Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt, het rijd erg comfortabel.
Beter als sommige racers, alleen wat beperkt vermogen.

k heb zelf een cb250 gehad, is denk ik qua formaat en vermogen wel vergelijkbaar,k kreeg er alleen een zere rug op, heb jij daar geen last van (ik herinner me dat jij ook niet egt klijn ben)
 
k heb zelf een cb250 gehad, is denk ik qua formaat en vermogen wel vergelijkbaar,k kreeg er alleen een zere rug op, heb jij daar geen last van (ik herinner me dat jij ook niet egt klijn ben)
Nee krijg nergens last van heb er paar keer 300km op een dag gereden.
Op de les motor honda cbf500 kreeg ik last van de polsen.
Heb ook op een yamaha fzr400 gezeten maar die zit al helemaal niet fijn.

Moet je tijdens de rit maar eens op de ybr zitten, het verbaast je hoe fijn zo'n ding zit.
Kan niet wachten tot het weer voorjaar is.
Klote sneeuw -O-
 
Nee krijg nergens last van heb er paar keer 300km op een dag gereden.
Op de les motor honda cbf500 kreeg ik last van de polsen.
Heb ook op een yamaha fzr400 gezeten maar die zit al helemaal niet fijn.

Moet je tijdens de rit maar eens op de ybr zitten, het verbaast je hoe fijn zo'n ding zit.
Kan niet wachten tot het weer voorjaar is.
Klote sneeuw -O-

ok dat aanbod neem ik graag aan.

maar een kut sneeuw? valt wel mee tog, k hoop morgen met mijn gereviseerde cdi weer met mn allroad motor te kunnen rijden.
 
ok dat aanbod neem ik graag aan.

maar een kut sneeuw? valt wel mee tog, k hoop morgen met mijn gereviseerde cdi weer met mn allroad motor te kunnen rijden.
Ja de motor staat al 5 weken stil ;(
Ben geen watje, maar in de sneeuw ga ik niet de weg op met pilot sporty bandjes.

Een alroad motor is met dit weer wel heel leuk.
Als je goed kan rijden lekker driften op rotondes.
 
Ja de motor staat al 5 weken stil ;(
Ben geen watje, maar in de sneeuw ga ik niet de weg op met pilot sporty bandjes.

Een alroad motor is met dit weer wel heel leuk.
Als je goed kan rijden lekker driften op rotondes.

same here, motor heeft zn winterdut onder t zeil..... kan niet wachten tot de sneeuw en pekel weg zijn......
 
Nee krijg nergens last van heb er paar keer 300km op een dag gereden.
Op de les motor honda cbf500 kreeg ik last van de polsen.
Heb ook op een yamaha fzr400 gezeten maar die zit al helemaal niet fijn.

Moet je tijdens de rit maar eens op de ybr zitten, het verbaast je hoe fijn zo'n ding zit.
Kan niet wachten tot het weer voorjaar is.
Klote sneeuw -O-


Had bij de lesmotor al snel last (misschien toch te gespannen gereden toen) later een GSX-R gehad.... en na een goede 100km had ik echt zere polzen en last van de rug, echter bij de VFR geen centje pijn (Ben 1.90 lang)
 
Preview van de route
MF%20Voorjaarsrit%20-%20versie%202%20-%20JPEG.jpg



*aan deze afbeelding kunnen geen rechten worden ontleend
 
wat dan? andere bike?

Wel de bedoeling :Y . Fazer is leuk, maar heeft ook zo z'n puntjes...... Tegen de tijd dat ik vol vermogen mag, zal deze wel op de 80k+ staat, prima tijd om 'm in te ruilen :) . Wil toch een motor die wat meer voor de kilometers gemaakt is, met een daarbij behorende betrouwbaarheid 8-)
 
Wel de bedoeling :Y . Fazer is leuk, maar heeft ook zo z'n puntjes...... Tegen de tijd dat ik vol vermogen mag, zal deze wel op de 80k+ staat, prima tijd om 'm in te ruilen :) . Wil toch een motor die wat meer voor de kilometers gemaakt is, met een daarbij behorende betrouwbaarheid 8-)


ok, duidelijk, al wat in gedachte?
 
Wel de bedoeling :Y . Fazer is leuk, maar heeft ook zo z'n puntjes...... Tegen de tijd dat ik vol vermogen mag, zal deze wel op de 80k+ staat, prima tijd om 'm in te ruilen :) . Wil toch een motor die wat meer voor de kilometers gemaakt is, met een daarbij behorende betrouwbaarheid 8-)

jah koop de nieuwe fz8! met nog meer printer geluidjes!!!! *:)
 
VFR kopuh ??? :?


Maaruh hoezo moet je nieuwe uitlaatbochten dan, zijn die gewoon doorgerot?

VFR wil ik nog wel overwogen, betaalbaar, duurzaam, stuurbaar, mooie techniek, maarrrrrr het volle kuipwerk me erg tegen :X .

Jep doorgerot, na twee keer GunGum smeren was er echt geen redden meer aan -O- . Het lekt zo erg, dat het echt niet goed is, ook niet voor het blok :N . Volgende setje wordt van RVS :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan