Motorcarkit: iBike rider moto kit + iBike Power batterij

Status
Niet open voor verdere reacties.

[Bas]

MF'er
7 apr 2010
128
0
Haarlem
Te koop:

Ibike rider voor de iphone: Dit is een waterdichte oplossing om de iphone te bevestigen op een fiets / scooter / motor. En is op meerdere manieren te bevestigen ( verticaal / horizontaal ) ( nieuwprijs: 39 euro )

SUP_IBIKE-RIDER.jpg


Ibike power batterij ( nieuwprijs 44 euro )

- Geeft tot 10 uur extra power
- Kan gebruikt worden met vrij wel alle navigatie apparatuur met mini-usb
- 5 leds voor batterij indicatie

batt_3.jpg


Samen voor 50 euro excl. verzenden ( kan eventueel ook opgehaald worden )

Voor meer informatie:

Zie http://www.soeasygps.com/shop/moto-kit-iphone-1.html

Of http://www.iphoneclub.nl/36275/ipho...=iphone-op-de-motor-gebruiken-met-ibike-rider

Tesamen met de koptelefoon ( welke ik niet besteld had, en er niet bij zit ) vormen ze onderstaande set:

Kit-ibike.jpg
 
Gaat ie alleen samen weg, of gaat ie ook zonder de batterij weg? En weet je of er toevallig ook een samsung galaxy s inpast (is aan alle kanten iets groter dan een iphone)?
 
Gaat ie alleen samen weg, of gaat ie ook zonder de batterij weg? En weet je of er toevallig ook een samsung galaxy s inpast (is aan alle kanten iets groter dan een iphone)?

Voor als nog gaat de set alleen samen weg, alleen als ik voor beide tegelijk een koper heb zou het geen probleem zijn.

Ten aanzien van de Samsung Galaxy durf ik het niet te zeggen, er is nog wat ruimte om de iphone heen. Ik wil het best voor je opmeten als je me de maten van de telefoon kan doorgeven?
 
Waarom heb je de mic niet besteld? En hoe werkt dit dan met een iPhone, hoe neem je op?


Ik heb de mic niet besteld omdat ik geen behoefte heb aan gesproken aanwijzingen waar ik naar toe moet rijden. ( ik gebruik hem namelijk alleen voor navigatie, en niet voor bellen ). Het was voor mij een oplossing om "goedkoop" navigatie in de auto en op de motor te kunnen toepassen.

Daarnaast vind ik het zelf lastig om met een draad te rijden die loopt tussen de iphone en mijn helm. Zit bij mij altijd in de weg :)
 
Kleine aanvulling, hierbij nog foto's van de regenhoes die erbij zit ( eerder nog geen foto's van gemaakt ). Deze kan over de behuizing voor iphone geplaatst worden.



 
Oke ik zou hem het liefst met het beschermhoesje erin willen, en dan zijn de maten ongeveer 12.7x7.2x1.5. Zou je misschien even kunnen kijken of dat gaat passen?
 
Ja kan je dus ook een telefoontje opnemen tijdens het rijden met een iphone 3G?

Jahoor, het werkt dan als een gewone headset. Het enige wat je nodige heb is dan nog een verbinding naar je helm maar dan kun je ook met bluetooth doen of iets dergelijks.
 
Oke ik zou hem het liefst met het beschermhoesje erin willen, en dan zijn de maten ongeveer 12.7x7.2x1.5. Zou je misschien even kunnen kijken of dat gaat passen?

Ik heb het zojuist nagemeten, en het oranje gedeelte ( wat je op de foto ziet ) is ongeveer 14 x 8,5. De site van fabrikant geeft zelf het volgende aan:

Compatible with Smartphone with dimensions 14 x 9 x 2.5 cm

Dus dat zou geen probleem moeten zijn

De site van de fabrikant is trouwens Soeasy GPS
 
Oke, en wat ik niet kan vinden op die site, is passen die bandjes ook om een kroonplaat van een sportmotor? Ze zien er namelijk wel lang genoeg uit...
 
Oke, en wat ik niet kan vinden op die site, is passen die bandjes ook om een kroonplaat van een sportmotor? Ze zien er namelijk wel lang genoeg uit...

Dat zou ik ook niet weten, ik heb zelf een plaatje gemaakt van metaal welke klemt op het stuur en daar wikkel ik de banden omheen. Het plaatje dient er vooral voor dat de iphone altijd op dezelfde plek blijft. Ze zijn inderdaad vrij lang omdat ik ze zelf meerdere keren om het stuur moet binden. Maar of ze voor jouw motor lang genoeg zijn, kan ik uiteraard niet zeggen. ( ik ken de situatie / motor niet ). Als je iets opgemeten wil hebben laat het even weten.
 
Is het touchscreen goed te bedienen door het plastic van de hoes heen? Als dat het geval is wil ik er 50 euro inclusief verzenden voor geven.
 
Is het touchscreen goed te bedienen door het plastic van de hoes heen? Als dat het geval is wil ik er 50 euro inclusief verzenden voor geven.

Het touchscreen is te bedienen door het het plastic maar ik doe meestal wel even mijn handschoenen uit, dan gaat het een stuk makkelijker. Met handschoenen aan kan het ook wel maar dat lukt niet altijd even goed.

Ik heb je een pm gestuurd
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan