NISSIN Radiaal remklauwen goud steek 108mm

wat is uiterste prijs waar je ze voor weg wilt doen? heb zelf een voorvork in mijn motor van een zx6r, maar weet niet of gaat passen. als ik meet is het bij mij 110mm
 
wat is uiterste prijs waar je ze voor weg wilt doen? heb zelf een voorvork in mijn motor van een zx6r, maar weet niet of gaat passen. als ik meet is het bij mij 110mm

Hoi Roel
volgens mijn zijn de nissin 108 kwa steek maat, maar kan 110 mm zijn

wat wil je er voor geven?

groetjes

jaco

20100614_011.jpg
 
steek voor japanse motoren is ALTIJD 108mm. 109, 110 en andere rare combinaties bestaan niet. meetfoutje.

je hebt 108mm (japans) en 100 (italiaans). deze passen dus 100% zeker op de motor van roelfie!
 
ok, enige waarom ik er belang bij heb dat ze er netter uitzien dan de mijne... weet niet of nissin beter is dan de tokico klauwen? vandaar mijn vraag uiterste prijs, als je ze voor 100 weg wilt doen ink verzendkosten kan ik er wel wat mee, zal nog even nameten maar zoals aoleks zegt dan moet het wel passen, zijn er ook remblokken bij trouwens?
 
ok, enige waarom ik er belang bij heb dat ze er netter uitzien dan de mijne... weet niet of nissin beter is dan de tokico klauwen? vandaar mijn vraag uiterste prijs, als je ze voor 100 weg wilt doen ink verzendkosten kan ik er wel wat mee, zal nog even nameten maar zoals aoleks zegt dan moet het wel passen, zijn er ook remblokken bij trouwens?

Heb jij je PB uit staan??
maar opsturen, wil ik wel maar dan wel voor E130, dan hou ik er zelf E123 aan over, en dat vind ik ze wel waard (eigenlijk meer, dus je hebt echt een koopje :) )

groetjes
jaco

pb me anders ff dan kunnen we nummers enzo uitwisselen, dat werkt sneller :)

oja heb ook nog een stalen remleiding er voor je bij voor E15 :)

(sorry mijn euro teken doet het niet :(

20100814_005.jpg
20100814_006.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan