Foldy car inklapbare motortrailer 1 of 2 motoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Zeer handige, inklapbare motortrailer voor één of twee motoren. Voorzien van nieuwe banden en reservewiel. Geheel opnieuw in de lak gezet. Voorzijde voorzien van een sterke, nieuwe beugel waar het voorwiel tegenaan staat (zie eerste twee foto's, de originele beugels zijn niet sterk genoeg).

De trailer neemt ingeklapt zeer weinig plaats in beslag en is in een kwartier in elkaar gezet. Ideaal als je beperkte ruimte hebt.

Vraagprijs € 800

vakantie%20Duitsland%202010%20006.JPG


vakantie%20Duitsland%202010%20007.JPG


foldy%20car%20gedemonteerd.jpg
 
Laatst bewerkt:
kunnen er ook twee sport motoren op?
hij lijkt mij zo smal daarvoor.
en wat is de vraagprijs.

Ik heb er een KTM SMT (grote motor) tegelijk met een Triumph Speed tripple opgehad. Hij lijkt misschien smal, maar is het zeker niet. Twee sportmotoren passen er zonder problemen op. Hij heeft relatief grote wielen dus qua gewicht ook zeker geen probleem.

Vraagprijs staat er bij: €800
 
Laatst bewerkt:
ik ben misschien wel geïnteresseerd. moet nog ff met man-lief overhebben.

Er staat er ook 1 te koop voor nog geen €500,- hier op het forum, alleen die is niet inklapbaar. kan er wellicht nog gepraat worden over de prijs?

Groetjes Kim
 
Laatst bewerkt:
ik ben misschien wel geïnteresseerd. moet nog ff met man-lief overhebben.

Er staat er ook 1 te koop voor nog geen €500,- hier op het forum, alleen die is niet inklapbaar. kan er wellicht nog gepraat worden over de prijs?

Groetjes Kim

Praten kan altijd, Kim. Maar zoals je zelf aangaf: die andere trailer is niet inklapbaar en dat is de grote toegevoegde waarde van deze trailer. De meeste mensen willen graag een trailer, maar kunnen deze niet kwijt, vanwege de enorme ruimte die deze in beslag neemt. Deze trailer staat bij mij in de schuur op 0,5 vierkante meter en de oprij platen liggen op een rek waar ze niet in de weg liggen.

Een inklapbare trailer vind je tweedehands erg weinig, zeker niet eentje waar je twee motoren op kwijt kan.
 
Laatst bewerkt:
Hi,

wat zijn de afmetingen van de aanhanger op gevouwen (H x B x D) zoal hij opgevouwen op de foto staat?
Gewicht (i.v.m. in de schuur wurmen)
En hoe breed is hij rijklaar (i.v.m. door een poort wurmen)

Ik hoor het graag.

Gr. Paul
 
Hi,

wat zijn de afmetingen van de aanhanger op gevouwen (H x B x D) zoal hij opgevouwen op de foto staat?
Gewicht (i.v.m. in de schuur wurmen)
En hoe breed is hij rijklaar (i.v.m. door een poort wurmen)

Ik hoor het graag.

Gr. Paul

Ik morgen eens wat meten, Paul. Ik kan alleen de ingevouwen toestand meten omdat de trailer opgeborgen in de schuur staat. Met deze sneeuw is het geen doen om hem even in elkaar te zetten voor afmetingen. Deze foto geeft een idee van de achterkant en breedte.

Maar je kunt hem ook in ingeklapte toestand verrijden. Bij mij staat de trailer opgevouwen in de schuur, maar dan moet die eerst door een smalle poortdeur en schuurdeur. Daar rijd ik hem ingeklapt gewoon doorheen tot achterin mijn schuurtje en zet hem daar rechtop. De drempel van de schuur is 15cm hoog en daar trek je hem zo overheen. Je hoeft hem dus niet op te tillen. Schuurdeur is denk ik 63cm breed en tussen de deurposten nog geen 60 cm. Daar kan die dus doorheen.

full
 
Praten kan altijd, Kim. Maar zoals je zelf aangaf: die andere trailer is niet inklapbaar en dat is de grote toegevoegde waarde van deze trailer. De meeste mensen willen graag een trailer, maar kunnen deze niet kwijt, vanwege de enorme ruimte die deze in beslag neemt. Deze trailer staat bij mij in de schuur op 50 vierkante centimeter en de oprij platen liggen op een rek waar ze niet in de weg liggen.

Een inklapbare trailer vind je tweedehands erg weinig, zeker niet eentje waar je twee motoren op kwijt kan.

:O

dat is minder dan 7,5 cm bij 7 cm!

(een meter is 100 cm, 100 maal 100 = 10.000. Ofwel 1 m² = 10.000 cm² dus een halve meter² is 5.000 cm² ;) scheelt een factortje 100).
Als we die prijs ook door een factor 100 delen hebben we een deal :+ 8-)
 
:O

dat is minder dan 7,5 cm bij 7 cm!

(een meter is 100 cm, 100 maal 100 = 10.000. Ofwel 1 m² = 10.000 cm² dus een halve meter² is 5.000 cm² ;) scheelt een factortje 100).
Als we die prijs ook door een factor 100 delen hebben we een deal :+ 8-)
Je doet je Nickname wel eer aan
 
:O

dat is minder dan 7,5 cm bij 7 cm!

(een meter is 100 cm, 100 maal 100 = 10.000. Ofwel 1 m² = 10.000 cm² dus een halve meter² is 5.000 cm² ;) scheelt een factortje 100).
Als we die prijs ook door een factor 100 delen hebben we een deal :+ 8-)

Ha, ha, je hebt gelijk, ik zat te dromen toen ik dat schreef. Ik bedoelde natuurlijk een halve m².

Maar bedankt dat je mijn topic een schopje hebt gegeven :+
 
Ik morgen eens wat meten, Paul. Ik kan alleen de ingevouwen toestand meten omdat de trailer opgeborgen in de schuur staat. Met deze sneeuw is het geen doen om hem even in elkaar te zetten voor afmetingen. Deze foto geeft een idee van de achterkant en breedte.

Maar je kunt hem ook in ingeklapte toestand verrijden. Bij mij staat de trailer opgevouwen in de schuur, maar dan moet die eerst door een smalle poortdeur en schuurdeur. Daar rijd ik hem ingeklapt gewoon doorheen tot achterin mijn schuurtje en zet hem daar rechtop. De drempel van de schuur is 15cm hoog en daar trek je hem zo overheen. Je hoeft hem dus niet op te tillen. Schuurdeur is denk ik 63cm breed en tussen de deurposten nog geen 60 cm. Daar kan die dus doorheen.

[afbeelding]

Klinkt goed,
Ik wacht nog even de afmetingen af, dan weet ik of ik je een serieus bod kan doen.
Gr. Paul
 
afmetingen ingeklapt en rechtop gezet zijn:
Breedte: 83cm
diepte: 56cm
hoogte: 131cm

Dus inderdaad nog geen halve m2 oppervlak, maar wel iets breder dan eerst genoemd.

Zo staatie in mijn schuur:
IMG_0211_resize.JPG


En door deze deur moet die:
IMG_0209_resize.JPG


Als je hier over verder wilt praten graag via PB
 
Mail mij anders ff, kan je email adres niet zosnel vinden.

paul_ammerlaan@hotmail.com
 
Motortrailer is gereserveerd. Ik meld het hier als de koop definitief is.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, vergeten te melden. Hij is inderdaad verkocht. Mag een slotje op.

Merk staat in het onderwerp: Foldy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan