Het Nijmegen e.o. Topic Deel XV: draaien vast warm voor 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik reed vanochtend het dorp uit, bleek de Zevenheuvelenweg volledig afgesloten te zijn. Dan maar ri Nijmegen: Bijna direct file. Vervolgens klapt degene voor mij vol op het taxibusje voor haar met als resultaat dat haar auto total loss was.

Naar Nijmegen was er geen doorkomen aan, dus nam de gok om bij het Sionshof ra. te slaan. Kom ik op de Zevenheuvelenweg bij Berg en Dal uit: Zijn ze met groot materiaal uitgerukt en in de bossen bezig. Dacht nog, zal wel een flinke klapper geweest zijn.

Lees ik net het volgende: [Update] Dodelijk ongeval op de Zevenheuvelenweg

Hopelijk geen bekende van iemand van hier. In ieder geval triest!
 
Ik reed vanochtend het dorp uit, bleek de Zevenheuvelenweg volledig afgesloten te zijn. Dan maar ri Nijmegen: Bijna direct file. Vervolgens klapt degene voor mij vol op het taxibusje voor haar met als resultaat dat haar auto total loss was.

Naar Nijmegen was er geen doorkomen aan, dus nam de gok om bij het Sionshof ra. te slaan. Kom ik op de Zevenheuvelenweg bij Berg en Dal uit: Zijn ze met groot materiaal uitgerukt en in de bossen bezig. Dacht nog, zal wel een flinke klapper geweest zijn.

Lees ik net het volgende: [Update] Dodelijk ongeval op de Zevenheuvelenweg

Hopelijk geen bekende van iemand van hier. In ieder geval triest!

:/ -O-
 
:+

Maar gelukgewenst met je nieuwe woning! Mooi vooruitzicht om naar toe te leven. *O*

Dank je! Dat is zeker leuk om naar toe te leven, heb genoeg huizen, appartementen en vooral meuk bekeken en hier was ik meteen enthousiast over.. *D

leuk wonen en zeker een motor stalling eronder O-)

Heb het nog wel gevraagd, er is geen aparte motorstalling. Daarom ben ik ook wel erg tevreden met een dubbele parkeerplaats :Y Mijn buren boven me hebben vooral "kleine" tot "standaard" parkeerplaatsen _O- . Misschien dat ik die tweede plaats ga verhuren aan andere motorrijders die er wonen O-)

niet op gelet was richting nijmegen weer O-) einde staat der dan geen meer _O-

hahahaha... aso! :} Dat had veel harder gekund..

vriendin moet dinsdag op voor haar motor examen, hopelijk zit het weer een beetje mee??

succes voor je vriendin morgen!! Dat ze morgen mag :] zonder een witte laag!
 
Dank je! Dat is zeker leuk om naar toe te leven, heb genoeg huizen, appartementen en vooral meuk bekeken en hier was ik meteen enthousiast over.. *DHeb het nog wel gevraagd, er is geen aparte motorstalling. Daarom ben ik ook wel erg tevreden met een dubbele parkeerplaats :Y Mijn buren boven me hebben vooral "kleine" tot "standaard" parkeerplaatsen _O- . Misschien dat ik die tweede plaats ga verhuren aan andere motorrijders die er wonen O-)hahahaha... aso! :} Dat had veel harder gekund..succes voor je vriendin morgen!! Dat ze morgen mag :] zonder een witte laag!

He george welkom in lindenholt, lekker dicht bij de anac ( een brug te ver) en lekker dicht bij het lindeholtse circuit , we gaan elkaar vaak zien
 
He george welkom in lindenholt, lekker dicht bij de anac ( een brug te ver) en lekker dicht bij het lindeholtse circuit , we gaan elkaar vaak zien

Dat gaan we zeker! Heb nu al zin in volgend seizoen... lekker maximaal die motor gaan gebruiken en eindelijk eens mee kan rijden met een spontane rit
 
hee, ze moest om 10 0ver 11 op vandaag.
maar het is afgelast omdat het cbr het nog te glad vond en wilde niet hebben dat de deelnemers door gladheid onderuit gaan.

dus nu mag ze 16 jan het proberen.
oja waarschijnedelijk staat de motor dan allang hier!

jullie mogen raden welke!!!!
 
hee, ze moest om 10 0ver 11 op vandaag.
maar het is afgelast omdat het cbr het nog te glad vond en wilde niet hebben dat de deelnemers door gladheid onderuit gaan.

dus nu mag ze 16 jan het proberen.
oja waarschijnedelijk staat de motor dan allang hier!

jullie mogen raden welke!!!!

MT03! *O*
 
Ik reed vanochtend het dorp uit, bleek de Zevenheuvelenweg volledig afgesloten te zijn. Dan maar ri Nijmegen: Bijna direct file. Vervolgens klapt degene voor mij vol op het taxibusje voor haar met als resultaat dat haar auto total loss was.

Naar Nijmegen was er geen doorkomen aan, dus nam de gok om bij het Sionshof ra. te slaan. Kom ik op de Zevenheuvelenweg bij Berg en Dal uit: Zijn ze met groot materiaal uitgerukt en in de bossen bezig. Dacht nog, zal wel een flinke klapper geweest zijn.

Lees ik net het volgende: [Update] Dodelijk ongeval op de Zevenheuvelenweg

Hopelijk geen bekende van iemand van hier. In ieder geval triest!
pfff heftig :/ -O-
 
Hier is ook de kogel door de kerk. Het is bekend waar ik binnenkort ga intrekken... Eerst nog af laten bouwen en dan zo rond april de oplevering hebben *O*

[afbeelding]


haha george... leuk man! je komt dan echt in de buurt te wonen :W

Ik reed vanochtend het dorp uit, bleek de Zevenheuvelenweg volledig afgesloten te zijn. Dan maar ri Nijmegen: Bijna direct file. Vervolgens klapt degene voor mij vol op het taxibusje voor haar met als resultaat dat haar auto total loss was.

Naar Nijmegen was er geen doorkomen aan, dus nam de gok om bij het Sionshof ra. te slaan. Kom ik op de Zevenheuvelenweg bij Berg en Dal uit: Zijn ze met groot materiaal uitgerukt en in de bossen bezig. Dacht nog, zal wel een flinke klapper geweest zijn.

Lees ik net het volgende: [Update] Dodelijk ongeval op de Zevenheuvelenweg

Hopelijk geen bekende van iemand van hier. In ieder geval triest!

jeetje.. het blijkt nog zelfmoord te zijn ook :X

He george welkom in lindenholt, lekker dicht bij de anac ( een brug te ver) en lekker dicht bij het lindeholtse circuit , we gaan elkaar vaak zien

inderdaad die kant van de brug is lindenholt... welkom :}

@anderen: :W
 
zie nu dat het een 20 jarige jongen uit malden betreft. Rick van der Burg. Ik ken hem niet maar heb zelf ook jaren bij juliana gevoetbalt. sterkte aan de nabestaanden...

edit: HEREN / DAMES: Vrijdag karten!!!! :] ik mis nog wat namen in de lijst: Blue_eyes, Bozzie, POSER, JWHijmans, Harr (misschien heeft ie nu meer met 4 wielen? :P)??
 
Laatst bewerkt:
haha george... leuk man! je komt dan echt in de buurt te wonen :Winderdaad die kant van de brug is lindenholt... welkom :}

Thnx! het is inderdaad niet ver bij jou vandaan! Zit gelukkig wel in het goede deel van die kant.. reed door een stuk waar ik niet graag mijn spullen onbeheerd zou willen laten staan...
jeetje.. het blijkt nog zelfmoord te zijn ook :X

De afgelopen dagen verschillende keren langs de plek van het ongeluk gereden op weg naar kalorama en iedere keer weer de gedachte "niets is het waard om zoiets te doen" bij het zien van de kaarsen, kaarten en sjaals.
 
alweer nieuw topic! gaat rete snel.... alweer 4 pagina's......

mijn motor staat in de winterstalling. accu vol gekregen met acculader en over de ijswegen weggebracht. glibberen en glijden maar motor is nog heel en weer schoon.

dat het maar snel lente mag worden en de temperatuur omhoog klimt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan