Z(ZR)1000A2 Projekt

Dat klinkt interessant, wanneer en waar??
In elk geval bij Premium Motors in Apeldoorn, en wanneer is nog open.
Bijgaand het bericht dat ik in hierover in september in het "late70's-early-80's-Z1000" topic had gepost.
Heb je gelijk een plaatje van mijn Z zoals ie er nu bijstaat. Zoals gezegd vrij standaard.

===========
Een tijdje geleden was ik al begonnen met wat rondrijden en informeren naar een locatie voor het organiseren van de de 40-jaar Z1000 meeting. Vandaag ben ik daarmee verder gegaan en heb ik een Kawa-dealer getroffen die het leuk vindt de '40-years-Z1000-celebration' bij hem te organiseren.

Het is best een zoektochtje geweest, want niet elke dealer heeft iets met de oudjes of houdt simpelweg niet van mee-organiseren van dergelijke activiteiten. Soms vond ik de motorzaak een erg druk volgepropte showroom of klein parkeerplaatsje hebben, waardoor ik het persoonlijk wat minder geschikt vond voor het organiseren van een meeting.

Maar voor Premium Motors in Apeldoorn geldt dat alles niet.
Premium Motors | motor occasions | Kawasaki | KTM | Hyperpro | Bagster
Een mooie, grote, ruim opgezette motorzaak waar je met gemak een uurtje rond kunt lopen voor je alles hebt gezien.
Officieel Kawasaki en KTM dealerschap, veel nieuwe en gebruikte motoren, kleding- en accessoire-shop, een coffee corner en meer dan voldoende parkeergelegenheid.

En dat alles schitterend gelegen op de Veluwe.
Die locatie lijkt mij helemaal OK.
Als het weer dan ook een beetje doet wat het vandaag deed gaat het helemaal goed komen.. 8-)

full

Het duurt nog minstens een half jaar, maar bij deze de locatie alvast.
De meeting zou kunnen op een zaterdag of op de eerste zondag van de maand in het mooiweerrijders-seizoen (april-sept). De datum prikken we nog, en communicatie vindt van mijn kant plaats via dit topic. Misschien ook wel via de kanalen die Premium Motors heeft, maar daar ga ik niet over.
Ik zal ook één keer een advertentie in het Z1/900 topic plaatsen , want de voorlopers van onze Duuzends mogen toch zeker niet ontbreken.
:}

Dat was 't voor nu wat betreft de update over de 70's-80's-Z1000 meeting.
Volgend jaar verder.
Voor nu naar buiten met die Z's! Het kan nog!! :] :]
 
Laatst bewerkt:
De datum voor het Z-Event bij Premium Motors in Apeldoorn waar de 40 jaar Z1000 meeting onderdeel van zal zijn is bekend: zaterdag 8 april. Meer info in het 40 jaar Z1000 meeting topic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan