Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euh. Wat moet er in godsnaam allemaal aan gedaan worden voor aflevering dan?
mn motor wordt gedaan door mn vriend in de garage van zn ex (dat is de werkplaats)
maar mn vriend heeft nog al veel gezeik met zn ex
die wel eens onderdelen achter houdt als die voor mij bestemd zijn
ze flipt m nog al als het mbt mij is :') dus ben benieuwd wanneer de motor rijbaar is voor mij *O*
 
ik kan ook weg blijven :j


sterker nog.. krijg ik die motor wel voordat het 3 april is :')


*O* heerlijk die vrouwelijke reacties

:j :j

dus eerst heel de org in de stress helpen door de meest onmogelijk veranderingen te willen en dan straks niet mee rijden :o B|

dat gaat zomaar niet :')


:+
 
*O* heerlijk die vrouwelijke reacties

:j :j

dus eerst heel de org in de stress helpen door de meest onmogelijk veranderingen te willen en dan straks niet mee rijden :o B|

dat gaat zomaar niet :')


:+

Die muts gaat nu mee ook, desnoods met een spanband achterop een BMW ofzo vastbinden, kan me niet donderen hoe eigelijk, zoveel herrie schoppen, dan zal ze mee gaan ook, in groep 1 wel te verstaan B| .
 
mn motor wordt gedaan door mn vriend in de garage van zn ex (dat is de werkplaats)
maar mn vriend heeft nog al veel gezeik met zn ex
die wel eens onderdelen achter houdt als die voor mij bestemd zijn
ze flipt m nog al als het mbt mij is :') dus ben benieuwd wanneer de motor rijbaar is voor mij *O*
Kan ie de onderdelen dan niet beter bij hem thuis laten afleveren tot ie ze zelf mee neemt naar de garage :?

zomaar even een suggestie uiteraard :+
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

helm%20achter.jpg


helm%20voor.jpg


helm%20zij.jpg


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Die muts gaat nu mee ook, desnoods met een spanband achterop een BMW ofzo vastbinden, kan me niet donderen hoe eigelijk, zoveel herrie schoppen, dan zal ze mee gaan ook, in groep 1 wel te verstaan B| .
mevrouw met nieuwe botsmuts :P

ik weet nie of ik bij iemand achterop durf in groep 1 :o

Kan ie de onderdelen dan niet beter bij hem thuis laten afleveren tot ie ze zelf mee neemt naar de garage :?

zomaar even een suggestie uiteraard :+
de werkplaats/msh/de garage staat op dat adres :N gaat via de zaak. gaat dus nie :N
 
Die muts gaat nu mee ook, desnoods met een spanband achterop een BMW ofzo vastbinden, kan me niet donderen hoe eigelijk, zoveel herrie schoppen, dan zal ze mee gaan ook, in groep 1 wel te verstaan B| .


:^

en zo is het!!!

[me] schroeft straks zijn duo stepjes eraf [/me]


:+
 
Even een vraagje!
Degene die bij Best starten, is het geen idee om via duiven te rijden, en de mensen daar op te pikken? Of we nu links of rechts om Arnhem gaan maakt niet zoveel uit denk ik.
Het is dan 11km langer en 13minuutjes rijden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan