Te huur hobbyruimte

Savage2007

Die hard MF'er
26 mei 2007
879
0
Sassenheim
Twee hobbyruimtes, onverwarmd maar wel met electriciteit (fair use). De grote hobbyruimte is wat groter dan 20 m2, en kost E 150,= p. mnd. De kleinste is circa 15 m2 en kost E 100,= p. mnd.
Bij belangstelling mailen, ik kan ook foto's toesturen.

Het is in Voorhout
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse ik heb nogal groene vingers waardoor ik mij bezig hou met planten kweken, de planten die ik kweek hebben nogal wat licht nodig, dus er moet wel een goede stroomvoorziening zijn ( deze kan ik zelf wel maken incl relais) laat even weten of het uitkomt
 
Oke ik kan begrijpen dat je niet echt staat te wachten om planten te houden, water kunstmest stroomkabels, in dat geval heb ik iets wat echt heel geschikt is, ik heb ruimte nodig om wat dozen op te slaan, ze staan alleen te staan en je hoeft er niks mee te doen voor het Nieuwjaar zijn ze allemaal weg, ik zou je wel vriendelijk verzoeken niet te roken in de omgeving van de dozen, spreekt dat je aan?
 
Oke ik kan begrijpen dat je niet echt staat te wachten om planten te houden, water kunstmest stroomkabels, in dat geval heb ik iets wat echt heel geschikt is, ik heb ruimte nodig om wat dozen op te slaan, ze staan alleen te staan en je hoeft er niks mee te doen voor het Nieuwjaar zijn ze allemaal weg, ik zou je wel vriendelijk verzoeken niet te roken in de omgeving van de dozen, spreekt dat je aan?
_O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan