen even laten weten.
 
vrijdags zijn ze open tot 12, dus ik denk dat als we er rond 8 uur zijn dat we genoeg tijd hebben voor 2 heats, bier en slap geouwehoer?
 
Mij lief aan kijken???
Om in mijn auto te rijden of dat ik rij???

Want er rijdt niemand in mijn auto met alcohol op en ik stap bij niemand in de auto met alcohol op...

Kunnen ook miekje vragen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan