motor trailer

Status
Niet open voor verdere reacties.

pepe

MF veteraan
25 jun 2003
23.295
202
ik zet mijn motor trailer te koop aangezien we geen verre reizen in het verschiet hebben en hij maar 1 keer gebruikt is dit jaar. Hij is nu ongeveer drie jaar en gewoon echt als nieuw. Hij staat altijd binnen in de garage. hij is geschikt voor twee volwassen motoren en er zit een rijgoot bij die nu aan de zijkant gemonteerd is aangezien ik mijn motor altijd in het midden heb gezet.

Het is een degelijke aanhanger en daarom vraag ik er 425.- voor MF leden.


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Type: MT-750 BS2 EG
Laadbaar Totaalgewicht: (kg): 750
Buitenmaat trailer (LxBxH cm): 292 x 152 x 90
Laadvloer maat: (LxB cm): 194 x 108
Max. aantal motoren: 2
Oprijplaat: 1
Bandenmaat: 13"
Oplooprem: Nee
reservewiel: nee
Neuswiel: ja

Banden en aanhanger zijn ongeveer max 2000 km mee gereden dus nieuw, geen gebreken.
(Nieuwprijs in nederland rond de 750 euro )
 
Laatst bewerkt:
Hallo, heb nog paar vragen waarbij je antwoorden tevens je advertentie nog duidelijker kunnen maken.

Welk merk en type ?
Heb je ook maten en gewichten ?
Weet je het maximale toegelaten gewicht dat je trailer mag dragen ?
Het zijn 13 inch wielen zo te zien ?
Wat is de staat van banden ?
Zit er ook een reservewiel bij ?
Heb je ook wat meer 'rondom' foto's van de trailer i.p.v. (het 2de plaatje) uit de brochure ?

Hoor het graag.

zijn er nog (kleine) gebreken ?
 
Laatst bewerkt:
Hallo, heb nog paar vragen waarbij je antwoorden tevens je advertentie nog duidelijker kunnen maken.

Welk merk en type ?
Heb je ook maten en gewichten ?
Weet je het maximale toegelaten gewicht dat je trailer mag dragen ?
Het zijn 13 inch wielen zo te zien ?
Wat is de staat van banden ?
Zit er ook een reservewiel bij ?
Heb je ook wat meer 'rondom' foto's van de trailer i.p.v. (het 2de plaatje) uit de brochure ?

Hoor het graag.

zijn er nog (kleine) gebreken ?

Is ongeremd dus mag incl lading max 750kg wegen. Zal dus een laadvermogen hebben van zo'n 550-600kg.
 
Hallo, heb nog paar vragen waarbij je antwoorden tevens je advertentie nog duidelijker kunnen maken.

Welk merk en type ?
Heb je ook maten en gewichten ?
Weet je het maximale toegelaten gewicht dat je trailer mag dragen ?
Het zijn 13 inch wielen zo te zien ?
Wat is de staat van banden ?
Zit er ook een reservewiel bij ?
Heb je ook wat meer 'rondom' foto's van de trailer i.p.v. (het 2de plaatje) uit de brochure ?

Hoor het graag.

zijn er nog (kleine) gebreken ?

Type: MT-750 BS2 EG
Laadbaar Totaalgewicht: (kg): 750
Buitenmaat trailer (LxBxH cm): 292 x 152 x 90
Laadvloer maat: (LxB cm): 194 x 108
Max. aantal motoren: 2
Oprijplaat: 1
Bandenmaat: 13"
Oplooprem: Nee
reservewiel: nee
Neuswiel: Nee

Banden en aanhanger zijn ongeveer max 2000 km mee gereden dus nieuw, geen gebreken.
(Nieuwprijs in nederland rond de 750 euro en dit zijn helaas de enige foto's omdat hij in een andere garage staat. )
 
ik ben wel geïnteresseerd. ff met mn vent nog overleggen. Je hoort miss nog van me.

groetjes Kim
Hoi Kim, Ik was een paar dagen niet thuis, heb je al overlegd ? Hij is er nog hoor !!
 
Ik heb dezelfde kar (o.a. voor verhuur), en dit is een prima aanhangertje. Tot 160 met 2 motoren erop gaat gewoon goed! En een koopje voor deze prijs!
Succes met de verkoop.
 
Thnx, het is ook vanwege ruimte gebrek dat ik hem weg doe. Anders haal ik hem uit elkaar en berg hem op op mijn werk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan