Te koop: undertail, led achterlamp en zadel R1 1999

jella

MF'er
29 aug 2008
223
0
Amersfoort
Hierbij te koop een Led achterlicht met ingebouwde knippers, origineel zadel en een undertail voor een yamaha r1 uit 1999 te koop.

Verkoop ze omdat het achterlicht niet op mijn motor past(je hebt de originele undertail nodig) evenals het zadel weet niet waarom dit niet past maar heeft er denk ik mee te maken dat er geen originele kuipen op zitten.
Undertail is ongespoten en zonder accubak.

Spullen gekocht in een opwelling.. :Y

Vraagprijs in 1 koop 150E

Foto's volgen
 
Achterlicht
full
 
Ik heb een 99 kont op een 98 fiets en volgens mij wil de undertail daarom niet lekker passen onder mijn fiets.
Is die van jouw los te koop? En zoja, plaatje?
 
Als het goed is past dit achterlicht ook in mijn fazer 1000 :)

wat is alleen de vraag voor het achterlicht?

Gr

Jochie
 
Hey jella

Sorry voor de late reactie, werk in de verwarmingssector, dus weinig tijd om te internetten met dit weer :P

Heb wel intresse in het achterlicht voor die prijs.
Kun je mij vertellen of er gewoon een stekker aanzit ? ( was bij mijn gsxr toen wel het geval ) of moet ik echt gaan snijden in de kabelboom van het achterlicht? ( knipper zullen wss wel losse draden zijn... )

En waar woon je ? of kun je hem evt versturen ?
 
Hey jella

Sorry voor de late reactie, werk in de verwarmingssector, dus weinig tijd om te internetten met dit weer :P

Heb wel intresse in het achterlicht voor die prijs.
Kun je mij vertellen of er gewoon een stekker aanzit ? ( was bij mijn gsxr toen wel het geval ) of moet ik echt gaan snijden in de kabelboom van het achterlicht? ( knipper zullen wss wel losse draden zijn... )

En waar woon je ? of kun je hem evt versturen ?

Hey jochie,
achterlicht is inderdaad met een stekker, voor de knippers zitten er inderdaad losse draden aan.
Ik woon in Amersfoort, opsturen is geen probleem of als je in de buurt woont kan je het ook ophalen.
Ben de 15e weer terug van vakantie.

groeten,
Jelle
 
Laatst bewerkt:
Jep ben het winterweer zat ;) ga naar Egypte lekker duiken.

Zadel is zwart, 4 tientjes?

waar ga je exact heen ?

ik zit morgen namelijk ook in het vliegtuig naar Egypte :+

zadel ben ik miss wel in geïnteresseerd, laat ik je nog weten :Y
 
Gaan naar Marsa Alam, zou wel heel toevallig zijn _O-
Zit in Port ghalib.
Zadel is niet gebruikt, vind mijn zadel wat glad en heb hem daarom gekocht, maar past helaas niet :N
Hoor het wel

groeten
 
Gaan naar Marsa Alam, zou wel heel toevallig zijn _O-
Zit in Port ghalib.
Zadel is niet gebruikt, vind mijn zadel wat glad en heb hem daarom gekocht, maar past helaas niet :N
Hoor het wel

groeten

:P

weet niet hoelaat je vliegt?

maar ik ga naar sharm el sheikh :Y en heb de ochtendvlucht van half 11...
 
:P

weet niet hoelaat je vliegt?

maar ik ga naar sharm el sheikh :Y en heb de ochtendvlucht van half 11...

Vlieg om 10:00uur.
Pas maar op met zwemmen/ duiken zijn 3 mensen aangevallen las ik laatst '( ( maar de verdachte haaien zijn gevangen _O- )
 
Vlieg om 10:00uur.
Pas maar op met zwemmen/ duiken zijn 3 mensen aangevallen las ik laatst '( ( maar de verdachte haaien zijn gevangen _O- )

lache.. misschien zie k je nog wel, ik loop iig rond in een yamaha vest en een rossi pet op :P

die haaien maakte ik me sowieso geen zorgen om, vind het ook ronduit crimineel dat ze ze afgemaakt hebben... mens treed hun gebied in en als ze dan volgens de natuur reageren worden ze afgemaakt :r

overigens weet ik uit ervaring dat haaien 9 vd 10 keer niks doen als je ze niet treitert oid, dus die schijtrussen zullen wel hebben lopen klieren, terecht dat ze gepakt zijn dan dus..
 
lache.. misschien zie k je nog wel, ik loop iig rond in een yamaha vest en een rossi pet op :P

die haaien maakte ik me sowieso geen zorgen om, vind het ook ronduit crimineel dat ze ze afgemaakt hebben... mens treed hun gebied in en als ze dan volgens de natuur reageren worden ze afgemaakt :r

overigens weet ik uit ervaring dat haaien 9 vd 10 keer niks doen als je ze niet treitert oid, dus die schijtrussen zullen wel hebben lopen klieren, terecht dat ze gepakt zijn dan dus..

Duidelijk te herkennen dus :] Misschien tot morgen, bakkie doen :)
Haaien dachten vast dat het walrussen waren :P
Misschien tot morgen en anders alvast een prettige vakantie *D maar zal vast wel lukken.
 
Bij deze wil ik het achterlicht dan reserveren... Jij leest dit wss pas als je terug bent van vakantie, hoop dat je een goeie vakantie hebt gehad :)
Ik heb er geen haast mee, motor staat toch stil. Kom hem wel halen dan, woon zelf in almere...

Stuur mij ff een PB als je terug bent, dan spreken we af hoe of wat :)

Bvd !

Geoffrey
 
Terug
Bovenaan Onderaan