Recente ervaringen motorpartsonline.nl?

rene_menting

Die hard MF'er
14 sep 2009
368
0
Beste mede mf'ers,

Ik heb twee weken geleden (3 december) een bestelling geplaatst bij motorpartsonline.nl. Sinds de besteldatum (3 dember) is de bestelstatus niet meer gewijzigd.
Ik heb de afgelopen week 2x gebeld, op maandag 13 december en dinsdag 14 december, maar kreeg beide keren de voice mail er aan. Ook heb ik op de site een contactformulier ingevuld afgelopen dinsdag 14 decmber, maar heb ook hier geen antwoord gekregen.

Is er iemand die de afgelopen tijd bij deze site iets heeft besteld en wel iets heeft ontvangen, of zijn er misschien meerdere mensen die ook niets hebben ontvangen?
Of is er misschien iemand die andere relevante info heeft over de site?
 
Hee Rene,
ik heb er vorig jaar een setje bandenwarmers gekocht.
zeer correcte afhandeling naar wat ik me er van kan herinneren, ging het allemaal vrij vlot!
zou er zo weer wat bestellen!
gr. Ronnie
 
Hee Rene,
ik heb er vorig jaar een setje bandenwarmers gekocht.
zeer correcte afhandeling naar wat ik me er van kan herinneren, ging het allemaal vrij vlot!
zou er zo weer wat bestellen!
gr. Ronnie

Ik heb ook wat positieve ervaringen hier op het forum gelezen tot juni 2010 geloof ik, maar ik vind het nu een beetje raar dat ik geen gehoor krijg en dergelijke, alsof ze failliet zijn of zo. Ze hebben wel gewoon een KvK nummer op de site staan, weet niet of ik daar iets mee kan.
Ik zoek in ieder geval naar recente ervaringen.
 
Laatst bewerkt:
misschien zitten ze in een winterslaap..........



suc6 er mee!

Haha relax, ga ik ook doen. Maar mogen ze wel even vermelden dan.
Ook wel noemenswaardig is dat ze bij nieuws hebben staan:
bandenwarmers beschikbaar! donderdag, 10 juli 2008 :?
 
Owh, TS moet dus nog maar 1,5 maand wachten.
Ach ja, 't is toch slecht weer buiten *:)
Of was het je handvatverwarming ? :X
Wel nee, het nieuwe in het assortiment 2008, nl. de bandenwarmers, :+

Het schijnt dat dit bedijfje Driewees nogal wat wantrouwen opwekt, hier nog enkele commerciële sites op hun naam.
 
Laatst bewerkt:
Het was een bandenspanningsmeter, gelukkig maar 18 euro met verzendkosten, maar toch.

Ik kan momenteel toch niet weg met de motor, er ligt 5 cm sneeuw voor de deur met daaronder een mooie ijslaag, dus gelukkig niet meteen nodig.

Gelukkig studeer ik rechten en zal dus eens even op mijn opleiding raad vragen aan wat leraren (advocaten), kijken wat ik het beste kan doen in dit geval.
 
Het was een bandenspanningsmeter, gelukkig maar 18 euro met verzendkosten, maar toch.

Ik kan momenteel toch niet weg met de motor, er ligt 5 cm sneeuw voor de deur met daaronder een mooie ijslaag, dus gelukkig niet meteen nodig.

Gelukkig studeer ik rechten en zal dus eens even op mijn opleiding raad vragen aan wat leraren (advocaten), kijken wat ik het beste kan doen in dit geval.

Gelukkig heb ik mijn portie rechten al gehad maar:
A) je hebt geen bindende levertermijn afgesproken dus juridisch mag dit bijv. 10 jaar duren.
B) ook al zou je recht hebben loont het niet om dit te halen (laag bedrag) tenzij je een groep vormt.
 
Gelukkig heb ik mijn portie rechten al gehad maar:
A) je hebt geen bindende levertermijn afgesproken dus juridisch mag dit bijv. 10 jaar duren.
B) ook al zou je recht hebben loont het niet om dit te halen (laag bedrag) tenzij je een groep vormt.

Er staat in de voorwaarden dat ze binnen maximaal 10 werkdagen leveren, dus ik kan ze in ieder geval in gebreke stellen.
 
als ik die verwevenheid van verschillende webshops zie en de ervaringen van verschillende webshops lees :(
dan ging ik mooi voor 11 euro rijden en voor de deur staan tot ik mijn geld terug heb.
(of op ze minst iets "krijgen" wat mijn verlies weer vereffend :Y )

ook geweldig dat vanaf 2005 maar 6 beoordelingen zijn :? en 5 gaan over "goede snelle levering" met maximale 5 sterren.... wat denk je zelf :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig heb ik mijn portie rechten al gehad maar:
A) je hebt geen bindende levertermijn afgesproken dus juridisch mag dit bijv. 10 jaar duren.
B) ook al zou je recht hebben loont het niet om dit te halen (laag bedrag) tenzij je een groep vormt.

Maar het gaat mij ook helemaal niet om dat bedrag, die 18 euro maakt mij niet uit. Ik wil gewoon eens weten wat ik kan ondernemen tegen deze site samen met andere gedupeerden. Zorgen dat die site verdwijnt ofzo.
 
als ik die verwevenheid van verschillende webshops zie en de ervaringen van verschillende webshops lees :(
dan ging ik mooi voor 11 euro rijden en voor de deur staan tot ik mijn geld terug heb.
(of op ze minst iets "krijgen" wat mijn verlies weer vereffend :Y )

ook geweldig dat vanaf 2005 maar 6 beoordelingen zijn :? en 5 gaan over "goede snelle levering" met maximale 5 sterren.... wat denk je zelf :W :W :W

Voor mij is het 2 uur heen en 2 uur terug, bij elkaar zo'n 370km. Daar heb ik ten eerste geen tijd voor en ten tweede ga ik niet nog 30 euro uitgeven voor een bandenspanningsmeter, dan koop ik hem wel ergens ander. Ten derde kan ik nu niet weg met de motor door de sneeuw en ik heb geen auto rijbewijs.
 
Voor mij is het 2 uur heen en 2 uur terug, bij elkaar zo'n 370km. Daar heb ik ten eerste geen tijd voor en ten tweede ga ik niet nog 30 euro uitgeven voor een bandenspanningsmeter, dan koop ik hem wel ergens ander. Ten derde kan ik nu niet weg met de motor door de sneeuw en ik heb geen auto rijbewijs.

dat begrijp ik... mooi is dat site in de lucht houden, mensen hun zuur verdiende centen laten overmaken... net als jij zullen er veel meer mensen een "paar" euro kwijt zijn geraakt.

Zou mooi als kopers worden beschermend door de kopers de mogelijkheid te geven om een site heel snel te kunnen (laten) blokkeren (en dan is het aan het bedrijf om het tegendeel te bewijzen zodat hij weer online zaken kan doen) een soort "E-bank (overheid) under investigation melding" *D

(misschien kan onze student rechten wat meer vertellen :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan