Den Bosch en omgeving Deel 15! Bam!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ja, en een leuk ding Corne!
Ik ben benieuwd hoe ie echt bevalt als je er een tijdje op gereden hebt. Ik heb het ook eens overwogen, net zoals een zwaardere enduro. Nou, dat laatste is gebeurd en ik ben blij dat ie weg is. Dus mijn vriendin is niet zo happig meer op mijn nieuwe plannen (net zoals mijn wishlist voor een andere auto).

Maar goed!
Heel veel plezier ermee/ervan.

Dus van de zomer weer één die niet meer mee kan op de dijk als het boven de 100 gaat _O- :P
 
wat voor boekje?

Pools bruidenboekje?
Of mocht je iets moderner zijn: een datingsite.




Trouwens net naar de New Kids geweest --> zeer vermakelijk!
We moesten wel naar Tilburg omdat ie in Den Bosch niet meer te reserveren was sinds donderdag (voor een man of 6)
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, en een leuk ding Corne!
Ik ben benieuwd hoe ie echt bevalt als je er een tijdje op gereden hebt. Ik heb het ook eens overwogen, net zoals een zwaardere enduro. Nou, dat laatste is gebeurd en ik ben blij dat ie weg is. Dus mijn vriendin is niet zo happig meer op mijn nieuwe plannen (net zoals mijn wishlist voor een andere auto).

Maar goed!
Heel veel plezier ermee/ervan.

Dus van de zomer weer één die niet meer mee kan op de dijk als het boven de 100 gaat _O- :P

Maar FOL (die niet mee ging) heeft denk ik ook echt een korte vertanding. De dijk die ik (we) altijd rijden is sowieso wat te vloeiend voor de Husq denk ik, maar een maat van mij reed hem altijd met mij samen. Dat is een KTM LC4 maar dan een 640cc scheepszuiger. Die heeft er volgens mij een redelijk lange vertanding op zitten en kan aardig mee op de dijk moet ik zeggen. Ding heeft een top van 180 km/h :P Heb hem een keer met die snelheid op de autobahn op een recht stuk met een lichte tankslapper gewoon zien rijden, moest wel van het gas :P
 
Laatst bewerkt:
Heel veel plezier ermee/ervan.

Dus van de zomer weer één die niet meer mee kan op de dijk als het boven de 100 gaat _O- :P~[/quote]

da gebeurd bij ons zomaar niet die hoge snelheden. O-)
 
Met de juiste omstandigheden ligt de gemiddelde snelheid nog hoger :+

Heb jij nog plannen Jan voor een andere fiets, of komend voorjaar maar is rustig kijken?
 
Laatst bewerkt:
Dus van de zomer weer één die niet meer mee kan op de dijk als het boven de 100 gaat _O- :P
Wie nog meer dan?



Zo nu eerst
full
full
BIER
full

full
 
Laatst bewerkt:
Met de juiste omstandigheden ligt de gemiddelde snelheid nog hoger :+

Heb jij nog plannen Jan voor een andere fiets, of komend voorjaar maar is rustig kijken?


ik heb besloten om er maar eens de tijd voor te nemen,en niet te gaan zoeken .
eigenlijk weet ik wel wat ik wil,maar ligt boven het budget .
 
Call of duty black ops:

Zombies kino der toten : Ben nu bij level 35 en 0 x dood, monekys, zeus canon, The afterburner (mp40)

Het begint te vervelen :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan