The Welshman Evolution CBX project

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Okee,dan maar even zelf een topic aanmaken.Vanuit Engeland lukte het niet echt. :N
Ga er van uit dat de crew van MF niet al te moeilijk doet dat er nu en dan een extra topicje op mijn naam komt. O-)

Ingedrienten:CBX 6pitter blok/vork en wielen Speed Triple 1050(2008)model.
Moet gemaakt worden:Jerryt frame/singleswinger/alu tank/zit etc.

We hebben er zin in!(tuurlijk *O* )
full
 
Ja, ik zat er al op te wachten! We volgen dit weer op de voet.

Wordt dit trouwens een gay-project, met die Evo-lotion, Jeff Dunham indachtig? :+ :X
En rijdt die Welshman een Prius? :+










_O-

Misschien dat die Welshman anders een mailtje naar de moddereter kan stieren voor een evolutie naar 'Evolution'? :+ :W
Of zoek ik spiekers op laeg waeter? :?

Greetz, kowalski.
 
Ja, ik zat er al op te wachten! We volgen dit weer op de voet.

Wordt dit trouwens een gay-project, met die Evo-lotion, Jeff Dunham indachtig? :+ :X
En rijdt die Welshman een Prius? :+










_O-

Misschien dat die Welshman anders een mailtje naar de moddereter kan stieren voor een evolutie naar 'Evolution'? :+ :W
Of zoek ik spiekers op laeg waeter? :?

Greetz, kowalski.


Je hebt gelijk.....stom. :X
Zal een mailtje sturen. ;)

Hij rijd geen Prius nee. _O-

(Het vrouwtje zegt net,hoe krijg je het voor elkaar!Kloojoo! _O- )
 
Laatst bewerkt:
Okee,dan maar even zelf een topic aanmaken.Vanuit Engeland lukte het niet echt. :N
Ga er van uit dat de crew van MF niet al te moeilijk doet dat er nu en dan een extra topicje op mijn naam komt. O-)

Ingedrienten:CBX 6pitter blok/vork en wielen Speed Triple 1050(2008)model.
Moet gemaakt worden:Jerryt frame/singleswinger/alu tank/zit etc.

We hebben er zin in!(tuurlijk *O* )[afbeelding]
Ding is nu al mooier dan die van die Duitser :P
 
Ja, ik zat er al op te wachten! We volgen dit weer op de voet.

Wordt dit trouwens een gay-project, met die Evo-lotion, Jeff Dunham indachtig? :+ :X
En rijdt die Welshman een Prius? :+










_O-

Misschien dat die Welshman anders een mailtje naar de moddereter kan stieren voor een evolutie naar 'Evolution'? :+ :W
Of zoek ik spiekers op laeg waeter? :?

Greetz, kowalski.


Vrouwtje zegt net(ja ze meld haar regelmatig O-) )dat jij over een gay begint meer zegt over jouw dan over die Welshman.
:? :+
 
'The Welshman Evolotion CBX project' > 'The Welshman Evolution CBX project'
 
Vrouwtje zegt net(ja ze meld haar regelmatig O-) )dat jij over een gay begint meer zegt over jouw dan over die Welshman.
:? :+
Je vrouw neemt gelijk de beste verdediging: de aanval. 8-)

Maar nee, ik ben een groot fan van Jeff Dunham en daar komt 'lotion', Prius en gay regelmatig in diverse vormen van samenhang langs, that's all. 't Is niet allemaal even politiek correct - ja, weer wel in Unaaithet Steeds of Amerika - maar wel lachen. :W

U vraagt en de moddereter draait, zag ik al. Op naar de eerste buis!

Greetz, kowalski.
 
Je vrouw neemt gelijk de beste verdediging: de aanval. 8-)

Maar nee, ik ben een groot fan van Jeff Dunham en daar komt 'lotion', Prius en gay regelmatig in diverse vormen van samenhang langs, that's all. 't Is niet allemaal even politiek correct - ja, weer wel in Unaaithet Steeds of Amerika - maar wel lachen. :W

U vraagt en de moddereter draait, zag ik al. Op naar de eerste buis!

Greetz, kowalski.

6 april komtíe naar Ahoy!
 
Je vrouw neemt gelijk de beste verdediging: de aanval. 8-)

Maar nee, ik ben een groot fan van Jeff Dunham en daar komt 'lotion', Prius en gay regelmatig in diverse vormen van samenhang langs, that's all. 't Is niet allemaal even politiek correct - ja, weer wel in Unaaithet Steeds of Amerika - maar wel lachen. :W

U vraagt en de moddereter draait, zag ik al. Op naar de eerste buis!

Greetz, kowalski.


Okee,ik begrijp dat dat een stand up commediant is?Nooit van gehoord... :+
 
Balhoofd gedraaid en de tijdelijke cilinderkopplaten(ala Moto Martin)zitten er ook op.
Volgende stap is draadbussen draaien en dan kunnen we met de buisjes los.Zal nog wel effe duren want heb eerst 3 van die klote ochtenddiensten. :r :r :r
full
 
Nog geen nieuw type Triple bestelt? O-)

Ben ook niet kapot van het nieuwe type,vind hem wat te rommelig en teveel op de Street Triple lijken. :+
:N vind hem ook nog niet mooi genoeg en ik weet nog niet hoe die rijd maar zijn wel veel dingen die mij eigenlijk niet aanstaan _O-
ik heb je nummer nog dussss
 
:N vind hem ook nog niet mooi genoeg en ik weet nog niet hoe die rijd maar zijn wel veel dingen die mij eigenlijk niet aanstaan _O-
ik heb je nummer nog dussss


Hij zal ongetwijfelt geweldig rijden maar vind het ruige er wat af gaan.Tis allemaal wat te instant en te rommelig kwa lijn .Terwijl Thriumph met zijn Triple al in 1997 een lekkere ruige instant fighter neer zette.Hij was dan wel zo te koop maar toch..... *O*
De evolutie ging zeker door tot jouw type maar ze zitten nu optisch op de verkeerde lijn,vind ik. O-)
 
Laatst bewerkt:
Gaaf!!! Dit gaat ik volgen. Je hebt wel een pracht blok uitgezocht. Dat geluid is echt om van te watertanden. :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan