Aprilia RSV1000R in onderdelen

Born2XLr8

MF'er
21 dec 2010
122
0
Frame + papieren
Kuip L+R onbeschadigd
Kuip L met krassen
Filterbox met filter
Achterschokbreker
Velgen voor + achter
Remschijven V+A
Zadel
Voorspatbord
Motorblok compleet met bak 15k gelopen
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Mocht TambuGSXF geef interesse meer hebben in de brug, wil je het mij dan laten weten?

paul_ammerlaan@hotmail.com
 
Hi,

Mocht TambuGSXF geef interesse meer hebben in de brug, wil je het mij dan laten weten?

paul_ammerlaan@hotmail.com

Sure, np

De motor wordt nu nog uit elkaar gehaald. Ik verwacht dat de onderdelen va volgende week beschikbaar zullen zijn..

Achterremklauw mag je hebben voor 75 euro.
 
Waarom zou je in hemelsnaam dit type bike in onderdelen gaan verkopen? :? Ik weet dat de motormarkt op z'n gat ligt maar de prijzen ligt echt nog niet zo laag dat in onderdelen maar op gaat leveren... :N

Is dit wel helemaal fris? :X
 
Waarom zou je in hemelsnaam dit type bike in onderdelen gaan verkopen? :? Ik weet dat de motormarkt op z'n gat ligt maar de prijzen ligt echt nog niet zo laag dat in onderdelen maar op gaat leveren... :N

Is dit wel helemaal fris? :X

Begrijp je onderbuik gevoel maar deze motor is 100 procent 'fris'.. Motor staat gewoon op mijn naam en evt kopers kunnen gewoon het kentekenbewijs bij mij inzien als ze dat zouden willen :Y
 
Sure, np

De motor wordt nu nog uit elkaar gehaald. Ik verwacht dat de onderdelen va volgende week beschikbaar zullen zijn..

Achterremklauw mag je hebben voor 75 euro.

De brug wacht ik ff af.

De remklauw prijs is mij ff te gortig.
 
Hoi,

Kun je een pic posten van beide spiegels? / Wat is de staat ervan?
En wat wil je voor de beide spiegels hebben?

Groeten
 
Begrijp je onderbuik gevoel maar deze motor is 100 procent 'fris'.. Motor staat gewoon op mijn naam en evt kopers kunnen gewoon het kentekenbewijs bij mij inzien als ze dat zouden willen :Y

Dan heb ik niks gezegd :+ Wel zonde zeg, pfff... Nou ja, je maakt er een hoop andere mensen wel weer blij mee :Y
 
Hoi,

Kun je een pic posten van beide spiegels? / Wat is de staat ervan?
En wat wil je voor de beide spiegels hebben?

Groeten

Sure, volgende week hoop ik foto's te kunnen schieten!
Beide spiegels zijn goed, 50 euro voor links en rechts :Y
 
Dan heb ik niks gezegd :+ Wel zonde zeg, pfff... Nou ja, je maakt er een hoop andere mensen wel weer blij mee :Y

De motor stond 2 jaar te koop en waarschijnlijk omdat hij lang stil had gestaan is het blok vastgelopen toen ik weer wilde rijden. Reparatie was te duur en had ik geen zin in. Gelukkig het blok voor een aardige prijs kunnen verkopen aan een handige kerel die hem in zn circuitfiets gaat bouwen. Zodoende is dit een beetje begonnen zo :P
 
De motor stond 2 jaar te koop en waarschijnlijk omdat hij lang stil had gestaan is het blok vastgelopen toen ik weer wilde rijden. Reparatie was te duur en had ik geen zin in. Gelukkig het blok voor een aardige prijs kunnen verkopen aan een handige kerel die hem in zn circuitfiets gaat bouwen. Zodoende is dit een beetje begonnen zo :P

serieus .. 2jaar gehad en geen meter gereden '( , had je een topic moeten openen met daarin in ''vrijwilligers gezocht voor een toertje te maken met mijn UBER GEILE fiets" :) ik had langst gekomen ze :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan