Het Nijmegen e.o. Topic Deel XV: draaien vast warm voor 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ahahh, zitten jullie hier :Y

verrekijker%20spelers%20gezocht.jpg
 
net effe ge kneedowned toen ik me sleutels liet vallen, verder, lekker zaterdag........weinig doen rules
 
Hier ditto. Lekker luieren. Dadelijk ff shoppen in de FO Roermond en daarna lekker uit eten in Vuren.

:Z
 
same here...net beetje staan opruimen...niet teveel...kan je moe van worden...zo ff naar siezenis sloffen voor een lampke, heerlijk rustig...volgend weekend kunnen we ons druk zat maken op de kartbaan ;)
 
De tricker zit nog onder het zout van anderhalve week geleden, tijd voor een afspoelritje :)
 
aha, en jij denkt dat alle zout weg is............net de mountainbiek eens bekeken, lijkt wel een kristalberg
 
gespot: michiel! jij heb toch zo'n tricker met van die oranje franjes? had je lampke kapot mn jong?
Jaaaaa ik reed rond. Dikke lol. Heul veul moddel overal *D. Maar geen problemen met lampjes, volgens mij. Vorige week was het achterlicht stuk door een verrotte connector maar na een paar uurtjes prutsen en solderen dee ie het weer.
Jij dacht dat er iets stuk was?


@FZSsemans: eerst inweken met modder en daarna afspoelen met water :+
 
als je voorlamp vol met gore zooi zit ziet het er uit als een stadlicht! elke twee weken schoonmaken en dan ineens weer licht hebben. kwam ik ook na een maandje of twee achter. Ik zag geen fuk meer smorgens.


inweken is altijd goed!
 
Jaaaaa ik reed rond. Dikke lol. Heul veul moddel overal *D. Maar geen problemen met lampjes, volgens mij. Vorige week was het achterlicht stuk door een verrotte connector maar na een paar uurtjes prutsen en solderen dee ie het weer.
Jij dacht dat er iets stuk was?


@FZSsemans: eerst inweken met modder en daarna afspoelen met water :+

nee je was bij de lampenboer tegenover siezenis...de motor zal wel in orde zijn, daar twijfel ik niet over *D
 
Vandaag met abcman bij een paar motorzaken wezen kijken. hp motoren in Eemnes, goedhart motoren in Bodegraven en arie molenaar in IJsselstein.
Altijd leuk bij die gasten te neuzen :Y
 
nee je was bij de lampenboer tegenover siezenis...de motor zal wel in orde zijn, daar twijfel ik niet over *D
Dat was ik!
Heerlijke rommelwinkel is dat, die E-winkel.
Daarna ging ik over de Molenweg naar de Anac. Een hele coole off-the-road track hebben ze gemaakt op de molenweg })
 
zo mooi met meissie naar NEC geweest... en in het begin vroeg ze: "Waarom spelen ze niet naar de man in het groen?"

Ik zei lieverd: Dat is de grensrechter!
en 90 minuten later weet ze alles van voetbal en juicht ze gewoon mee als hooligan! Ze wil ook naar de volgende wedstrijd _O- _O-

maar motoren?? helaas.. ze vindt het nog steeds niks dat ik een motor heb :N

Maarreh cactusdude van harte met je nieuwe bike.. de pics komen vanzelf :9
 
Dat was ik!
Heerlijke rommelwinkel is dat, die E-winkel.
Daarna ging ik over de Molenweg naar de Anac. Een hele coole off-the-road track hebben ze gemaakt op de molenweg })

had ik het toch goed gezien ;) volgende keer blijf ik wel ff wachten, hadden we samen rondje kunnen doen :W

@gotfazed: klinkt als een leuk rondje, was graag mee gegaan :X
 
Laatst bewerkt:
Heb nu toch echt HEEEEEEEEEEEEEEEEL veel zin om te rijduh -O- Heb uit armoe maar ff wat filmpjes bekeken en kwam zojuist nog een aardig stukje tegen....
KLIK
:W
 
alleen als het ijs en ijskoud is, en er pekel ligt anders niet, stel mijn bike echt niet aan zonlicht toe, alleen vorst en pekel (NOU LEKKER ):9
WHAHAHHAHAH


:+ heb toch nog een aardig snel rondje gereden straks heb weer veschillende vingertje gekregen :P

vooral op de nijmeegsebaan :+ 240 en dan terug schakelen naar de 3e versnellig heerlijk dat janken paar mensen stapten gewoon van de fiets af om gebaren temaken van heb ik jou daar _O-

maar heb em netjes afgespoelt toen ik thuis was O-)

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan