Osco kettingsmeersysteem (nieuw, in doos)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scaphoid

MF'er
4 jul 2010
91
4
Apeldoorn
De bekende Osco, ongebruikt en nog altijd verpakt inclusief 100ml Osco olie.

99 euro exclusief verzenden.
nieuwprijs is 129 euro dus al 30 euro korting. Vaste prijs.
 
Ik heb zelf al een OSCO op de motor en het is heel erg fijn. Makkelijk te monteren en zo simpel te gebruiken ook.
En drie tientjes goedkoper scheelt al aardig wat. Kickje dus !
 
@suzuky: als je liever een zwarte wil, kan ik je niet bij helpen. Prijs blijft vast. Maar bedankt voor je reactie. Je kunt je afvragen of je specifieke wens voor de kleur zwart, 30 euro waard is.

@ Erik: dank voor de kick! Ben het volledig met je eens.
Ik heb inmiddels zelf een zwarte versie geinstalleerd.

@ Da Liks:
Nee hoor, jij wel kennelijk? :) komt door opleiding.
 
@suzuky: als je liever een zwarte wil, kan ik je niet bij helpen. Prijs blijft vast. Maar bedankt voor je reactie. Je kunt je afvragen of je specifieke wens voor de kleur zwart, 30 euro waard is.

@ Erik: dank voor de kick! Ben het volledig met je eens.
Ik heb inmiddels zelf een zwarte versie geinstalleerd.

Ja zwart is het zeker waard, ga dus opzoek naar een andere.
Iig een free *Kick* voor je osco.
 
Ik heb de OSCO afgelopen seizoen voor het eerst gebruikt, is helemaal super, makkelijk in gebruik en eenvoudig te monteren. Bevalt mij dus heel erg goed.
Dus fff een schopje voor deze OSCO !!! :Y

full
 
Het is een (redelijk simpel) systeem om je ketting te smeren wat je anders handmatig zou moeten doen. Ook op een racer past een OSCO prima. Op hun website zie je zelfs verschillende posities waar je hem het beste kan plaatsen.
Ik heb zelf een daytona supersport.
 
Is zon dergelijk systeem ook toepasbaar op een racer? of is het meer voor de toermotoren en cruisers?

Om te kunnen bepalen of een smeersysteem wel of niet toepasbaar is op je motor bestaat er een simpel ezelsbruggetje :

Aandrijving dmv ketting ? > Uitermate geschikt en handig.
Aandrijving dmv cardan ? > Geef je geld liever aan iets anders uit.
Aandrijving dmv riem ? > Zie cardan.
 
@stones
sorry, 99 euro is exclusief verzenden.

verzenden (via TNT post, pakket) kost 6,75 euro extra.

gr. Alex
 
Mensen willen altijd nóg goedkoper, maar 30 euro is al flink wat korting. Ik wil best 110 euro vragen zodat je 10 euro 'korting' af kunt dingen...

@stones, maar ja wat?
Die van mij is óók nieuw en 30 euro goedkoper. Als je hem nieuw bestelt, betaal je óók verzendkosten. Het is maar wat je wil.
 
Laatst bewerkt:
Mensen willen altijd nóg goedkoper, maar 30 euro is al flink wat korting. Ik wil best 110 euro vragen zodat je 10 euro 'korting' af kunt dingen...

@stones, maar ja wat?
Die van mij is óók nieuw en 30 euro goedkoper. Als je hem nieuw bestelt, betaal je óók verzendkosten. Het is maar wat je wil.


Maar dan heb ik een zwarte en garantie,zet maar op je eigen motor.
 
Omdat ik al een zwarte op mijn daytona heb geinstalleerd. Die zilveren was besteld voordat ik wist dat er ook een zwarte versie bestond.
Bedankt voor het meedenken, maar ik hoop vooral op reacties van mensen die interesse hebben in de Osco. Mocht je een nieuwe willen in de kleur zwart voor de originele prijs: succes ermee. Ik ga hier verder geen discussie over voeren. Ik reageerde alleen omdat je geinteresseerd was en het leek alsof de verzendkosten de drempel leek te zijn.

Voor alle duidelijkheid: mijne betreft: zilveren kleur, nieuw en ongebruikt en vaste prijs 99 euro excl verzenden.
 
Laatst bewerkt:
Ik bied € 70,- inc verzendkosten als je hem zwart spuit *D

kickje voor dit smeersysteem.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan