Z(ZR)1000A2 Projekt

u vraagt wij draaien.... :)




zo staat ie er nu bij...
ik vind hem eigenlijk niet origineel genoeg om weer....mmmm....origineel te maken :?
ik vraag me ook af of dit ooit een originele kleur geweest is...ik denk het niet :?

maar goed,het ding heeft jaren in opslag gestaan en ik liep er bij toeval tegenaan.
we hebben hem aan de gang gekregen en hij loopt verder wel mooi.
het enige wat mij wat zorgen baart is de starter koppeling die niet meegenomen wordt als je start. (startertje giert onbelast rond)
ik hoop maar dat het iets simpels is en niet een drama met de dynamo rotor die eraf ligt oid.
voor de rest, zie foto....ranzige uitlaat,schakelaars en contactslot gammel,achterspatbord eraf.....werk genoeg....
 
Mwoah , zo verkeerd ziet hij er niet uit hoor :N .
ik zou m mooi org.maken kleur is niet orgineel .
Maar ja dat is ieders eigen keus :W
 
Niet zo'n gekke fiets hoor, er is nog weinig aan verklooid.
Haal inderdaad maar snel je dynamo deksel er af, waarschijnlijk is de startkoppeling stuk.
Daar is een revisiesetje voor te koop.
Dit is de kleur voor een originele Z1000A2;
full
 
Laatst bewerkt:
u vraagt wij draaien.... :)


[~[url="http://i1312.photobucket.com/albums/t522/dolorfin/20141208_140747_zps6708f226.jpg"]afbeelding~][/URL]

zo staat ie er nu bij...
ik vind hem eigenlijk niet origineel genoeg om weer....mmmm....origineel te maken :?
ik vraag me ook af of dit ooit een originele kleur geweest is...ik denk het niet :?

maar goed,het ding heeft jaren in opslag gestaan en ik liep er bij toeval tegenaan.
we hebben hem aan de gang gekregen en hij loopt verder wel mooi.
het enige wat mij wat zorgen baart is de starter koppeling die niet meegenomen wordt als je start. (startertje giert onbelast rond)
ik hoop maar dat het iets simpels is en niet een drama met de dynamo rotor die eraf ligt oid.
voor de rest, zie foto....ranzige uitlaat,schakelaars en contactslot gammel,achterspatbord eraf.....werk genoeg....

Mooi gevonden helemaal niets mis mee.
 
Mooi gevonden helemaal niets mis mee.

dank je wel rob (en anderen natuurlijk :))

"niks mis mee" is een beetje een understatement hoor _O-

Maandag haal ik hem op en dan gaat ie uit elkaar.
dan een inventarisatie van wat ik heb (en vooral niet heb) en op basis daarvan eens kijken of
hij weer origineel gaat worden of dat ik hem (beperkt) verander.
 
Had blijkbaar dit topic niet meer in m´n favorietenlijst staan en moest dus weer even een poosje inlezen.

Leo gaat lekker (met al z´n projecten :+ ) maar de Z(ZR)1000A2 ook :Y

Achterlicht had ik niet van een Zeepier genomen, maar dat is mijn mening.
Van een H...a Horzel 600/900, X-11 of VT1100 Schaduw past er nog mooier in :9~ :}
 
Hier ook weer wat geknutselt, t'is niet veel en niet zo reesie maar het voorkomt wel dat ik straks het kettingvet tegen mijn kin krijg.
full



Greetz,
Leo.
 
Voor alle MF vrienden; de allerbeste wensen voor;
full


En dat we nog een hoop leuke fietsen mogen bouwen met zijn allen.
Misschien moeten we anno 2015 wel onze visie aanpassen, voordat we als stoffige oude mannen en vrouwen in onze schuurtjes verdwijnen })
full

:W
 
Na de festiviteiten is het weer tijd om te klussen.

Vanmiddag heb ik mijn kleine draaibankje maar eens gebruikt om een strakke blokfluit te maken.
De eerste had ik uit de hand geprobeerd te boren, dat was geen succes :N
full

Dat wordt het nieuwe bedieningsasje van de Mikuni vlakschuifjes.
Die was pas voor een Slabby GSXR750, de inlaten van een Z1000 staan toch echt net iets anders tov elkaar :/
Nu gaat het wel passen, alleen moeten de alu benzine pijpjes tussen caburateurs 1 en 2, 3 en 4 iets ingekort worden.
full

Morgen maar weer eens verder :Z
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan