MF Gooi en Vechtstreek deel **90**

Status
Niet open voor verdere reacties.
B|

Het sneeuwt

B|

Heel hard
B|

sneeuw_motor.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier worden de druppels nu ook vlokjes *D *O*


@ Jaapie: Tenks en beterschap he! ;) :j
 
Laatst bewerkt:
Sneeuw? Hier niet. Beter strooien ze in dat kutdorp een beetje goed, heb geen zin in verrassingen vrijdag middag.

Mentor is even langs geweest, even gebabbeld over de gestapo. Lucht weer iets geklaard gelukkig. Al kan die Eva Braun die bij het gesprek zat nog steeds de klere krijgen.
 
Zo.. helaas toch gezakt voor avb... oa remproef ging niet geweldig, en met lopen met de motor(wat ik nog nooit gedaan had) zette ik de motor op de zijstandaard terwijl hij op de bok moest B| B|

Verder... wat is dat gaaf *O* op de snelweg rijden :Y
 
Hier worden de druppels nu ook vlokjes *D *O*


@ Jaapie: Tenks en beterschap he! ;) :j
thx :j


Zo.. helaas toch gezakt voor avb... oa remproef ging niet geweldig, en met lopen met de motor(wat ik nog nooit gedaan had) zette ik de motor op de zijstandaard terwijl hij op de bok moest B| B|

Verder... wat is dat gaaf *O* op de snelweg rijden :Y
Balen.. -O-


Maar je moest een proef doen de je instructeur nog nooit uitgelegd heeft? Neem aan dat je per direct naar een andere rijschool gaat :?



Succes de volgende keer ;)
 
Laatst bewerkt:
Waar blijft die sneeuw? :/
Dusssss
:W
Goed, nog even heel kort.
Lekkere situatie weer :X

Soep wordt niet zo heet gegeten als die wordt opgedient he? ;)
Zo.. helaas toch gezakt voor avb... oa remproef ging niet geweldig, en met lopen met de motor(wat ik nog nooit gedaan had) zette ik de motor op de zijstandaard terwijl hij op de bok moest B| B|

Verder... wat is dat gaaf *O* op de snelweg rijden :Y
Balen, volgende keer beter.

En als je de snelweg saai begint te vinden, dan wordt het pas echt leuk! :Y *O*
 
bijna rond :P

full
full


Iemand nog ideeen voor de aftimmering van de schuine kap? Helemaal strak maken is denk ik wat teveel van het goede, maar de planken waar je nu tegenaan kijkt zien er echt niet uit (kieren, scheuren en 10 lagen verf)...
 
bijna rond :P

[afbeelding] [afbeelding]

Iemand nog ideeen voor de aftimmering van de schuine kap? Helemaal strak maken is denk ik wat teveel van het goede, maar de planken waar je nu tegenaan kijkt zien er echt niet uit (kieren, scheuren en 10 lagen verf)...


Zit er isolatie achter? Anders toch isoleren met steenwol en gipsplaten, of anders met van die piepschuimplaten en afwerken met gipsplaten. Horizontale balk in het zicht houden....
 
Laatst bewerkt:
Hallooowwwww :W

Hier ook sneeuw onderweg... B|


@BIOSGANGERTS: Is er iemand die vnvnd mee wil/durft te rijden vanuit Ergens rondom Utrecht (Vleuten)??
 
Laatst bewerkt:
bijna rond :P

[afbeelding] [afbeelding]

Iemand nog ideeen voor de aftimmering van de schuine kap? Helemaal strak maken is denk ik wat teveel van het goede, maar de planken waar je nu tegenaan kijkt zien er echt niet uit (kieren, scheuren en 10 lagen verf)...
Ik zal het verticaal uitrachelen over die balk heen, met driehoekige profielen boven en onder op die andere balken die er zitten.
Dan gips er over en klaar..

..maar das mijn idee he ;)

Edit: ah, ohw.. zie dat je onderaan ook al afgegipst hebt..
 
Laatst bewerkt:
Zo.. helaas toch gezakt voor avb... oa remproef ging niet geweldig, en met lopen met de motor(wat ik nog nooit gedaan had) zette ik de motor op de zijstandaard terwijl hij op de bok moest B| B|

Verder... wat is dat gaaf *O* op de snelweg rijden :Y
:/ jammer man.


Tipje, andere rijschool zoeken.
Tipje 2: Gert Jan Zwaving, Gijsbrecht, Hilversum :Y
 
Laatst bewerkt:
@ Jantah: laatste stukkie ook ff strak maken hoor ;)

Tengelen en gipsplaten :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan